medicine

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رفع سردرد میگرنی

رفع سردرد میگرنی :افراد دارای سابقه خانوادگی میگرن، به ویژه در طول دهه ۳۰ سالگی، احتمال مبتلا شدن به میگرن را دارند. در این بین، خانم‌ها ۳ برابر مردها احتمال اتبلا به میگرن را دارا می‌باشند و این باور وجود دارد این امر ناشی از تغییرات هورمونی مثل نوسانات استروژن می‌باشد.میگرن اغلب قبل یا بعد از یک دوره قاعدگی و زمانی که استروژن به طور طبیعی از بین می‌رود رخ می‌دهد. افراد مبتلا به یائسگی یا منوپوز ممکن است به علت تغییر سطح هورمون، میگرن را تجربه کنند. افرادی که مبتلا به میگرن هستند و درمان‌های جایگزینی هورمون دریافت می‌کنند و یا از روش‌های پیشگیری از بارداری خوراکی استفاده می‌کنند، میگرن را بدتر از حد معمول تجربه می‌کنند.

رفع سردرد میگرنی

سردرد میگرنی چیست و چطور درمان می شود

سردرد میگرنی یکی از شایع ترین انواع سردردها می باشد. برخی اوقات درد در قسمت پیشانی، اطراف چشم و یا در پشت سر دیده می شود، ولی معمولا درد میگرن در یک طرف سر است. هنگامی که سیستم عصبی، سیستم عروقی و جابجایی مواد شیمیایی در مغز با هم تداخل پیدا می کنند، سردرد میگرنی بروز می کند.

بعضی از انواع بیماری میگرن، ممکن‌است همراه با علایم حسی هشداردهنده، چون صاعقه‌ها و فلاش‌های نور،  نقاط کور و یا سوزن‌سوزن شدن دست‌ها و پاها رخ‌ دهد. داروهایی برای کاهش میزان درد و دفعات رخ‌ دادن حملات میگرن موجود‌ است. بهترین نتیجه این داروها زمانیست‌ که با ترکیبی از تغییرات سبک‌ زندگی و درمان‌های خانگی استفاده شوند.

رفع سردرد میگرنی با بیوفیدبک

بدن افراد  به درد و تغییرات فیزیکی نظیر ضربان قلب تند، کشیدگی عضلات، یا سرد شدن دست ها پاسخ نشان می‎دهد. در بیوفیدبک، گیرنده ها این تغییرات را اندازه گیری می‎کنند سپس اطلاعات را به شکل یک چراغ چشمک زن یا صدایی که شما بتوانید بشنوید، در اختیار شما می‎گذارند.افراد سعی می‎کنند نسبت به بازخورد یا فیدبک پاسخ نشان دهید و عضلات خود را آرام سازید.

هدف بیوفیدبک، که اغلب اوقات از آن به عنوان ذهن بر فراز میگرن یاد می‎شود، این است که به شما یاد داده شود چطور بدن خود را ریلکس و آرام کنید و حالت فیزیکی خود را کنترل کنید. مطالعات نشان می‎دهند که این امر اغلب اوقات می‎تواند باعث کاهش شدت و دفعات میگرن شود.

رفع سردرد میگرنی

رفع سردرد میگرنی با ماساژ درمانی

برخی  تحقیقات بر روی افراد مبتلا به میگرن انجام داده اند که برخی از آن‌ها ماساژ درمانی دریافت کرده بودند. این تیم  تحقیقاتی میزان کورتیزول، ضربان قلب و اضطراب این افراد ار، قبل و بعد از ماساژ درمانی مودر مطالعه قرار دادند. کورتیزول، هورمون استرس اولیه بدن، بدن را به انتشار قندهای بیشتر در هنگام استرس برای تامین انرژی سریع برای واکنش‌های مناسب، وادار می‌کند. کورتیزول می‌تواند زندگی در شرایط بحرانی را بهبود بخشد، اما می‌تواند تاثیر منفی بر زندگی روزمره نیز داشته باشد.

این تیم دریافتند، افرادی که ماساژ دریافت کرده بودند، بهتر می‌خوابند و علائم میگرن کمتری نسبت به سایرین دارند. علاوه بر این، آن‌ها متوجه کاهش میزان کورتیزول بیمار، سطح اضطراب و ضربان قلب پس از ماساژ درمانی میگرن شدند. بنابراین، ماساژ درمانی به عنوان یک درمان برای سردرد میگرنی می‌تواند موثر باشد.

داروهای مسکن برای رفع سردرد میگرنی

دارو درمانی میگرنمیگرن های خفیف که با فعالیت های روزانه فرد تداخلی ندارند، معمولا با داروهای مسکن بدون نسخه (مثلا استامینوفن) و داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی (مثل بروفن و ادویل) بهبود می یابند. آسپرین وکافئین نیز برای درمان میگرن استفاده می شوند. اما اگر درد متوسط تا شدید باشد، باید نزد پزشک بروید تا داروی مناسبی را برایتان تجویز کند.

رفع سردرد میگرنی

هشدار :

کودکان و نوجوانان، افراد دچار عدم تعادل، مصرف کنندگان وارفارین(ضد انعقاد خون)، افرادی که سابقه زخم معده و روده دارند و بیماران کبدی نباید از آسپرین و داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی استفاده کنند.
نباید از داروهای مسکن زیاد استفاده کنید، زیرا در صورت مصرف زیاد، تاثیرشان بر درد کم خواهد شد.
یت تسکین دهندگی این گیاه باعث شده است بتواند سردردهای تنشی را به طور کامل درمان کند.

عامل خطر ابتلا به سردردهای میگرنی

افراد مبتلا به میگرن ممکن است، آن را ارث برده باشند. به گفته محققان یکی از دلایل این بیماری عوامل غیرطبیعی ارثی در بخش ‌های خاصی از مغز است. بعضی از عواملی که می ‌تواند محرک شروع بیماری میگرن و حملات میگرنی باشد، عبارتند از:

1. مصرف غذاهای خاص

2. نداشتن الگوی خواب منظم

3. قرار داشتن در معرض سکته مغزی.

4. تحمل استرس بیش از حد

5. حساسیت به محرک های حسی

6. مشکلات قلبی پنهان

7. کم آبی بدن

8. مصرف بیش از حد کافئین

9. آب و هوای گرم

10. استعمال سیگار

رفع سردرد میگرنی

تکنیک‎های آرام سازی برای رفع سردرد میگرنی

چون میگرن‎ اغلب اوقات بواسطه‎ی استرس شروع می‎شود، آموزش آرام سازی (ریلیکسیشن) می‎تواند کمک کننده باشد. بعضی از روش‎های مفید شامل تنفس عمیق و آرام سازی تصاعدی عضلات، که در آن شما می‎توانید عضلات بخش‎های مختلف بدن خود را بکشید و آزاد کنید، می‎شوند. این تکنیک می‎تواند به شما کمک کند در پاسخ خود به استرس کنترل داشته باشید و حمله میگرنی تا حدی مهار شود.

 

http://shams-chiro.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

گراندوبار ویتا کرنبری

محتویات :

جودوسر، بادام، عسل، چیا، کرنبری، پودر نارگیل، وانیل، کره بادام زمینی

 

✅ارسال در تهران با پست یا با الوپیک (به صورت پرداخت هزینه ارسال در محل بر اساس مسافت) انجام می شود.

✅ارسال به سایر استان ها با پست پیشتاز و هزینه ی 20,000 تومان می باشد .

*توجه داشته باشید که ارسال با توجه به پیک کاری و تولید  محصولات به صورت کاملا تازه  بین 3 تا 7 روز کاری ممکن هست زمان ببرد.

 

https://palladium.click/product

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک دستگاهی است که با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش  و نوسان ثابت حول محوری سلولهای چربی را از محل اتصالات آنها به یکدیگر جدا می سازد. بدون اینکه منجر به تخریب سلولهای چربی فرد گردد، سلولهای بافت چربی را سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می کند.

لیپوماتیک

همچنین سلولهای خارج شده چربی توسط این تکنیک مجددا به عنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده می شود. قابل ذکر است که این چربی به مراتب دارای دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق به عنوان فیلر است ونسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای حجیم سازی بسیار سالمتراست.

 

 

چرا باید ازلیپوماتیک استفاده کنیم؟

اگرمی خواهید چربی‌های انباشته شده در بدن با هزینه کم و حداقل درد و عارضه از بین برود، لیپوماتیک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. لیپوماتیک تکنولوژی جدید و پیشرفته‌ای می باشد.

لیپوماتیک فرآیند بسیار سریع‌ وملایم‌تراز لیپوساکشن است. که با استفاده از فن آوری هوای فشرده متصل به لوله ای کانولایی که به طور خودکار ٣۶۰ درجه چرخش می‌کند، بدون آنکه نیازی به نیروی فیزیکی باشد چربی های اضافه را خارج می کند.

 

مزایای لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک نسبت به روشهای دیگر مانند لیپوساکشن دارای مزایای بیشتری است که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است.

-این روش  بی‌خطر، موثر و آسان است

– اگر کانولا با بافتهای غیر چربی برخورد داشته باشد ، سیستم امنیتی فعال به سرعت چرخش و حرکت آن متوقف می‌ شود.

– این روش لاغری درد جزئی یا بدون درد است.

– لیپوماتیک می تواند  نواحی دشوار و ظریف را نیز مورد هدف قرار دهد.

 

 

-با لیپوماتیک پوست به بهترین شکل جمع خواهد شد  و در نتیجه فرد بعد از عمل ظاهر زیباتری خواهد داشت.

-مدت زمان عمل بسیار کوتاه تر است.

– به دلیل خونریزی و تورم کمتربهبودی سریع تر اتفاق می افتد.

-این روش لاغری روشی  مقرون به صرفه تراست.

 

تاثیر لیپوماتیک چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتایج حاصل ازانجام عمل لیپوماتیک به سرعت قابل مشاهده است . امااز بین رفتن کامل چربی‌ها ممکن است حدود ٣ ماه طول بکشد. بر خلاف لیپوساکشن که نیازمند یک شب بستری در بیمارستان و طی کردن دو هفته دوران نقاهت است، لیپوماتیک کمترین زمان بهبودی را برای فرد دارد و بیماران می توانند تقریبا بلافاصله به فعالیت های روزمره‌ی خود بازگردند. علاوه بر این، سوزش، کبودی و تورم پوست به طور قابل توجهی در این روش کاهش می یابد.

 

 

 

 

مدت زمان انجام لیپوماتیک

مدت زمان انجام این عمل یکی از جنبه های مفید بی حسی موضعی است. عمل جراحی در عرض مدت 2 تا 3 ساعت و با توجه به مقدار چربی ساکشن شده، انجام می شود.

شما پس ازانجام این عمل می توانید پیاده روی داشته باشید. وبه کمک این روش، دروقت خود صرفه جویی کنید و سریع تر به محل کار خود بازگردید. درعین حال ، زمانی که چربی توسط کانولا های مرتعش، ساکشن می شوند، پوست و بافت ماهیچه خیلی سریع تر و موثرتر به یکدیگر می چسبند و باعث ایجاد احساس کشش و فشار می شوند. این امر باعث می شود که سفتی پوست، باعث شل شدن و افتادگی پوست نشود.

هزینه لیپوماتیک

لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

در اندامی قرار است  لیپوماتیک انجام شود، یک سوراخ با قطر 2 تا 5 میلی متر ایجاد می شود، سپس ، دستگاه از طریق سوراخ، وارد بافت چربی بدن فرد می شود و با استفاده از امواج ماوراء بنفش ، بافت چربی را از بین می برد و محلولی را برای بی حسی و جلوگیری از خونریزی به بدن فرد تزریق می کند و درنهایت چربی و محلول بی حسی از طریق منافذ بدن خارج می شوند. این دستگاه یک سیستم ایمنی فعال دارد که وقتی با بافت غیر چربی برخورد می کند، خطر پارگی اعضاء بدن و سوزش پوست به کمترین میزان خود خواهدرسید.

 

هزینه عمل لیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک به مکانی که درمان در آنجا انجام می گیرد، بستگی دارد. امروزه عمل لیپوماتیک به طرز ماهرانه ای توسط جراح لیپوماتیک انجام می شود ، این عمل برای بیشتر افراد نسبت به روشهای دیگر مقرون به صرفه است.

 

آیا انجام عمل لیپوماتیک بدون خطر است؟

لیپوماتیک یک عمل جراحی لاغری با حداقل تهاجم است که عوارض جانبی کمی را برای فرد به همراه دارد. اگر جراح خود را عاقلانه انتخاب کند و دستورات پس از عمل را به طور کامل رعایت کند ، هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد.

 

اقدامات قبل ازانجام  لیپوماتیک

-برای انجام این عمل جراحی باید ناشتا باشید.

– دو روز قبل ازعمل آسپرین مصرف نکنید.

-چند  قبل از عمل ا مصرف سیگارودخانیات نداشته باشید.

-آزمایشات لازم وتجویزشده توسط پزشک باید قبل از عمل انجام شود.

-در صورتی که سابقه ی بیماری خاصی را دارید قبل ازجراحی به پزشک خود اطلاع دهید.

– لازم است که عکس های قبل از عمل جهت تکمیل پرونده گرفته شود.

– پر کردن رضایت نامه قبل از عمل لازم است.

 

اقدامات بعد ازانجام  لیپوماتیک

برای بهبودی هر چه سریعتر بعد از انجام لیپوماتیک بهتر است برخی مراقبت ها را انجام دهید که این مراقبت ها شامل

-به مدت 2-3 هفته از گن استفاده نمایید.

-به مدت دو ماه بعد از لیپوماتیک از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزکنید.

-برای مدتی بهتر است از توالت فرنگی استفاده نمایید.

– به مدت 3-5 روز بهتر است که دراز بکشید و به صورت 90 درجه ننشینید.

– یک روز بعد از عمل بهتر است که پانسمان اولیه توسط پزشک تعویض گردد.

– داروهای تجویز شده توسط پزشک مانند آنتی بیوتیک ها باید به طورمرتب مصرف گردد.

– زمانی که سوراخ های ایجاد شده کاملا بسته نشده است از رفتن به جکوزی ، شنا و داخل وان دوری کنید.

-ازانجام فعالیت های سنگین به مدت یک هفته بعد ازعمل دوری نمایید.

 

نتیجه لیپوماتیک

این جراحی در محیطی کاملا مجهز واستریل انجام می شود . در روش لیپوماتیک زمان کمتری نیازمی باشد تا نتیجه مشاهده شود  ممکن است بعد از جراحی تا چند روز ورم داشته باشید و نتیجه لیپوماتیک ظاهر  شود . استفاده از گن ۲ الی ۳ ماه بعد ازتاثیر بسیاری در نتیجه آن دارد .

در صورتی که بعد از جراحی لیپوماتیک اگر تمام نکات و توصیه های پزشک خود را با نهایت دقت انجام دهید ، رژیم غذایی مناسب و پیاده روی در برنامه روزانه خود داشته باشید ، در نتیجه هیچ گونه بازگشتی نخواهید داشت.

 

 

https://drhessami.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک دستگاهی است که با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش  و نوسان ثابت حول محوری سلولهای چربی را از محل اتصالات آنها به یکدیگر جدا می سازد. بدون اینکه منجر به تخریب سلولهای چربی فرد گردد، سلولهای بافت چربی را سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می کند.

لیپوماتیک

همچنین سلولهای خارج شده چربی توسط این تکنیک مجددا به عنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده می شود. قابل ذکر است که این چربی به مراتب دارای دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق به عنوان فیلر است ونسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای حجیم سازی بسیار سالمتراست.

 

 

چرا باید ازلیپوماتیک استفاده کنیم؟

اگرمی خواهید چربی‌های انباشته شده در بدن با هزینه کم و حداقل درد و عارضه از بین برود، لیپوماتیک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. لیپوماتیک تکنولوژی جدید و پیشرفته‌ای می باشد.

لیپوماتیک فرآیند بسیار سریع‌ وملایم‌تراز لیپوساکشن است. که با استفاده از فن آوری هوای فشرده متصل به لوله ای کانولایی که به طور خودکار ٣۶۰ درجه چرخش می‌کند، بدون آنکه نیازی به نیروی فیزیکی باشد چربی های اضافه را خارج می کند.

 

مزایای لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک نسبت به روشهای دیگر مانند لیپوساکشن دارای مزایای بیشتری است که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است.

-این روش  بی‌خطر، موثر و آسان است

– اگر کانولا با بافتهای غیر چربی برخورد داشته باشد ، سیستم امنیتی فعال به سرعت چرخش و حرکت آن متوقف می‌ شود.

– این روش لاغری درد جزئی یا بدون درد است.

– لیپوماتیک می تواند  نواحی دشوار و ظریف را نیز مورد هدف قرار دهد.

 

 

-با لیپوماتیک پوست به بهترین شکل جمع خواهد شد  و در نتیجه فرد بعد از عمل ظاهر زیباتری خواهد داشت.

-مدت زمان عمل بسیار کوتاه تر است.

– به دلیل خونریزی و تورم کمتربهبودی سریع تر اتفاق می افتد.

-این روش لاغری روشی  مقرون به صرفه تراست.

 

تاثیر لیپوماتیک چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتایج حاصل ازانجام عمل لیپوماتیک به سرعت قابل مشاهده است . امااز بین رفتن کامل چربی‌ها ممکن است حدود ٣ ماه طول بکشد. بر خلاف لیپوساکشن که نیازمند یک شب بستری در بیمارستان و طی کردن دو هفته دوران نقاهت است، لیپوماتیک کمترین زمان بهبودی را برای فرد دارد و بیماران می توانند تقریبا بلافاصله به فعالیت های روزمره‌ی خود بازگردند. علاوه بر این، سوزش، کبودی و تورم پوست به طور قابل توجهی در این روش کاهش می یابد.

 

 

 

 

مدت زمان انجام لیپوماتیک

مدت زمان انجام این عمل یکی از جنبه های مفید بی حسی موضعی است. عمل جراحی در عرض مدت 2 تا 3 ساعت و با توجه به مقدار چربی ساکشن شده، انجام می شود.

شما پس ازانجام این عمل می توانید پیاده روی داشته باشید. وبه کمک این روش، دروقت خود صرفه جویی کنید و سریع تر به محل کار خود بازگردید. درعین حال ، زمانی که چربی توسط کانولا های مرتعش، ساکشن می شوند، پوست و بافت ماهیچه خیلی سریع تر و موثرتر به یکدیگر می چسبند و باعث ایجاد احساس کشش و فشار می شوند. این امر باعث می شود که سفتی پوست، باعث شل شدن و افتادگی پوست نشود.

هزینه لیپوماتیک

لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

در اندامی قرار است  لیپوماتیک انجام شود، یک سوراخ با قطر 2 تا 5 میلی متر ایجاد می شود، سپس ، دستگاه از طریق سوراخ، وارد بافت چربی بدن فرد می شود و با استفاده از امواج ماوراء بنفش ، بافت چربی را از بین می برد و محلولی را برای بی حسی و جلوگیری از خونریزی به بدن فرد تزریق می کند و درنهایت چربی و محلول بی حسی از طریق منافذ بدن خارج می شوند. این دستگاه یک سیستم ایمنی فعال دارد که وقتی با بافت غیر چربی برخورد می کند، خطر پارگی اعضاء بدن و سوزش پوست به کمترین میزان خود خواهدرسید.

 

هزینه عمل لیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک به مکانی که درمان در آنجا انجام می گیرد، بستگی دارد. امروزه عمل لیپوماتیک به طرز ماهرانه ای توسط جراح لیپوماتیک انجام می شود ، این عمل برای بیشتر افراد نسبت به روشهای دیگر مقرون به صرفه است.

 

آیا انجام عمل لیپوماتیک بدون خطر است؟

لیپوماتیک یک عمل جراحی لاغری با حداقل تهاجم است که عوارض جانبی کمی را برای فرد به همراه دارد. اگر جراح خود را عاقلانه انتخاب کند و دستورات پس از عمل را به طور کامل رعایت کند ، هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد.

 

اقدامات قبل ازانجام  لیپوماتیک

-برای انجام این عمل جراحی باید ناشتا باشید.

– دو روز قبل ازعمل آسپرین مصرف نکنید.

-چند  قبل از عمل ا مصرف سیگارودخانیات نداشته باشید.

-آزمایشات لازم وتجویزشده توسط پزشک باید قبل از عمل انجام شود.

-در صورتی که سابقه ی بیماری خاصی را دارید قبل ازجراحی به پزشک خود اطلاع دهید.

– لازم است که عکس های قبل از عمل جهت تکمیل پرونده گرفته شود.

– پر کردن رضایت نامه قبل از عمل لازم است.

 

اقدامات بعد ازانجام  لیپوماتیک

برای بهبودی هر چه سریعتر بعد از انجام لیپوماتیک بهتر است برخی مراقبت ها را انجام دهید که این مراقبت ها شامل

-به مدت 2-3 هفته از گن استفاده نمایید.

-به مدت دو ماه بعد از لیپوماتیک از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزکنید.

-برای مدتی بهتر است از توالت فرنگی استفاده نمایید.

– به مدت 3-5 روز بهتر است که دراز بکشید و به صورت 90 درجه ننشینید.

– یک روز بعد از عمل بهتر است که پانسمان اولیه توسط پزشک تعویض گردد.

– داروهای تجویز شده توسط پزشک مانند آنتی بیوتیک ها باید به طورمرتب مصرف گردد.

– زمانی که سوراخ های ایجاد شده کاملا بسته نشده است از رفتن به جکوزی ، شنا و داخل وان دوری کنید.

-ازانجام فعالیت های سنگین به مدت یک هفته بعد ازعمل دوری نمایید.

 

نتیجه لیپوماتیک

این جراحی در محیطی کاملا مجهز واستریل انجام می شود . در روش لیپوماتیک زمان کمتری نیازمی باشد تا نتیجه مشاهده شود  ممکن است بعد از جراحی تا چند روز ورم داشته باشید و نتیجه لیپوماتیک ظاهر  شود . استفاده از گن ۲ الی ۳ ماه بعد ازتاثیر بسیاری در نتیجه آن دارد .

در صورتی که بعد از جراحی لیپوماتیک اگر تمام نکات و توصیه های پزشک خود را با نهایت دقت انجام دهید ، رژیم غذایی مناسب و پیاده روی در برنامه روزانه خود داشته باشید ، در نتیجه هیچ گونه بازگشتی نخواهید داشت.

 

چه قسمت هایی از بدن  می توان از عمل لیپوماتیک استفاده کرد

  • قسمت شکم
  • کمر
  • باسن
  • قفسه سینه
  • داخل زانوها
  • لگن
  • پهلوها
  • خط گردن و قسمت پایین چانه
  • ران ها (بیرون و داخل ران ها)
  • بازوها

 

https://drhessami.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

لیفت سینه

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه با از بین بردن پوست اضافه و جمع کردن بافت اطراف باعث بالا رفتن سینه‌ها می شود و به آنها شکل جدیدی می دهد.

 

آمار جدید جامعه ی جراحان پلاستیک آمریکا نشان میدهد که از سال 2000 جراحی لیفت سینه 70درصد افزایش یافته است و تعداد جراحی های لیفت  دو برابر تعداد جراحیهای پروتز سینه می باشد.

گاهی اوقات هاله اطراف نوک پستان در طی زمان بزرگ می شود و لیفت سینه می تواند این مشکل را به خوبی از بین ببرد.

جراحی لیفت سینه می تواند با ظاهر جوان تر و برجسته تری که به سینه های شما می دهد، موجب جوانسازی بدن شما شود. سینه های بانوان معمولا در طی زمان تغییر می کنند و ظاهر و حالت جوان خود را از دست می دهند. این تغییرات واز بین رفتن حالت کشسانی پوست می توانند ناشی از موارد زیر باشند:

-بارداری

-شیردهی

-تغییرات وزن

-افزایش سن

-جاذبه

-وراثت

جراحی لیفت سینه چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

جراحی لیفت سینه به طور دقیق اندازه‌ی سینه ی شما را تغییر نمی دهد. اگر می خواهید سینه های پرتری داشته باشید عمل لیفت سینه و عمل پروتز سینه را باهم انجام دهید.

اگر سینه های کوچک تری می خواهید عمل لیفت سینه و عمل کوچک کردن سینه را باهم انجام دهید.

نحوه انجام جراحی لیفت سینه

کاندیدای مناسب جراحی لیفت سینه کیست؟

عمل جراحی لیفت سینه عملی است که به سلیقه وتمایلات شما بستگی دارد. شما باید این کار را برای خودتان انجام دهید نه برای میل شخص دیگری یا برای گنجاندن خود در هرگونه تصویر ایده آلی این نوع جراحی را انجام دهید.

 

در صورت داشتن شرایط زیر شما می توانید کاندیدای عمل جراحی لیفت سینه باشید

-سلامت جسمانی و وزن ثابت

-سیگاری نکشیدن

-این موضوع که سینه های شما افتاده اند و حالت خود را از دست داده اند آزارتان می دهد

-در حالت عادی نوک سینه های شما زیر سینه می افتند

-نوک سینه ی شما به سمت پایین است

-پوست شما کشیده شده است و هاله نوک سینه بزرگ شده است

-یکی از سینه ها از دیگری پایین تراست

در هنگام مشاوره برای جراحی لیفت سینه چه انتظاراتی باید داشته باشم؟

در هنگام مشاوره جراحی  لیفت سینه آماده ی صحبت درباره ی موارد زیر باشید:

-اهدافتان از جراحی لیفت سینه

-شرایط پزشکی، حساسیت دارویی و درمان های پزشکی

-داروها،مکمل های گیاهی و ویتامین هایی که درحال حاضر استفاده می کنید؛ استفاده از الکل، تنباکو و مواد مخدر ،جراحی های قبلیآیا در خانواده سابقه ی سرطان سینه دارید یا خیر

-نتیجه ی ماموگرافی ها

 

اقدامات جراح پلاستیک شما

ارزشیابی وضعیت سلامت عمومی شما و هرگونه مشکل در سلامتی که از قبل وجود داشته است و ریسک فاکتورها

صحبت درباره ی گزینه های شما

ارزیابی و اندازه گیری سینه های شما و حتی اندازه گیری هر بخش، کیفیت پوست و محل قرار گیری نوک سینه های شما و هاله دور نوک سینه

عکس برداری

پیشنهاد روش درمان

صحبت درباره ی نتایج محتمل لیفت سینه و هرگونه خطر احتمالی

 

چه سوالاتی باید از جراح پلاستیکم درباره جراحی  لیفت سینه بپرسم؟

حتما سوالات خود را بپرسید. ما برای کمک به شما لیستی از سوالاتی که ممکن است بخواهید از جراح پلاستیکتان بپرسید آماده کرده ایم که می توانید آن را با خود به جلسه ی مشاوره ببرید.

بسیار مهم است که که تمام جنبه های لیفت سینه را در نظر بگیرید. طبیعی است که احساس نگرانی کنید. چه این نگرانی ناشی از هیجان برای ظاهر جدیدتان باشد چه ناشی از استرس باشد. از در میان گذاشتن این احساسات با جراحتان خجالت نکشید.

اقدامات قبل از جراحی لیفت سینه

در جلسه ی مشاوره از این لیست به عنوان راهنما استفاده کنید

آیا به طور تخصصی برای این کار آموزش دیده اید؟

در چه بیمارستان یا کلینیکی این عمل را انجام میدهید؟

تا به حال چند عمل در این زمینه انجام داده اید؟

آیا من کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستم؟

برای گرفتن بهترین نتیجه چه انتظاراتی از من وجود خواهد داشت؟

چه تکنیک جراحی ای برای من پیشنهاد می شود؟

دوران نقاهت چه مقدار طول خواهد کشید و در دوران نقاهت به چه کمک هایی احتیاج خواهم داشت؟

این جراحی چه خطرها و پیچیدگی هایی را به همراه خواهد داشت؟

توانایی من در شیردهی چقدر تحت تاثیر خواهد بود؟

بعد از مدتی سینه های من چگونه خواهند بود؟

اگر از نتیجه ی لیفت ناراضی باشم چه گزینه هایی دارم؟

آیا عکس های قبل از عمل و بعد از عمل از هر عمل دارید که من به آنها نگاه کنم و نتایج منطقی چه هستند؟

خطرات جراحی لیفت سینه چیست؟

تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک سینه به شدت شخصی است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا عمل جراحی شما را به خواسته هایتان می رساند یا خیر. و آیا خطرات و مشکلات احتمالی لیفت سینه برای شما قابل پذیرش است یا خیر.

از شما خواسته می شود که برگه هایی را امضا کنید که نشان می دهد شما به طور کامل متوجه عملی که قرار است انجام دهید و خطرها و مشکلات احتمالی آن هستید.

 

خطرات احتمالی جراحی لیفت سینه

خطرات بیهوشی

خونریزی

ترمیم نامناسب برش ها

تغییراتی در حساسیت سینه یا نوک سینه که ممکن است دائمی یا موقت باشد

نامعمول بودن خطوط سینه یا حالت آن

عدم تقارن سینه ها

بافت چربی زیر پوست ممکن است از بین برود

تجمع مایع

امکان از دست دادن قسمتی یا تمام نوک سینه و آرئولا

 

ترومبوز ورید عمقی، عوارض قلبی و ریوی

امکان نیاز به جراحی مجدد

درباره ی این خطرها و خطرهای دیگر به طور کامل صحبت خواهد شد. بسیار مهم است که شما تمام سوالاتتان را مستقیما از جراح پلاستیک خود بپرسید.

 

لیفت سینه و پروتز سینه

برخی خانمها ممکن است بخواهند به علاوه ی لیفت سینه، پروتز سینه نیز انجام دهند.پروتز سینه باعث پرتر شدن سینه ها می شود. پروتزها را می توان همزمان با لیفت سینه یا در جراحی دیگری قرار داد و این بستگی به تجربه ی جراح دارد.

 

چطور باید برای جراحی لیفت سینه آماده شوم؟

در زمان آماده سازی برای جراحی  لیفت سینه ممکن است موارد زیر از شما خواسته شود:

آزمایشهای لازم یا ارزشیابی پزشکی

استفاده از داروهای خاص یا تنظیم داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید

انجام ماموگرافی قبل و بعد از عمل باعث پیدا کردن هرگونه تغییر در بافت سینه ی شما می شود

عدم استعمال دخانیات

عدم استفاده از آسپیرین و داروهای ضد التهاب یا داروهای گیاهی، به این خاطر که باعث افزایش خونریزی می شوند

جراحی لیفت سینه ممکن است در مرکز جراحی، به صورت سرپایی یا در بیمارستان انجام شود

 

 

حتما با یک نفر هماهنگ کنید که شما را تا مکان جراحی برساند و برگرداند و حداقل شب بعد از عمل را همراه شما بماند.

جراحی  لیفت سینه و بارداری

جراحی لیفت سینه باید بعد از این که شیرخوارگی کودک تمام شد انجام شود

تغییراتی که در ظاهر سینه در دوران شیردهی برای سینه ها اتفاق می افتد می تواند نتایج مطلوب لیفت سینه را از بین ببرد.

از دست دادن مشهود وزن بعد از جراحی لیفت سینه می تواند تاثیر منفی بر روی ظاهر سینه های شما بگذارد.

 

 

https://drhessami.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین دکتر جراح بینی در تهران می تواند در نتیجه جراحی بینی تاثیر زیادی بگذارد. انتخاب جراح بینی ازمسائلی است که فرد باید قبل ازجراحی بینی درمورد آن تحقیقات لازم را انجام دهد تا بتواند با آگاهی لازم بهترین جراح بینی گوشتی درتهران را پیدا کند زیرا جراح بینی  تهران باید بتواند مشکلاتی مانند قوز بینی، افتادگی نوک بینی و انحراف تیغه بینی و غیره را با این جراحی رفع کند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینیگوشتی در تهران باید با توجه به مهارتی که در این زمینه کسب کرده است باید در حین انجام عمل زیبایی عملکرد طبیعی بینی را حفظ کندوتناسب بینی نیز باید با سایر اجزای صورت حفظ  شود تا در نهایت  بتواند بینی و چهره زیبایی را برای فرد ایجاد کند.

بنابراین در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید دقت کافی داشته باشید. زیرا در صورتی که شما ازنتیجه عمل بینی خود راضی نباشد ،تا یک سال نمی تواند عمل ترمیمی انجام دهید

پس می توان گفت که انتخاب بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  مسئله مشکلی است زیرا فرد گزینه های زیادی برای انتخاب جراح دارد.همچنین جراحی بینی گوشتی جراحی حساس است و انتخاب  جراح بینی  را برای فرد مشکل تر می کند.

 چگونه بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب کنیم

برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران یا هر نقطه دیگر کشوردر ابتدا  باید تحقیقات و بررسی های لازم  را در این زمینه انجام دهید تا به نتایج مطلوب برسید. در مورد انتخاب جراح بینی گوشتی در تهران شما می توانید به نکات زیرتوجه کنید:

-در مورد بهترین جراح بینی گوشتی در تهران اطلاعات لازم را می توانید از سایت های موجود بدست آورید.

– بهتر است برای این کار لیستی از جراحان بینی تهران تهیه  کنید ودر مورد آنها تحقیقات لازم را انجام دهید.

–  به میزان تحصیلات، تخصص، میزان سابقه، دیدگاه های جراح بینی و مدارج علمی جراح بینی تهران بررسی کنید با دید بازو انتظارات منطقی برای جراحی بینی اقدام نمایید و مطمئن شوید که شما  کاندید مناسبی برای  انجام جراحی بینی  هستید .

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

– می توانید در انتخاب جراح بینی در تهران  به مطب جراح بینی مراجعه کنید و بیماران قبلی جراح را از نزدیک ببینید و در مورد نحوه عمل ونتیجه عمل ازآنها پرس وجوکنید درحین  مشاوره با جراح بینی تهران نمونه کارهایش را هم ببینید.

به این نکته نیز قبل از جراحی  توجه کنید ک قبل از هر اقدامی در مورد توقعات خود با جراح خوددر مورد  جراحی زیبایی بینی خود صحبت کنید تا راهنمایی لازم را از وی دریافت کنید.

انجام جراحی بینی گوشتی

بیشتر افرادی که بینی گوشتی دارند دارای پوستی ضخیم وغدد چربی در بینی خود هستند نوع بینی ها، بافت وغضروف بینی ضعیفی دارند و پره های بازوضخیم دارند .همچنین نوک اینگونه بینی ها افتاده می باشد.

درسالهای قبل بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  بافت و غضروف بینی را  می تراشید اما امروزه جراح بافت غضروفی را تقویت می کند وبا استفاده از تیغه وسط بینی به دلیل استحکام بالایش ، جهت تقویت نوک بینی گوشتی استفاده می کند.

بنابراین  جراح بینی گوشتی در تهران که می خواهد چنین جراحی  را انجام دهد باید مهارت تجربه و تخصص بسیار بالایی در این زمینه کسب کرده باشد. زیرا جراحی بینی گوشتی جراحی سخت تری نسبت به جراحی های دیگر بینی است.وحتی  بیمار باید دوران نقاهت بیشتری را نسبت به بینی استخوانی داشته باشد تا تورم و کبودی بینی و صورت کاهش یابد.همچنین ، نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی معمولا بعد از یک سال  مشخص می شود.

قیمت جراحی بینی گوشتی

درهزینه جراحی بینی عواملی مانند دستمزد جراح بینی تهران ، هزینه های بیمارستان ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و دارو ، جلسات معاینه وغیره تاثیرگذاراست.توصیه می شود برای جراحی زیبایی بینی به دلیل هزینه کمتر نزد هر جراحی نروید بلکه بیشتر درمورد مهارت و تخصص و عمل های قبلی او تحقیق کنید ودر آخر بهترین جراح بینی گوشتی در تهران راانتخاب کنید.

افراد مناسب جراحی بینی

افرادی که دربینی شان انحراف دارند ویا بینی پهنی دارند  این عوامل باعث به هم خوردن زیبایی و تناسب صورتشان شده است.همچنین افرادی که بینی گوشتی دارند و نوک بینی آن ها بسیار پهن و بزرگ است و یا افرادی که به دلیل ضربه بینی شان کج شده است نیزافراد مناسبی جهت جراحی بینی به حساب می آیند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

شرایط  فرد برای انجام جراحی بینی گوشتی

-بهترین جراح بینی گوشتی در تهران در ابتدا بر سلامت روحی و جسمی فرد تاکید می کند زیرا در نتیجه جراحی  تاثیر زیادی خواهد داشت زمانی که فرد ازسلامتی کامل برخوردار باشد .دوره ی نقاهت  جراحی بینی او هم کوتاه تر خواهد شد همچنین عوارض کمتری نیز برایش ایجاد می شود.

بهترین جراحی بینی  گوشتی در تهران ،سن مناسب برای انجام جراحی بینی فرد را زمانی می داند که  فرد به سن مناسب رسیده باشد. در پسران از ۱۵ تا ۱۷ سالگی و در دختران از ۱۴ تا ۱۶ سالگی رشد بینی کامل می شود . افراد با سن بالا  نیز در صورتی که شرایط جسمی خوبی داشته باشند می توانند این جراحی را انجام دهد.

پوست بینی نیز درنتیجه ی جراحی زیبایی بینی تاثیر می گذارد،.بنابراین کسانی که پوست بینی نازکی دارند نسبت به افرادی که پوست بینی ضخیم تری دارند جراحی بینی بهتری خواهند داشت و نتیجه عمل این افراد نیز رضایت بخش خواهد بود.

بهترین دکترجراح بینی گوشتی درتهران

بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در تهران باید قبل ازهر اقدامی اطلاعات لازم را به بیمار خود بدهد و او را از نتیجه جراحی تا جای ممکن آگاه کند.

در آخر باید گفت که معمولا افراد به دو دلیل جراحی بینی انجام می دهند یکی  به دلیل سلامتی فرد است این افراداین عمل را انجام می دهند تا مشکلات حاد تنفسی آنها برطرف شودو دیگری برای زیبایی و برطرف کردن  نواقص ظاهری بینی انجام می شود.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

ولی در هر دو مورد باید بیماران قبل از هر اقدامی در انتخاب بهترین دکتر جراح بینی گوشتی درتهران و همچنین کلینیکی که باید در آن جراحی شوند وآزمایش های قبل و بعد عمل و مراقبت های قبل و بعد عمل اطلاعات کافی داشته باشد تا از نتیجه عمل رضایت داشته باشید و دچار پشیمانی نشوند و مجبور نباشند برای جراحی ترمیمی اقدام کنید.

آیاعمل بینی گوشتی سخت است ؟

در مورد عمل بینی در انواع بینی های گوشتی باید گفت که ضخامت و کیفیت پوست  از عوامل تعیین کننده در نتیجه ی نهایی عمل بینی گوشتی است. و همچنین یکی از مواردی است که به سختی می توان نتایج آن را  پیش بینی کرد. در عمل  بینی گوشتی  بیشترین کاری که پزشک شما انجام می دهد تغییر شکل غضروف و استخوان بینی است که اسکلت بندی بینی را می سازد.ما به روش های مختلف غضروف و استخوان بینی را تغییر می دهیم تا به حالت مورد نظر برسیم.طول دوره ی بهبود  درجراحی بینی گوشتی چندین  ماه طول خواهد کشید . به همین علت شما نتیجه ی نهایی آن را تا هفته ها و یا ماه ها پس از عمل بینی گوشتی نمی بینید زیرا پوست و بافت نرم متورم است

تکنیک های مورد استفاده  برای جراحی بینی گوشتی

برای اینکه عمل  بینی گوشتی برای افرادی که بینی گوشتی دارند بهتر مشخص شود و به طور کلی  مشخصات بینی بهتر نمایان شود پزشکان از  تکنیک های  عمل بینی گوشتی خاصی به کار بردند  که در اینجا به انها اشاره شده است

-پیوند غضروف به نوک بینی و پل بینی یکی از این تکنیک هایی است که برای افرادی که  پوست ضخیم در بینی دارند استفاده می شود، برای اینکه مشخصات نوک بینی و پل بینی بهتر مشاهده شود می تواند از پیوند غضروف در جراحی بینی گوشتی استفاده کرد.

کاهش چربی در بافت نرم ،نازک کردن دقیق و ماهرانه ی چربی های تشکیل دهنده ی بافت نرم ، به خصوص در نوک بینی به نمایان شدن مشخصات بینی در جراحی بینی گوشتی می تواند کمک کند.

-کاهش اندازه و تناسب سایز کلی بینی  از آنجایی که پوست ضخیم بینی  برای بهبود به زمان بیشتری نیاز دارد پزشکان از یک روش اندازه گیری برای کوچک کردن بینی افراد استفاده می کنند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

اگر زمان جراحی بینی گوشتی فاصله ی بین استخوان بندی بینی و پوست زیاد باشد احتمالا به اسکار یا گوشت اضافی به وجود می آید و در نتیجه بینی بیمار، نافرم و ناخوش آیند خواهد شد.بنابراین پزشک باید بتواند تعادلی بین کوچک کردن بینی و حفظ اسکلت بندی بینی برقرار کند .

پوست ضخیم بینی برای عمل بینی های گوشتی

در مورد پوست ضخیم در بینی گوشتی باید گفت که پوست ضخیم هر گونه بی نظمی کوچک را بعد از جراحی بینی  به راحتی پنهان می کند. مشخصات بینی بعد از عمل بینی های  گوشتی خیلی مشکل است زیرا خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم به خوبی نمایان نخواهد شد .

در این شرایط می توان غضروف نوک بینی را به کمک  پیوند غضروف در جراحی بینی گوشتی بزرگ تر کرد. همچنین می توان بافت چربی را از زیر پوست به خصوص نوک بینی خارج ساخت که البته این کار باید کاملا با احتیاط صورت بگیرد.

هزینه عمل بینی گوشتی

زمانی که جراحی بینی گوشتی به دقت و توجه بیشتر نیازی دارد، پس هزینه آن نسبت به جراحی بینی استخوانی بیشتر است. البته عوامل مختلفی مانند ضعیف بودن غضروف، ضخامت پوست بینی و میزان چربی بینی بر روی هزینه عمل تاثیر مستقیمی می گذارد.

البته جراحان با توجه به سابقه کاری و کیفیت جراحی خود، هزینه های متفاوتی برای عمل بینی در نظر می گیرند.

همان گونه که گفته شد عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت جراحی زیبایی بینی ، تاثیر گذار هستند که برخی از آن ها عبارت اند از :

  • تجربه جراح بینی
  • میزان وسعت جراحی بینی
  • ایرادات بینی
  • شرایط بیماران
  • هزینه آزمایشات و داروها
  • هزینه بیمارستان و کلینیک
  • هزینه اتاق عمل
  • دستمزد جراح بینی
 

آیا پس از جراحی بینی گوشتی برمی گردد ؟

خیر بعد از جراحی بینی گوشتی بازگشتی وجود ندارد اگر در جراحی گوشتی کاستن و افزودگی انجام شود به همان شکل باقی خواهد ماند ، متاسفانه در خصوص بینی های گوشتی این تصور اشتباه وجود دارد که بینی های گوشتی پس از عمل باز میگردد این تصور کاملا اشتباه می باشد .
توجه به این نکته الزامی است که پس از جراحی بینی ، بینی های که دارای خصوصیت گوشتی هستند نسبت به بینی های استخوانی دارای تورم شدیدتر و طولانی تری می باشند در نتیجه بهبودی دیرتر انجام می پذیرد.

 

 

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

  • mahdi akbarii