medicine

  • ۰
  • ۰

جراح خوب بینی

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

جراح خوب بینی در تهران باید اصول و تکنیک‌های خاص و لازم را روی بینی پیاده کند،تا بتواند باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه مثبت در افراد شود و در صورتی که مشکلات تنفسی هر چند جزئی نیز وجود داشته باشد آن را برطرف کند، وسبب شود سطح بازدهی فرد در کار و زندگی افزایش یابد.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

انتخاب جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

-از دوستان و نزدیکان خود که جراحی بینی انجام داده اند درباره جراح بینی شان تحقیق کنید.

-جراح بینی انتخاب کنید که مطب یا مرکز زیبایی وی به منطقه زندگی تان نزدیک باشد.

-جراح بینی انتخاب کنید که برای انجام جراحی بینی تجربه و مهارت کافی را داشته باشد.

-جراح بینی خوب با بیماران صادق است.

پس از انتخاب جراح بینی با وی یک جلسه مشاوره داشته باشید و از او بخواهید درباره جراحی زیبایی بینی و تمامی موارد مربوط به آن اطلاعاتی لازم را در اختیار شما قرار دهد.

 

اهمیت انتخاب جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

بسیاری از متقاضیان جراحی بینی از عوارض جراحی بینی یا تیغه جراحی واهمه دارند و با شک و تردید اقدام به رینوپلاستی می کنند.در چنین مواقعی انتخاب یک بهترین جراح بینی تهران خوب و ماهر تاثیر بسیار مثبتی دارد.

اگر متقاضی رینوپلاستی به مهارت جراح بینی اطمینان داشته باشد دیگر نگران عوارض جراحی زیبایی نیست و استرسی که تجربه می کند نیز طبیعی خواهد بود.

برخورد خوش جراح بینی نیز در کاهش استرس بیمار  تاثیر بسیار شگفت انگیزی دارد.به همین دلیل است که اکیداً توصیه می کنیم در انتخاب جراح بینی نهایت دقت را به کارگیرید.برخی از متقاضیان نیز بعد از عمل بینی رضایت کافی از رینوپلاستی را ندارد یا به اختلالات تنفسی و نپسندیدن فرم بینی دچار شده اند.

 

 

    جراحی بینی

 

جراحی بینی یکی از عمل هایی است که باید توسط جراح پلاستیک انجام می شود. می توان گفت اولین و مهم ترین نکته ای  که قبل از جراحی بینی باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب جراح بینی است.

جراح بینی با داشتن آگاهی و تبحر لازم می تواند بینی شما را به بهترین نحو جراحی کند. برای انتخاب جراح بینی نیاز است که نمونه کارهای وی را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به مطب وی رفته و با تنظیم یک قرار ملاقات در ارتباط با جراحی بینی با او مشاوره نمایید. جراح بینی با معاینه ی شما نوع بینی شما را مشخص می کند و در مورد نوع جراحی شما و همچنین نتیجه ی جراحی بینی تان با شما صحبت خواهد نمود.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

روش انتخاب بهترین جراح بینی

اولین مراحله در انتخاب جراح پلاستیک بینی سرچ کردن بهترین جراح بینی در موتورهای جستجو است که لیستی از جراحان بینی نمایش داده می شود.

افراد می توانند با مراجعه به سایت جراح بینی و رفتن به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام نمونه کارهای قبل و بعد از عمل بینی جراح بینی را مشاهده نمایند.

افراد داخل سایت جراح بینی با مراجعه به درباره ی دکتر می توانند در مورد تخصص و تجربه و میزان مهارت و غیره جراح بینی اطلاعات کسب نماید.

بعد از این مراحل فرد می تواند با مراجعه حضوری به مطب با جراح بینی مشاوره داشته باشد و در مورد انتظار خود از انجام جراحی بینی صحبت کند و جراح بینی با توجه به نوع و ساختار بینی یک دیدگاه کلی از عمل زیبایی بینی به فرد خواهد داد تا فرد بتواند برای انجام عمل بینی خود تصمیم گیری نماید.

فرد می تواند با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کند و میزان رضایتشان را از انجام جراحی زیبایی بینی جویا شود.

 

 

مراقبت های بعد از عمل جراحی بینی

 

– بیمار تا چند ساعت بعد از عمل احساس سرگیجه و حالت تهوع مختصری دارد که مسئله ای طبیعی است.

– در برخی موارد بیمار طی ساعات ابتدایی پس از جراحی ، احساس گلو درد و سرماخوردگی خواهد کرد که ناشی از وجود لوله بیهوشی در حین عمل می باشد و مصرف مایعات گرم می تواند در رفع این مسئله کمک کننده باشد.

-به دلیل عدم وجود تامپون داخل بینی ، تا ۲ روز پس از عمل با ترشح خونابه از بینی مواجه خواهید بود. توجه داشته باشید که به منظور تمیز کردن خونابه ها از روی بینی حتما از گاز استریل استفاده کنید ، زیرا در صورت استفاده از دستمال کاغذی امکان آلودگی وجود خواهد داشت.

– تا چند روز بعد از عمل ، ۲ الی ۳ بالش زیر کمرتان بگذارید و در حالت نیمه نشسته بخوابید ؛ یعنی به نحوی که سر ، سینه و بالاتنه تان بالاتر از سطح پاهای تان قرار گیرد.

 

– تورم و کبودی تا ٧٢ ساعت بعد از عمل تشدید می گردد و پس از روز چهارم ، تدریجا مرتفع می شود.

– نحوه خوابیدن شما تا ۲ الی ۳ هفته اول بعد از عمل باید به صورت طاقباز باشد و به پهلو نخوابید.

– توجه داشته باشید که بعد از عمل نباید خیلی خم شوید و همچنین باید از فریاد زدن با صدای بلند نیز پرهیز کنید.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

 

برای جراحی بینی به نکات زیر توجه کنید

 

عمل بینی بسیار رایج است و باید در انتخاب جراح خوب دقت کنید که از تجربه کافی برخوردار باشد و انتخاب متخصص جراح زیبایی بینی خوب که بتواند بر اساس یک فرآیند منظم جراحی بینی را انجام دهد بسیار مهم است.

 

متاسفانه برخی از جراحان یک عمل بینی را برای همه بیماران خود انجام می دهند و این اشتباه است و جراح  و متخصص باید جراحی بینی را با توجه به نیازها و خواسته های بیمار انجام دهد.برخی از جراحان برای جراحی بینی  بیشتر به استفاده از تکنیک های جدید تمایل دارند و این جراحان از احترام بیشتری برخوردارند.

 

در جلسه مشاوره باید بینی به طور کامل ارزیابی شود و در صورتی که مشاوره سریع و در زمان کم انجام شود ممکن است یک فاجعه و یک پرچم قرمز برای شما باشد و باید به این موضوع توجه کنید.

 

جراحی بینی نیاز به دوره های طولانی دارد و در انتخاب دکتر زیبایی خوب توجه کنید که متخصص در این حوزه تخصصی دارای سطح آموزش پیشرفته باشد.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

هزینه جراحی زیبایی بینی

 

جراحی بینی هزینه های متغیری دارد زیرا دستمزدی که هر جراح بینی بابت جراحی زیبایی بینی یا جراحی درمانی بینی می گیرد متفاوت است.

 

دستمزد جراح بینی بخش عمده ای از هزینه جراحی بینی است و هزینه هایی چون هزینه بیمارستان نیز در تعیین قیمت دخیل هستند.

 

برخی از جراحان بینی ، هزینه جراحی بینی را بعد از معاینه و با توجه به نوع بینی و مشکلی که باید رفع شود می گویند.

 

 

 

دلایل تفاوت قیمت در این جراحی می توان موارد زیر را ذکر کرد

یکی از دلایل تفاوت قیمت تجربه جراح است اینکه جراحی انجام شده برای بیمار چندمین جراحی برای جراح محسوب می شود.به عنوان مثال اگر جراحی ترمیمی باشد قاعدتا هزینه آن با اولین جراحی متفاوت خواهد بود.

دلیل دیگر وجود مشکلاتی غیر از زیبایی مثل اختلال پولیپ در بینی فرد است که در نتیجه جراحی تاثیرگذار است.

نیاز بیمار به پیوند بافت از بدن و یا گذاشتن بافت مصنوعی هم در قیمت جراحی موثر است.

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

  • ۹۹/۰۱/۲۴
  • mahdi akbarii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی