medicine

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروتز سینه

 قیمت پروتز سینه : عمل پروتز سینه یکی از روش های جراحی زیبایی سینه است. با توجه به جنس و مواد پرکننده آن، اندازه پروتز ، شکل و میزان برجستگی سینه به انواع مختلف تقسیم می شود.قیمت پروتز سینه بر اساس موارد مختلی تعیین می شود که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 

 

انواع آن براساس مواد پر کننده:

براساس مواد پرکننده از دو نوع مختلف تشکیل شده است ؛سالینی ، سیلیکونی

پروتز های سالینی(آب نمکی):

محتوای سالینی از آب نمک استریل شده تشکیل شده است. پروتزسینه سالینی نسبت به دیگر پروتزها به دلیل اینکه از جدارغیرقابل نفوذ برخوردارمی باشد، سفت تر است.این پروتزشکل طبیعی سینه را تغییرمی دهد وظاهر سینه ها را به دلیل بزرگی و حجیم کردن مصنوعی می کند.

برای قرار گیری پروتزسالینی پزشک دربافت سینه برش کوچکتری ایجاد می کند .از این نوع پروتزبرای خانم ها با سن بالای 18 سال استفاده می شود .

درانتخاب پروتز سالینی به این نکته توجه داشته باشید که درصورت پارگی این نوع پروتزخالی می شود و مایع موجود درآنها که از آب نمک است پس از مدتی جذب بدن می گردد.از لحاظ هزینه پروتزهای سالینی ارزانتر از دیگر پروتزها می باشد.

پروتز سیلیکونی:

از انواع جراحی می توان به پروتز های سیلیکونی اشاره کرد پروتزهای سیلیکونی معمولا با ژل سیلیکون پرمی شود .

این نوع به بافت طبیعی سینه شباهت زیادی دارد البته پزشک برای قراردادن این نوع  پروتز در بافت باید برش بزرگتری در این ناحیه ایجاد کند.و این نوع گران ترمی باشد.

در این نوع پروتزدرصورت پارگی پروتز خالی نمی شود و در بدن باقی می ماند البته این اتفاق به ندرت برای فرد می افتد اما برای جلوگیری از هر اتفاقی  متقاضی باید بعد از عمل زیبایی ودرفواصل منظم به‌ وسیله جراح ویزیت شوند تا ازعملکردوسالم بودن این پروتزمطمئن  شوند.خانم های با سن بالای 22 سال می توانند این جراحی را انجام دهند.

 

Types of Breast Prostheses

 

 

انواع پروتز  بر اساس سایز:

سایزمناسب برای هر فرد با توجه به آناتومی بدن فرد ونظرجراح تعیین می گردد وجراح براساس سایزسینه یکی از انواع پروتز را انتخاب می کند.

 

انواع پروتز بر اساس مدل:

انواع پروتز براساس مدل معمولا به دو دسته تقسیم می شود:

پروتز گرد:

عمل پروتز سینه گرد در حالت رخ و نیم رخ متقارن وشبیه نیمکره هستند. انواع پروتز سینه با شکل گرد وشکل ثابت وپری نسبت به بقیه هستند .برای داشتن سینه با برآمدگی و برجستگی بیشترمی توانید از این نوع پروتز استفاده کنید

انواع پروتز سینه با شکل گرد بسته به نوع برجستگی پروتزشامل پروتز با برجستگی کم ،پروتز با برجستگی زیاد ،پروتز با برجستگی خیلی زیاد می باشد.

پروتزهای گرد نسبت به سایزوشکل حالتی یکسانی دارند چرخش این نوع پروتزها درمحل خود بد شکلی برای فرم سینه ها به وجود نمی آورد و لازم نیست دراین باره نگران باشید .قرارگیری این نوع پروتزنسبت به دیگر پروتزها راحت ترمی باشد.

 

انواع پروتز سینه گرد

 

 

پروتز اشکی:

از انواع پروتز می توان  پروتز سینه اشکی را نیز نام برد در این نوع پروتز قسمت بالایی آن  نسبت به قسمت پایین ضخامت کمتری دارد.

پروتز سینه اشکی به سینه ها فرم طبیعی تری می دهد زیرا قسمت بالاترازقسمت پایین خالی تر است و به سینه فرم  طبیعی می دهد.

 

 

Types of Breast Prostheses

 

انواع سایز پروتز سینه:

قبل از انجام جراحی باید انتظارات خود را ازجراحی مشخص کنید . میزان بزرگ بودن اندازه سینه ها و تناسب آن با اندام های بدن از جمله مواردی است که افراد از نتیجه عمل خود دارند.  شما باید این انتظارات خود را با جراح در میان بگذارید.

سپس پزشک به معاینه و بررسی سینه بیمار می پردازد و درصورتی که شرایط لازم برای جراحی را داشته باشید درمورد نحوه عمل و  سایز ایمپلنت سینه و قیمت پروتز سینه با اوصحبت می کند. بهتراست فرد درجلسه مشاوره عکسی از سینه مورد نظر داشته باشد تا به پزشک نشان دهد.

انواع پروتز سینه برای افراد مختلف:

امروزه عمل پروتزسینه درانواع اشکال، اندازه‌ ورنگ‌‌های متفاوت پوست برای افراد وجود دارد . انواع جراحی که امروز مورد استفاده قرار می گیرد از جنسی  ساخته شده است که از لحاظ وزن و احساس به یک پستان طبیعی بسیار شبیه هستند. دراین جا به چند مورد اشاره شده است.

 

 

 

پروتز سینه کامل یا استاندارد:

این نوع  برای افرادی  مورد استفاده قرار می گیرد که سینه‌های خود را به هر دلیلی به  طور کامل برداشته‌اند،این  مدل پروتزها بر روی قفسه‌سینه قرار می‌گیرند. و اگر فرد  هر دو سینه خود را از دست داده باشد می‌تواند  از هر نوع و شکلی از پروتز سینه برای جراحی سینه خود استفاده کند. در صورتی که برای یک سینه بخواهد پروتز قرار دهد باید مناسب با سینه خود آن را انتخاب کند.

 

پروتز سینه ناکامل:

این پروتز سینه نوعی پروتز جزئی است  که در زنانی استفاده می شود که بخشی ازپستان خود را به هر دلیلی از دست داده اند. این پروتز درون سینه‌بند فرد قرار می‌گیرد قسمت خالی سینه را پر می‌کند. این پروتزها نیزهمانند اکثر پروتزهای کامل پستان از مواد سیلیکونی ساخته می‌شود.

پروتز شل:

پروتزسینه شل برای افرادی استفاده می شود که  سینه‌هایی با اندازه و سایز متفاوت دارند این نوع از جنس ژل سیلیکونی هستند پوسته‌ی نرم هستند این نوع بیشتر درزنانی انجام می شود که در جراحی پستان نامؤفق بوده اند وبعد از جراحی نتوانسته‌اند سینه‌های متقارنی  با هم داشته باشند.

 

Types of Breast Prostheses

رنگ انواع پروتز سینه:

یکی از سوالاتی که  بیشتر افراد قبل از جراحی در مورد آن پرس وجو می کنند رنگ انواع پروتزهای سینه است این افراد تمایل دارند رنگ آن تا حد ممکن به رنگ طبیعی پوست تان نزدیک تر می باشد. با وجود اینکه پروتزها نزدیک به رنگ پوست  افراد ساخته شده است با این‌ حال اندکی تفاوت میان رنگ پوست طبیعی بدن و رنگ انواع پروتز برای فرد وجود دارد.

 

 

Types of Breast Prostheses

 

 

برش های انواع پروتز :

برای قرارگیری انواع پروتز سینه پزشک از چندین برش  گونا گون استفاده می کند این برشها معمولا در چین زیر سینه ،برش دراطراف هاله، برش زیر بغل،برش دور ناف که در موارد خاص استفاده می شود برشهایی هستند که برای انواع پروتز استفاده می شود.

 

طول عمر انواع پروتز  چقدر است و چه تاثیری روی قیمت پروتز سینه دارد؟

بیشتر پروتزهای سینه  طول عمر زیادی دارند اما هیچ کدام یک ازانواع  پروتز سینه همیشگی نیستند و با گذشت زمان و به مرور زمان انواع پروتز سینه شروع به فرسوده شدن می کنند .زیرا با گذشت زمان پوسته‌ی خارجی پروتزهای سینه کهنه ونازک می‌شود و به  مرور از بین می روند.

انواع پروتزسینه در ورزشکاران به‌ خصوص مربی‌ های ایروبیک، دوندگان ، سوارکاران پروتز سینه عمر کمتری دارند این افراد ، نسبت به افراد دیگر بیشتر دچار فرسودگی و پارگی پروتز در سینه می‌ شوند. درصورتی ‌که  شما جراحی سینه انجام داده‌اید، باید هر چند سال یک بار بعد ازجراحی  معاینه شوید.

 

قیمت پروتز سینه

 

اقدامات قبل از عمل پروتز سینه :

  • اولین اقدام انتخاب جراح با تجربه است.
  • به مدت دو هفته از مصرف داروهایی که باعث اختلال در انعقاد خون می شود از قبیل قرص های آسپرین خودداری نماید.
  • چنانچه بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی استفاده می کنید جراح خود را مطلع سازید.
  • در جلسه مشاوره قبل از عمل لیفت سینه آزمایش های لازم توسط جراح تجویز می شود را انجام داده و روز جراحی همراه خود داشته باشد.
  • یک ماه قبل از عمل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری نمایید.
  • شب قبل از عمل استحمام نمایید، شام سبکی میل کنید و حدود 6 الی 8 ساعت از خوردن و آشامیدن خودداری کنید که معده حین عمل خالی باشد.
  • جراح باید قبل از انجام عمل تمامی مراحل جراحی به همراه انواع پروتز را برای فرد توضیح دهد و به وی در انتخاب بهترین نوع آن کمک نماید.

 

https://drhessami.com/

 

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین دکتر جراح بینی در تهران می تواند در نتیجه جراحی بینی تاثیر زیادی بگذارد. انتخاب جراح بینی ازمسائلی است که فرد باید قبل ازجراحی بینی درمورد آن تحقیقات لازم را انجام دهد تا بتواند با آگاهی لازم بهترین جراح بینی گوشتی درتهران را پیدا کند زیرا جراح بینی  تهران باید بتواند مشکلاتی مانند قوز بینی، افتادگی نوک بینی و انحراف تیغه بینی و غیره را با این جراحی رفع کند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینیگوشتی در تهران باید با توجه به مهارتی که در این زمینه کسب کرده است باید در حین انجام عمل زیبایی عملکرد طبیعی بینی را حفظ کندوتناسب بینی نیز باید با سایر اجزای صورت حفظ  شود تا در نهایت  بتواند بینی و چهره زیبایی را برای فرد ایجاد کند.

بنابراین در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید دقت کافی داشته باشید. زیرا در صورتی که شما ازنتیجه عمل بینی خود راضی نباشد ،تا یک سال نمی تواند عمل ترمیمی انجام دهید

پس می توان گفت که انتخاب بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  مسئله مشکلی است زیرا فرد گزینه های زیادی برای انتخاب جراح دارد.همچنین جراحی بینی گوشتی جراحی حساس است و انتخاب  جراح بینی  را برای فرد مشکل تر می کند.

 چگونه بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب کنیم

برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران یا هر نقطه دیگر کشوردر ابتدا  باید تحقیقات و بررسی های لازم  را در این زمینه انجام دهید تا به نتایج مطلوب برسید. در مورد انتخاب جراح بینی گوشتی در تهران شما می توانید به نکات زیرتوجه کنید:

-در مورد بهترین جراح بینی گوشتی در تهران اطلاعات لازم را می توانید از سایت های موجود بدست آورید.

– بهتر است برای این کار لیستی از جراحان بینی تهران تهیه  کنید ودر مورد آنها تحقیقات لازم را انجام دهید.

–  به میزان تحصیلات، تخصص، میزان سابقه، دیدگاه های جراح بینی و مدارج علمی جراح بینی تهران بررسی کنید با دید بازو انتظارات منطقی برای جراحی بینی اقدام نمایید و مطمئن شوید که شما  کاندید مناسبی برای  انجام جراحی بینی  هستید .

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

– می توانید در انتخاب جراح بینی در تهران  به مطب جراح بینی مراجعه کنید و بیماران قبلی جراح را از نزدیک ببینید و در مورد نحوه عمل ونتیجه عمل ازآنها پرس وجوکنید درحین  مشاوره با جراح بینی تهران نمونه کارهایش را هم ببینید.

به این نکته نیز قبل از جراحی  توجه کنید ک قبل از هر اقدامی در مورد توقعات خود با جراح خوددر مورد  جراحی زیبایی بینی خود صحبت کنید تا راهنمایی لازم را از وی دریافت کنید.

انجام جراحی بینی گوشتی

بیشتر افرادی که بینی گوشتی دارند دارای پوستی ضخیم وغدد چربی در بینی خود هستند نوع بینی ها، بافت وغضروف بینی ضعیفی دارند و پره های بازوضخیم دارند .همچنین نوک اینگونه بینی ها افتاده می باشد.

درسالهای قبل بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  بافت و غضروف بینی را  می تراشید اما امروزه جراح بافت غضروفی را تقویت می کند وبا استفاده از تیغه وسط بینی به دلیل استحکام بالایش ، جهت تقویت نوک بینی گوشتی استفاده می کند.

بنابراین  جراح بینی گوشتی در تهران که می خواهد چنین جراحی  را انجام دهد باید مهارت تجربه و تخصص بسیار بالایی در این زمینه کسب کرده باشد. زیرا جراحی بینی گوشتی جراحی سخت تری نسبت به جراحی های دیگر بینی است.وحتی  بیمار باید دوران نقاهت بیشتری را نسبت به بینی استخوانی داشته باشد تا تورم و کبودی بینی و صورت کاهش یابد.همچنین ، نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی معمولا بعد از یک سال  مشخص می شود.

قیمت جراحی بینی گوشتی

درهزینه جراحی بینی عواملی مانند دستمزد جراح بینی تهران ، هزینه های بیمارستان ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و دارو ، جلسات معاینه وغیره تاثیرگذاراست.توصیه می شود برای جراحی زیبایی بینی به دلیل هزینه کمتر نزد هر جراحی نروید بلکه بیشتر درمورد مهارت و تخصص و عمل های قبلی او تحقیق کنید ودر آخر بهترین جراح بینی گوشتی در تهران راانتخاب کنید.

افراد مناسب جراحی بینی

افرادی که دربینی شان انحراف دارند ویا بینی پهنی دارند  این عوامل باعث به هم خوردن زیبایی و تناسب صورتشان شده است.همچنین افرادی که بینی گوشتی دارند و نوک بینی آن ها بسیار پهن و بزرگ است و یا افرادی که به دلیل ضربه بینی شان کج شده است نیزافراد مناسبی جهت جراحی بینی به حساب می آیند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

شرایط  فرد برای انجام جراحی بینی گوشتی

-بهترین جراح بینی گوشتی در تهران در ابتدا بر سلامت روحی و جسمی فرد تاکید می کند زیرا در نتیجه جراحی  تاثیر زیادی خواهد داشت زمانی که فرد ازسلامتی کامل برخوردار باشد .دوره ی نقاهت  جراحی بینی او هم کوتاه تر خواهد شد همچنین عوارض کمتری نیز برایش ایجاد می شود.

بهترین جراحی بینی  گوشتی در تهران ،سن مناسب برای انجام جراحی بینی فرد را زمانی می داند که  فرد به سن مناسب رسیده باشد. در پسران از ۱۵ تا ۱۷ سالگی و در دختران از ۱۴ تا ۱۶ سالگی رشد بینی کامل می شود . افراد با سن بالا  نیز در صورتی که شرایط جسمی خوبی داشته باشند می توانند این جراحی را انجام دهد.

پوست بینی نیز درنتیجه ی جراحی زیبایی بینی تاثیر می گذارد،.بنابراین کسانی که پوست بینی نازکی دارند نسبت به افرادی که پوست بینی ضخیم تری دارند جراحی بینی بهتری خواهند داشت و نتیجه عمل این افراد نیز رضایت بخش خواهد بود.

بهترین دکترجراح بینی گوشتی درتهران

بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در تهران باید قبل ازهر اقدامی اطلاعات لازم را به بیمار خود بدهد و او را از نتیجه جراحی تا جای ممکن آگاه کند.

در آخر باید گفت که معمولا افراد به دو دلیل جراحی بینی انجام می دهند یکی  به دلیل سلامتی فرد است این افراداین عمل را انجام می دهند تا مشکلات حاد تنفسی آنها برطرف شودو دیگری برای زیبایی و برطرف کردن  نواقص ظاهری بینی انجام می شود.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

ولی در هر دو مورد باید بیماران قبل از هر اقدامی در انتخاب بهترین دکتر جراح بینی گوشتی درتهران و همچنین کلینیکی که باید در آن جراحی شوند وآزمایش های قبل و بعد عمل و مراقبت های قبل و بعد عمل اطلاعات کافی داشته باشد تا از نتیجه عمل رضایت داشته باشید و دچار پشیمانی نشوند و مجبور نباشند برای جراحی ترمیمی اقدام کنید.

آیاعمل بینی گوشتی سخت است ؟

در مورد عمل بینی در انواع بینی های گوشتی باید گفت که ضخامت و کیفیت پوست  از عوامل تعیین کننده در نتیجه ی نهایی عمل بینی گوشتی است. و همچنین یکی از مواردی است که به سختی می توان نتایج آن را  پیش بینی کرد. در عمل  بینی گوشتی  بیشترین کاری که پزشک شما انجام می دهد تغییر شکل غضروف و استخوان بینی است که اسکلت بندی بینی را می سازد.ما به روش های مختلف غضروف و استخوان بینی را تغییر می دهیم تا به حالت مورد نظر برسیم.طول دوره ی بهبود  درجراحی بینی گوشتی چندین  ماه طول خواهد کشید . به همین علت شما نتیجه ی نهایی آن را تا هفته ها و یا ماه ها پس از عمل بینی گوشتی نمی بینید زیرا پوست و بافت نرم متورم است

تکنیک های مورد استفاده  برای جراحی بینی گوشتی

برای اینکه عمل  بینی گوشتی برای افرادی که بینی گوشتی دارند بهتر مشخص شود و به طور کلی  مشخصات بینی بهتر نمایان شود پزشکان از  تکنیک های  عمل بینی گوشتی خاصی به کار بردند  که در اینجا به انها اشاره شده است

-پیوند غضروف به نوک بینی و پل بینی یکی از این تکنیک هایی است که برای افرادی که  پوست ضخیم در بینی دارند استفاده می شود، برای اینکه مشخصات نوک بینی و پل بینی بهتر مشاهده شود می تواند از پیوند غضروف در جراحی بینی گوشتی استفاده کرد.

کاهش چربی در بافت نرم ،نازک کردن دقیق و ماهرانه ی چربی های تشکیل دهنده ی بافت نرم ، به خصوص در نوک بینی به نمایان شدن مشخصات بینی در جراحی بینی گوشتی می تواند کمک کند.

-کاهش اندازه و تناسب سایز کلی بینی  از آنجایی که پوست ضخیم بینی  برای بهبود به زمان بیشتری نیاز دارد پزشکان از یک روش اندازه گیری برای کوچک کردن بینی افراد استفاده می کنند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

اگر زمان جراحی بینی گوشتی فاصله ی بین استخوان بندی بینی و پوست زیاد باشد احتمالا به اسکار یا گوشت اضافی به وجود می آید و در نتیجه بینی بیمار، نافرم و ناخوش آیند خواهد شد.بنابراین پزشک باید بتواند تعادلی بین کوچک کردن بینی و حفظ اسکلت بندی بینی برقرار کند .

پوست ضخیم بینی برای عمل بینی های گوشتی

در مورد پوست ضخیم در بینی گوشتی باید گفت که پوست ضخیم هر گونه بی نظمی کوچک را بعد از جراحی بینی  به راحتی پنهان می کند. مشخصات بینی بعد از عمل بینی های  گوشتی خیلی مشکل است زیرا خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم به خوبی نمایان نخواهد شد .

در این شرایط می توان غضروف نوک بینی را به کمک  پیوند غضروف در جراحی بینی گوشتی بزرگ تر کرد. همچنین می توان بافت چربی را از زیر پوست به خصوص نوک بینی خارج ساخت که البته این کار باید کاملا با احتیاط صورت بگیرد.

هزینه عمل بینی گوشتی

زمانی که جراحی بینی گوشتی به دقت و توجه بیشتر نیازی دارد، پس هزینه آن نسبت به جراحی بینی استخوانی بیشتر است. البته عوامل مختلفی مانند ضعیف بودن غضروف، ضخامت پوست بینی و میزان چربی بینی بر روی هزینه عمل تاثیر مستقیمی می گذارد.

البته جراحان با توجه به سابقه کاری و کیفیت جراحی خود، هزینه های متفاوتی برای عمل بینی در نظر می گیرند.

همان گونه که گفته شد عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت جراحی زیبایی بینی ، تاثیر گذار هستند که برخی از آن ها عبارت اند از :

  • تجربه جراح بینی
  • میزان وسعت جراحی بینی
  • ایرادات بینی
  • شرایط بیماران

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

کاشت مو پرتراکم

کاشت مو پرتراکم می توان به انواع روش های کاشت مو که فاصله ی مو های کاشته شده بسیار کم هستند، گفت چرا که تراکم به معنای نزدیک بودن مو های کاشته شده به یکدیگر می باشد. در کاشت مو پرتراکم هرچه فاصله فولیکول ها به هم نزدیک تر باشند، فرد به نتیجه ی مطلوب تری خواهد رسید و همچنین موها ظاهری بهتر و طبیعی تر خواهند داشت.

 

 

Thick hair transplant

 

 

توجه داشته باشید که در کاشت مو تراکم بالا علاوه بر عواملی مثل تعداد فولیکول های پیوندی و فاصله آن ها، به ضخامت مو نیز بستگی دارد.گاهی این احتمال وجود دارد که فولیکول‌ ها با فاصله بسیار کم و با تعداد زیاد کاشته می شوند اما جنس موهای فرد بسیار نازک اند، در این صورت ممکن است پرپشتی خیلی زیادی در موهای فرد احساس نشود.

 

هزینه کاشت مو پرتراکم:

هزینه کاشت مو پرتراکم بستگی به عواملی مثل مهارت تیم پزشکی، تعداد جلسات کاشت مو تراکم بالا، روش کاشت مو دارد. بنابراین  در خصوص هزینه نهایی کاشت مو پرتراکم پزشک متخصص با معاینه بیمار می‌تواند نظر قطعی دهد.

 

 

Thick hair transplant

 

 

عوارض کاشت مو پرتراکم:

در صورتی که به مراکز غیر مجاز برای کاشت مو پرتراکم  مراجعه کنید، احتمال عوارض جدی زیاد می باشد و یکی از مهم ترین عارضه هایی که ممکن است فرد بعد از کاشت مو پرتراکم دچار آن شود می توان به خطر عفونت و ریزش موهای کاشته شده اشاره کرد.

 انجام کاشت مو پرتراکم نیازمند مهارت و تجهیزات پزشکی می باشد. توجه داشته باشید که برای داشتن کاشت موی طبیعی و بدون عوارض حتما با پزشک مشورت کنید و کلینیکی با کیفیت و مجهز را برای کاشت مو پرتراکم خود انتخاب کنید.

 

روش های کاشت مو پرتراکم

تعداد گرافت های قابل پیوند و مساحت ناحیه طاسی:

این عامل تأثیر بسزایی در ایجاد تراکم بالا در کاشت مو پرتراکم دارد، تعداد گرافت هایی که قابلیت پیوند زدن آن ها وجود دارد و همچنین وسعت ناحیه طاسی در همه افراد یکسان نیست.

 هر چه تعداد فولیکول ‌های مناسب برای پیوند مو بیشتر و وسعت ناحیه طاسی کمتر باشد تراکم بیشتری بعد از کاشت مو ایجاد خواهد شد.

 

 

Thick hair transplant

 

 

رعایت فاصله بین گرافت ها:

فاصله بین فولیکول ‌ها در کاشت مو پرتراکم از یک حد مشخصی نمی‌تواند کمتر باشد و عدم رعایت فاصله مناسب باعث آسیب رسیدن به موهای دیگر می شود. این نکته نیز عامل دیگری است که ایجاد هر تراکمی در کاشت مو را غیر ممکن ساخته است.

 

 

عوامل مؤثر در ایجاد کاشت موی پرتراکم:

  • فاصله بین فولیکول ‌های پیوندی
  • وسعت ناحیه طاسی در بیمار
  • ضخامت موهای فرد
  • بلندی و کوتاهی مو
  • جنس و رنگ مو
  • رنگ پوست سر فرد

 

 

Thick hair transplant

 

 

حداکثر کاشت مو پرتراکم در جلسات کاشت:

برخی از افراد تمایل دارند که نسبت به تعداد جلساتی که کاشت مو انجام می شود را بدانند. همانطور که می دانید میزان طاس بودن افراد با یکدیگر متفاوت می باشد و طبیعتا تعداد جلسات کاشت نیز یکسان نیستند.

از لحاظ  علمی در  یک جلسه کاشت مو پرتراکم به دلیل انعطاف پذیری پوست ناحیه ی پشت سر و تراکم موهای افراد، تنها امکان کاشت مو به میزان ۴ هزار گرافت یعنی تقریبا می توان گفت که دوازده هزار تار مو  در یک جلسه ممکن است کاشته شود.

گاهی این امکان وجود دارد که به کمک بعضی از دستگاه های جدید، حدود ۵ هزار گرافت مو یعنی ۱۴ هزار تار مو را طی یک جلسه در نواحی طاس با دقت و ظرافت بالایی در خط رویش برای افراد کاشته شود که تقریبا فرد با این گونه روش ها می تواند کاشت مو پرتراکم داشته باشد.

 البته انجام همچین کاشت مویی تنها در افرادی میسر خواهد بود که از بانک مو با تراکم بالایی برخوردار هستند و صدمه ای با برداشت این تعداد گرافت از موها، به بانک موها  از نظر ظاهر و تراکم وارد نخواهد کرد .

 

 

Thick hair transplant

 

 

جراحی کاشت مو زنده و قابل رشد:

در اکثر افرادی که دچار ریزش مو با زمینه ارثی می باشند موهای ناحیه پشت سر و کنار گوش ها به علت نداشتن ژن حساس به ریزش مو دچار صدمه کمتر می شوند و معمولا موهای این ناحیه در تمامی طول عمر باقی می مانند.

 

 

مراقبت‌های قبل از کاشت مو

 برای 10 روز قبل (و بعد از) پیوند از مصرف عوامل زیر خودداری شود. مشروبات الکلی، داروهای مسکن و ضد درد مثل قرص آسپیرین، بروفن، ایندومتاسین (استامینوفن اشکالی ندارد)، قرص ویتامین E، داروهای ضدانعقاد خون مثل وارفارین و هپارین، سیر خوراکی و سیگار.

 

 

http://dr-hfarajzadeh.ir/

  • mahdi akbarii