medicine

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین دکتر جراح بینی در تهران می تواند در نتیجه جراحی بینی تاثیر زیادی بگذارد. انتخاب جراح بینی ازمسائلی است که فرد باید قبل ازجراحی بینی درمورد آن تحقیقات لازم را انجام دهد تا بتواند با آگاهی لازم بهترین جراح بینی گوشتی درتهران را پیدا کند زیرا جراح بینی  تهران باید بتواند مشکلاتی مانند قوز بینی، افتادگی نوک بینی و انحراف تیغه بینی و غیره را با این جراحی رفع کند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینیگوشتی در تهران باید با توجه به مهارتی که در این زمینه کسب کرده است باید در حین انجام عمل زیبایی عملکرد طبیعی بینی را حفظ کندوتناسب بینی نیز باید با سایر اجزای صورت حفظ  شود تا در نهایت  بتواند بینی و چهره زیبایی را برای فرد ایجاد کند.

بنابراین در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید دقت کافی داشته باشید. زیرا در صورتی که شما ازنتیجه عمل بینی خود راضی نباشد ،تا یک سال نمی تواند عمل ترمیمی انجام دهید

پس می توان گفت که انتخاب بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  مسئله مشکلی است زیرا فرد گزینه های زیادی برای انتخاب جراح دارد.همچنین جراحی بینی گوشتی جراحی حساس است و انتخاب  جراح بینی  را برای فرد مشکل تر می کند.

 چگونه بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب کنیم

برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران یا هر نقطه دیگر کشوردر ابتدا  باید تحقیقات و بررسی های لازم  را در این زمینه انجام دهید تا به نتایج مطلوب برسید. در مورد انتخاب جراح بینی گوشتی در تهران شما می توانید به نکات زیرتوجه کنید:

-در مورد بهترین جراح بینی گوشتی در تهران اطلاعات لازم را می توانید از سایت های موجود بدست آورید.

– بهتر است برای این کار لیستی از جراحان بینی تهران تهیه  کنید ودر مورد آنها تحقیقات لازم را انجام دهید.

–  به میزان تحصیلات، تخصص، میزان سابقه، دیدگاه های جراح بینی و مدارج علمی جراح بینی تهران بررسی کنید با دید بازو انتظارات منطقی برای جراحی بینی اقدام نمایید و مطمئن شوید که شما  کاندید مناسبی برای  انجام جراحی بینی  هستید .

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

– می توانید در انتخاب جراح بینی در تهران  به مطب جراح بینی مراجعه کنید و بیماران قبلی جراح را از نزدیک ببینید و در مورد نحوه عمل ونتیجه عمل ازآنها پرس وجوکنید درحین  مشاوره با جراح بینی تهران نمونه کارهایش را هم ببینید.

به این نکته نیز قبل از جراحی  توجه کنید ک قبل از هر اقدامی در مورد توقعات خود با جراح خوددر مورد  جراحی زیبایی بینی خود صحبت کنید تا راهنمایی لازم را از وی دریافت کنید.

انجام جراحی بینی گوشتی

بیشتر افرادی که بینی گوشتی دارند دارای پوستی ضخیم وغدد چربی در بینی خود هستند نوع بینی ها، بافت وغضروف بینی ضعیفی دارند و پره های بازوضخیم دارند .همچنین نوک اینگونه بینی ها افتاده می باشد.

درسالهای قبل بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  بافت و غضروف بینی را  می تراشید اما امروزه جراح بافت غضروفی را تقویت می کند وبا استفاده از تیغه وسط بینی به دلیل استحکام بالایش ، جهت تقویت نوک بینی گوشتی استفاده می کند.

بنابراین  جراح بینی گوشتی در تهران که می خواهد چنین جراحی  را انجام دهد باید مهارت تجربه و تخصص بسیار بالایی در این زمینه کسب کرده باشد. زیرا جراحی بینی گوشتی جراحی سخت تری نسبت به جراحی های دیگر بینی است.وحتی  بیمار باید دوران نقاهت بیشتری را نسبت به بینی استخوانی داشته باشد تا تورم و کبودی بینی و صورت کاهش یابد.همچنین ، نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی معمولا بعد از یک سال  مشخص می شود.

قیمت جراحی بینی گوشتی

درهزینه جراحی بینی عواملی مانند دستمزد جراح بینی تهران ، هزینه های بیمارستان ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و دارو ، جلسات معاینه وغیره تاثیرگذاراست.توصیه می شود برای جراحی زیبایی بینی به دلیل هزینه کمتر نزد هر جراحی نروید بلکه بیشتر درمورد مهارت و تخصص و عمل های قبلی او تحقیق کنید ودر آخر بهترین جراح بینی گوشتی در تهران راانتخاب کنید.

افراد مناسب جراحی بینی

افرادی که دربینی شان انحراف دارند ویا بینی پهنی دارند  این عوامل باعث به هم خوردن زیبایی و تناسب صورتشان شده است.همچنین افرادی که بینی گوشتی دارند و نوک بینی آن ها بسیار پهن و بزرگ است و یا افرادی که به دلیل ضربه بینی شان کج شده است نیزافراد مناسبی جهت جراحی بینی به حساب می آیند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

شرایط  فرد برای انجام جراحی بینی گوشتی

-بهترین جراح بینی گوشتی در تهران در ابتدا بر سلامت روحی و جسمی فرد تاکید می کند زیرا در نتیجه جراحی  تاثیر زیادی خواهد داشت زمانی که فرد ازسلامتی کامل برخوردار باشد .دوره ی نقاهت  جراحی بینی او هم کوتاه تر خواهد شد همچنین عوارض کمتری نیز برایش ایجاد می شود.

بهترین جراحی بینی  گوشتی در تهران ،سن مناسب برای انجام جراحی بینی فرد را زمانی می داند که  فرد به سن مناسب رسیده باشد. در پسران از ۱۵ تا ۱۷ سالگی و در دختران از ۱۴ تا ۱۶ سالگی رشد بینی کامل می شود . افراد با سن بالا  نیز در صورتی که شرایط جسمی خوبی داشته باشند می توانند این جراحی را انجام دهد.

پوست بینی نیز درنتیجه ی جراحی زیبایی بینی تاثیر می گذارد،.بنابراین کسانی که پوست بینی نازکی دارند نسبت به افرادی که پوست بینی ضخیم تری دارند جراحی بینی بهتری خواهند داشت و نتیجه عمل این افراد نیز رضایت بخش خواهد بود.

بهترین دکترجراح بینی گوشتی درتهران

بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در تهران باید قبل ازهر اقدامی اطلاعات لازم را به بیمار خود بدهد و او را از نتیجه جراحی تا جای ممکن آگاه کند.

در آخر باید گفت که معمولا افراد به دو دلیل جراحی بینی انجام می دهند یکی  به دلیل سلامتی فرد است این افراداین عمل را انجام می دهند تا مشکلات حاد تنفسی آنها برطرف شودو دیگری برای زیبایی و برطرف کردن  نواقص ظاهری بینی انجام می شود.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

ولی در هر دو مورد باید بیماران قبل از هر اقدامی در انتخاب بهترین دکتر جراح بینی گوشتی درتهران و همچنین کلینیکی که باید در آن جراحی شوند وآزمایش های قبل و بعد عمل و مراقبت های قبل و بعد عمل اطلاعات کافی داشته باشد تا از نتیجه عمل رضایت داشته باشید و دچار پشیمانی نشوند و مجبور نباشند برای جراحی ترمیمی اقدام کنید.

آیاعمل بینی گوشتی سخت است ؟

در مورد عمل بینی در انواع بینی های گوشتی باید گفت که ضخامت و کیفیت پوست  از عوامل تعیین کننده در نتیجه ی نهایی عمل بینی گوشتی است. و همچنین یکی از مواردی است که به سختی می توان نتایج آن را  پیش بینی کرد. در عمل  بینی گوشتی  بیشترین کاری که پزشک شما انجام می دهد تغییر شکل غضروف و استخوان بینی است که اسکلت بندی بینی را می سازد.ما به روش های مختلف غضروف و استخوان بینی را تغییر می دهیم تا به حالت مورد نظر برسیم.طول دوره ی بهبود  درجراحی بینی گوشتی چندین  ماه طول خواهد کشید . به همین علت شما نتیجه ی نهایی آن را تا هفته ها و یا ماه ها پس از عمل بینی گوشتی نمی بینید زیرا پوست و بافت نرم متورم است

تکنیک های مورد استفاده  برای جراحی بینی گوشتی

برای اینکه عمل  بینی گوشتی برای افرادی که بینی گوشتی دارند بهتر مشخص شود و به طور کلی  مشخصات بینی بهتر نمایان شود پزشکان از  تکنیک های  عمل بینی گوشتی خاصی به کار بردند  که در اینجا به انها اشاره شده است

-پیوند غضروف به نوک بینی و پل بینی یکی از این تکنیک هایی است که برای افرادی که  پوست ضخیم در بینی دارند استفاده می شود، برای اینکه مشخصات نوک بینی و پل بینی بهتر مشاهده شود می تواند از پیوند غضروف در جراحی بینی گوشتی استفاده کرد.

کاهش چربی در بافت نرم ،نازک کردن دقیق و ماهرانه ی چربی های تشکیل دهنده ی بافت نرم ، به خصوص در نوک بینی به نمایان شدن مشخصات بینی در جراحی بینی گوشتی می تواند کمک کند.

-کاهش اندازه و تناسب سایز کلی بینی  از آنجایی که پوست ضخیم بینی  برای بهبود به زمان بیشتری نیاز دارد پزشکان از یک روش اندازه گیری برای کوچک کردن بینی افراد استفاده می کنند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

اگر زمان جراحی بینی گوشتی فاصله ی بین استخوان بندی بینی و پوست زیاد باشد احتمالا به اسکار یا گوشت اضافی به وجود می آید و در نتیجه بینی بیمار، نافرم و ناخوش آیند خواهد شد.بنابراین پزشک باید بتواند تعادلی بین کوچک کردن بینی و حفظ اسکلت بندی بینی برقرار کند .

پوست ضخیم بینی برای عمل بینی های گوشتی

در مورد پوست ضخیم در بینی گوشتی باید گفت که پوست ضخیم هر گونه بی نظمی کوچک را بعد از جراحی بینی  به راحتی پنهان می کند. مشخصات بینی بعد از عمل بینی های  گوشتی خیلی مشکل است زیرا خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم به خوبی نمایان نخواهد شد .

در این شرایط می توان غضروف نوک بینی را به کمک  پیوند غضروف در جراحی بینی گوشتی بزرگ تر کرد. همچنین می توان بافت چربی را از زیر پوست به خصوص نوک بینی خارج ساخت که البته این کار باید کاملا با احتیاط صورت بگیرد.

هزینه عمل بینی گوشتی

زمانی که جراحی بینی گوشتی به دقت و توجه بیشتر نیازی دارد، پس هزینه آن نسبت به جراحی بینی استخوانی بیشتر است. البته عوامل مختلفی مانند ضعیف بودن غضروف، ضخامت پوست بینی و میزان چربی بینی بر روی هزینه عمل تاثیر مستقیمی می گذارد.

البته جراحان با توجه به سابقه کاری و کیفیت جراحی خود، هزینه های متفاوتی برای عمل بینی در نظر می گیرند.

همان گونه که گفته شد عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت جراحی زیبایی بینی ، تاثیر گذار هستند که برخی از آن ها عبارت اند از :

  • تجربه جراح بینی
  • میزان وسعت جراحی بینی
  • ایرادات بینی
  • شرایط بیماران

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

رژیم لاغری شکم و داشتن شکمی تخت مستلزم برنامه ریزی میباشد و اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که رژیم لاغری شکم و کم کردن حجم غذای خود مشکل دارید، با ما همراه باشید تا مواد غذایی که موجب کاهش اشتها میشود را با شما به اشتراک بگذاریم.

چراکه با کاهش اشتها ی خود به کمک چند میوه خوشمزه و پر خاصیت از شر اضافه وزن و بیماری های مرتبط با پرخوری خلاص خواهید شد.

فراموش نکنید که قرص ها و مکمل های مرتبط به کاهش وزن و اشتها به علت شیمیایی بودنشان عوارضی نیز به دنبال دارند درنتیجه بهتر است آنها را کنار گذاشته و ادامه مطلب را به دقت بخوانید.

 

Slimming belly

 

موز

 موز سطح بالایی از نشاسته را دارد و باعث می شود شما را در برابر گرسنگی مقاوم کند.

 

دارچین

اگر می خواهید به شدت وزن کم کنید، باید دارچین را حتما در رژیم لاغری شکم خود قرار دهدی و مصرفش کنید. دارچین قند خون را پایین می آورد و گرسنگی را نیز کنترل می کند. دارچین یک ادویه خوب است و به سوزاندن چربی نیز کمک می کند.

دانه های چیا

 این دانه ها غنی از اسیدهای چرب امگا۳، پروتیین و فیبر هستند که همه آن ها به شما کمک می کنند گرسنگیتان را کنترل کنید.

تخم مرغ

تخم مرغ غنی از پروتئین میباشد و مدت زیادی شما را سیر نگه می دارد. تحقیقات نشان داده است که تخم مرغ قادر به کنترل کردن اشتهای شما برای ۳۶ ساعت است.

سیب

 سیب خیلی کم کالری است و دارای مقداری چربی و فیبر بالایی اند.

گارسینیا کامبوجیا

 گارسینیا کامبوجیا میوه استوایی است. به سرعت به عنوان مکمل کاهش وزن در غرب معروف شده است.

بلغور جو

 بلغور جو غنی از فیبر است. همچنین به افزایش سطح هورمونی – کمک می کند و به نوبه خود گرسنگی را به خوبی کنترل می کند.

دانه های کتان

 دانه های کتان دارای فیبر محلول و اسیدهای چرب ضروری هستند. دانه های کتان به شما کمک می کنند تا مدت زیادی سیر بمانید. همچنین منبع خوبی از اسیده ای چرب امگا ۶ هستند که ممکن است سطح هورمون اشتها را افزایش دهند.

ماست یونانی

این یک مکمل اشتها با میزان پروتئین بالا است.

 

Slimming belly

 

آب

نوشیدن آب، قبل از غذا و در بین وعده های غذایی می تواند باعث شود که شما بیشتر سیر بمانید.

بادام

 پروتیین، چربی و فیبر موجود در بادام، به مهار اشتهای شما کمک می کند.

قهوه

نوشیدن قهوه باعث کاهش گرسنگی و جلوگیری از مصرف غذاهای ناسالم می شود.

زنجبیل

 زنجبیل تنها کنترل کننده اشتها نیست، بلکه به سوختن چربی ها کمک می کند و متابولیسم را افزایش می دهد تا شما به سرعت وزن کم کنید.

پودر کایین

فلفل قرمز نه تنها اشتها را کنترل می کند، بلکه کالری زیادی هم خواهد سوزاند.

سیب زمینی شیرین

طبق مطالعات، سیب زمینی شیرین نوعی نشاسته دارد که در مقابل آنزیم های گوارشی مقاومت می کند، مدت بیشتری در معده می ماند و شما را بیشتر سیر نگه می دارد.

شکلات تلخ

 شکلات تلخ به شما کمک می کند تا با طعم تلخی اش اشتها را کاهش دهید.

 توفو

 توفو دارای جنیستئین بالایی است که اشتها را کنترل می کند.

چای سبز

 کاتچین موجود در چای سبز به حرکت گلوکز در سلول های چربی کمک می کند که قند خون را کاهش می دهد.چای سبز یک آنزیم EGCG دارد که کولسیستوکینین را افزایش می دهد، و مسئول ایجاد احساس سیر بودن است.

اسفناج و سبزیجات برگ دار

 آب زیاد و میزان فیبر موجود در اسفناج و سبزیجات پر برگ شما را به مدت طولانی سیر نگه می دارد.

 سالاد

 خوردن سالاد با کاهو، سبزیجات پر برگ و آجیل می تواند به آسانی غذایی کم کالری برای شما باشد.

گواوا

 گواوا قطعاً فاقد چربی است و اشتها را کاهش می دهد.

پروتیین آب پنیر

پروتیین آب پنیر ممکن است اثر قوی هورمون در گرسنگی داشته باشد.

اسیدهای چرب امگا ۳

 یک رژیم غذایی سرشار از چربی های امگا ۳ حس سیری را افزایش می دهد.

 شیک پروتیین

 شیک پروتئین می تواند احساس سیری را افزایش داده و دریافتی کل کالری را کاهش دهد.

نخود

 نخود حاوی فیبر و پروتئین بالایی است و گوارش را آهسته تر می کند.

رژیم لاغری یک هفته ای

روز اول

روز اول، روز مهمی در برنامه رژیم لاغری یک هفته ای است. برنامه رژیم غذایی یک هفته ای  به این صورت است که اولین روز از رژیم غذایی باید یک روز کامل فقط میوه مصرف شود. یعنی شما در روز اول میتوانید از هر نوع میوه ای که دوست دارید مصرف کنید بجز موز ، برای روز اول موز را از فهرست میوه های روزانه خود حذف کنید . هندوانه و طالبی دو نوع میوه های است که توصیه میشود در روز اول رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز در حد امکان استفاده نمایید . همچنین لازم است ۸ تا ۱۲ لیوان آب در طول روز مصرف کنید و در نظر داشته باشید از مصرف سبزیجات چه پخته و چه خام پرهیز نمایید . زیرا در روز اول تنها مجاز به خوردن میوه ها هستید بنابراین هر زمان که گشنه شدید فقط میوه و آب میل نمایید.

 

Slimming belly

 

 

روز دوم

سبزیجات خام یا پخته شده، یک سیب زمینی پخته شده، با نانی که بر روی آن کره صبحانه مالیده شده باشد.

روز سوم

مقدار نامحدودی از میوه ها و سبزیجات به استثنای موز و سیب زمینی.

روز چهارم

۳ لیوان شیر به همراه ۸ موز. میزان قند مصرفی در این روز کاهش پیدا می کند.

روز پنجم

۶ عدد گوجه فرنگی، تکه های کوچکی از گوشت گاو کباب شده یا پخته شده.

روز ششم

گوشت مرغ یا ماهی کبابی شده (هر مقداری که بخواهید) یا پنیر و سبزیجات.

روز هفتم

برنج قهوه ای، آب میوه و مصرف سبزیجات زیاد در این روز.

آیا رژیم لاغری یک هفته ای کار می کند؟

رژیم لاغری یک هفته ای ، به طور عمده برای ارتقاء و حفظ سلامت و تناسب افرادی که رژیم میگیرند، توسعه یافت. با این حال، اثربخشی آن هنوز یک علامت سوال است. در حالی که موفق به از بین بردن وزن اضافی در مدت زمان اندک شده است، چندین عارضه جانبی نیز از این رژیم حاصل شده است.

 

 

https://jarahizibaie.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

فیزیوتراپی سکته مغزی

فیزیوتراپی سکته مغزی :سکته مغزی آسیب عصبی حاد ناشی از اختلال خونرسانی به قسمتی از بافت مغز که ناشی از انسداد رگ مغزی به وسیله یک لخته خونی و یا پارگی یکی از عروق تغذیه کننده آن قسمت بافت مغز می‌باشد.به بیان دیگر اگر خونرسانی به قسمتی از مغز دچار اختلال شده و متوقف گردد٬این قسمت از مغز دیگر نمی‌تواند عملکرد طبیعی خود را داشته باشد.این وضعیت را اصطلاحاً سکته مغزی می‌نامند.سکته مغزی می‌تواند به عللی مانند بسته شدن یا پاره شدن یکی از رگ‌های خون رسان مغز ایجاد شود.

فیزیوتراپی سکته مغزی

فاکتور موثر بر شدت و گستردگی سکته مغزی

۱-منطقه آسیب دیده مغز(محل ضایعه)
۲-مدت زمانی که خونرسانی به مغز مختل شده(وسعت ضایعه)
۳-سن بیمار و وضعیت سلامتی فرد قبل از بروز سکته مغزی

فیزیوتراپی بعد از سکته مغزی در منزل برای بازتوانی افراد

فیزیوتراپی سکته مغزی یک بخش مهم از اقدامات توانبخشی پس از سکته مغزی است. اگر شما به دلیل سکته مغزی توان حرکت ندارید، تمرکز اصلی فیزیوتراپی بر این است تا به شما کمک کند که یاد بگیرید از دست‌ها و پاهای خود دوباره استفاده کرده و قدرت و حرکت خود را مجدداً بازیابد. نوروفیزیوتراپی نوعی فیزیوتراپی تخصصی است. یک متخصص نوروفیزیوتراپی برای درک تأثیر تغییرات ایجادشده به دلیل آسیب‌دیدگی‌های مغزی و سیستم عصبی پس از سکته آموزش می‌بیند.

 

فیزیوتراپی سکته مغزی

بهترین راهکار و  درمان برای فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل چیست

۱. تمرینات توصیه شده روزانه سکته مغزی را انجام دهیدبر خلاف تمرین سنتی، که بر تقویت عضلات بیمار  تمرکز دارند، ورزش هایی که برای درمان سکته مغزی توصیه می شوند توانایی های مغز بیمار را تقویت می کنند.به این دلیل که تمرینات توانبخشی تمرکز بر تکرار زیاد دارند تا منجر به فعالیت نوروپلاستیسیتی و آماده سازی مغزتان برای کنترل بهتر حرکت شود.تکرار تمرینات حرکتی که متخصص  فیزیوتراپی به منظور درمان به شما ارائه میدهد بهترین راه برای ادامه حرکت پس از حمله سکته مغزی است.

۲. حرکات_ CI MT را برای فلج دست ها  یا پا  ها انجام دهید

حرکات (CIMT) شامل :  محدود کردن حرکت در بازوی سالم شما است، درحالی که به بازوی آسیب دیده نیرو وارد میشود. شرکت  در (CI MT ) بسیار ساده است.در این روش باید برای استفاده از اندام فلج، نیرو را در اندام سالم محدود کرد. حتتی اگر حرکات محدودی در بازوی متاثر وجود داشته باشد به کار بردن (CI MT ) روش سودمند و موثری نخواهد بود

۳-درمان آینه برای بازیابی حرکت دست ها  را امتحان کنید

آینه درمانی زمانی که فرد  بیمار دچار سکته مغزی میشود یک شیوه عالی از درمانهای حرکتی است. دست فلج و ضعیف را پشت آینه می‌گذارد و دست سالم و قوی‌تر خود را جلوی آینه حرکت می‌دهد، انعکاس حرکات دست سالم در آینه این توهم را ایجاد می‌کند که دست تحت تاثیر شما همانند دست سالم شما در حال حرکت است.این عمل نورون‌های آینه‌ای را در کورتکس پیش‌ حرکتی مغز فعال می‌کند. به عبارت دیگرآینه، مغز را فریب می‌دهد و به این ترتیب دست فلج یا ضعیف بهتر عمل میکند.

فیزیوتراپی سکته مغزی

اگر چه شما به طور منطقی می دانید که تنها حرکت یک دست در حال انجام است، اما مغز شما فکر می کند که شما هردو دست را حرکت می دهید. این کمک میکند تا نورووپلاستی  (توانایی مغز برای خلق راه های عصبی جدید) را فعال کنتد و مهارت های حرکتی شما را بهبود بخشد.آینه درمانی به ویژه برای کسانیکه سکته مغزی را تجربه کرده اند و آسیب دیدگی حرکتی شدید برای آن ها بوجود آمده است بیشتر به کارگرفته می شود.

۴- برای داشتن نتیجه ی بهتر از تمرینات ذهنی استفاده کنید

اگر بخواهید در کاری که انجام میدهید عملکرد بهتری داشته باشید باید تمرین ذهنی درباره ی آن را انجام بدهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید انجام حرکات در پا را بهبود دهید، باید تمرینات ذهنی درباره ی این حرکات را شروع کنید .

فیزیوتراپی سکته مغری

مطالعات نشان داده اند که تجسم یک حرکت باعث فعال شدن نوروپلاستی، به همان روش انجام حرکت میشود و اگر تمرین ذهن یو فیزیکی را با هم ترکیب کنید، نتایج بهتری را خواهید گرفت.بنابراین، صرف نظر از اینکه چه نوع درمانی را انتخاب می کنید، هر روز(حتی ۳۰ ثانیه) وقتی را برای تجسم حرکت خود اختصاص دهید.

۵- ابزارهای توانبخشی فیزیوتراپی در منزل را فراموش نکنید

ابزارهای درمانی در منزل میتوانند به شما کمک کنند سریع تر به نتایج درمانی ، طی مراحل ابتلا به سکته مغز یدر خانه برسید . به ویژه اگر این تمرینات بتوانند انگیزه فرد  را برای تکمیل هرچه بیشتر تمرینات بالا ببرند. در جستجوی یک ابزار برای تمرینات  خانگی در جهت بهبودی سکته مغزی باشید، بهتر است ابزاری باشد که انگیزه شما را برای تکرار بیشتر و  انجام  تمرینات بالا ببرد،

مانند  Fit Mi : که میتواند به شما کمک کند در خانه هم حرکاتتان را بهتر و حتی سریعترانجام دهید.برای پیشرفت فیزیوتراپی در افراد دچار  سکته مغزی در منزل اکنون که میدانید بهترین درمانهای فیزیوتراپی چیست، وقت آن است که برروی اخلاقکاری تمرکز کنید.

فیزیوتراپی سکته مغزی

چرا فیزیوتراپی بعد از  حمله سکته مغزی ضرورت دارد

۱-انعطاف پذیری سیستم عصبی بعداز سکته هدایت شده و کنترل شده نیست.فیزیوتراپی ست خاصیت انعطاف پذیری(نروپلاستیسیتی) سیستم عصبی بعد از آسیب را در جهت صحیح هدایت می کند

۲-در زمان های اولیه آسیب(به ویژه شش ماه اول), نروپلاستیسیتی بیشتر است.

۳-فیزیوتراپیست باعث بهبود انعطاف پذیری در مفاصل(جهت جلوگیری از کوتاهی های عضلانی و خشکی مفاصل به علت بی حرکتی) براساس اصول علمی می گردد.

۴-درمان فیزیوتراپی براساس ارزیابی های اولیه و مجدد بیماران صورت می گیرد.ازنظر یک فیزیوتراپیست هر بیمار سکته مغزی منحصر به فرد بوده و به درمان خاص خود نیاز دارد

۵-فیزیوتراپیست به دلیل آگاهی از آناتومی عضلات اندام های فوقانی,تحتانی و تنه نقش مهمی در تنظیم یک برنامه درمانی موثر دارد

خدماتی که متخصص فیزیوتراپی به بیمار سکته مغری در منزل میدهد

 

 

https://ahmadigol.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

ماساژ لاغری

ماساژ لاغری روشی برای تمدید و به دست آوردن آرامش اعصاب میباشد و امروزه بسیاری از مردم به انجام آن تمایل و علاقه دارند. جالب است بدانید که ماساژ لاغری یکی از روش‌های لاغر شدن به حساب می‌آید که می‌توانید در کنار دیگر روش‌های لاغری از آن بهره‌مند شوید. بسیاری از کلینیک‌های ماساژ لاغری، می‌توانند افراد علاقمند به لاغری را خوش اندام کنند و از اضافه وزن آن‌ها به روشی موثر و عالی جلوگیری کنند.

اگه شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که فکر میکنند ماشاژ درمانی، معجزه ای میباشد پس این مطلب را به دقت مطالعه کنید. در مبحث تاثیرموثر ماساژ لاغری بر روی لاغر شدن، انقباض هایی می تواند در بدن رخ دهد که بنا به گفته کارشناسان باعث شده است که بیماری ها در بدن افراد رخ دهد . پس توجه داشته باشیم که همانگونه که ماساژ باعث از بین رفتن بعضی از بیماری ها میشود می تواند در کاهش وزن نیز به ما کمک کند .

البته این نکته را فراموش نکنید که تاثیر ماساژ لاغری بر روی لاغری در واقع نقش کاتالیزور را بازی می‌کند البته این کاتالیزور در کنار انجام ورزش صحیح و رعایت برنامه غذایی نیز می تواند مدت زمان لاغری را کوتاه تر کند . اگر شما هم دوست دارید به تناسب اندام دلخواه خود برسید باید از همه موارد در کنار هم و با برنامه ریزی دقیق استفاده کنید تا به نتایج بهتر برسید . شما می توانید برای رسیدن به تناسب اندام دلخواهتان از مجموع روش ها به صورت منظم و دقیق استفاده کنید تا بتوانید به تناسب اندام بصورت ماندگار و ثابت برسید.

 گاهی شما حتی نمی‌توانید با انجام تمرینات شدید ورزشی یا رژیم غذایی، وزن خود را کم کنید. اما می‌توانید با ماساژ لاغری، متابولیسم بدن تحریک شده و بسیار سریع‌تر لاغر میشوید. ماساژور می‌تواند با تحریک جریان خون، سلولئیت‌ها را از بین ببرد و خوش اندامی را برای بدن شما به ارمغان بیاورد.

در ادامه در شش گام ماساژ لاغری را به شما معرفی میکنیم که با انجام دادن مرتب ماساژلاغری میتوانید به اندامی زیبا برسید.

 

Slimmingmassage

 

گام اول

ماساژ لاغری حتما باید در محیط آرام و به دور از هیاهو انجام شود، به این خاطر که شخص ماساژ گیرنده بتواند به بهترین نتایج ممکن دست یابد.
ماساژ گیرنده باید بر روی تشکی تمیز که با ملحفه تمیزی کاور شده است، دراز بکشد تا ماساژ لاغری با مطلوب ترین شرایط انجام شود. داروهای گیاهی و موسیقی‌های بی‌کلام آرامش بخش، آرامش محیط ماساژ را نیز افزایش خواهد داد.

گام دوم

در گام دوم ماساژ لاغری شخص به پشت دراز میکشد و ماساژور حرکات ماساژ لاغری را روی پهلوهای او انجام میدهد.  ماساژور کف هر دو دست خود را به روغن ماساژ آغشته میکند و پهلوهای شخص را به نرمی ماساژ می‌دهد. این کار باید به مدت ۳ الی ۵ دقیقه ادامه داشته باشد، که بهترین تاثیر را برجای بگذارد. ماساژور باید همزمان سر انگشتان دست راست و چپ را به بالای ناف برساند و این قسمت از بدن را به بهترین شکل ممکن ماساژ دهد. به خاطر داشته باشید که این حرکت آرامش بخش باید به مدت ۵ دقیقه ادامه داشته باشد، تا شخص بتواند تمدید آرامش و اعصاب را تجربه کند.

 

گام سوم

در این مرحله ماساژ لاغری شخص  مورد نظر باید به پهلو دراز بکشد تا ران‌های او ماساژ داده شوند. ماساژور کف هر دو دست خود را به روغن یا ژل لاغری آغشته میکند و از پایین زانو به بالای ران حرکت می‌دهد تا سلولئیت ران‌ها درهم شکسته و چربی‌ها آزاد شوند.
در این مرحله ماساژ لاغری، جریان خون در ران‌های شخص سریع تر شده و سلول‌های چربی تفکیک و تجزیه می‌شوند. ماساژور باید این مرحله را به مدت ۳ تا ۵ دقیقه ادامه دهد تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. ماساژ لاغری همچنین می‌تواند با کمک این روش سموم بدن را به سطح پوست هدایت کرده و آن‌ها را از بدن شخص دفع کند.

 

Slimmingmassage

 

گام چهارم

در این مرحله بازو های شخص ماساژ داده میشوند. گاهی بازوهای شخص به خصوص در خانم‌ها به محل تراکم و انباشت چربی ها تبدیل می‌شوند، که در این مرحله ی ماساژ لاغری، بازوها به عنوان هدف در نظر گرفته شده و باید سلول‌های چربی این ناحیه از بین بروند. ماساژور از عضله بازو به طرف آرنج حرکات دورانی را انجام می‌دهد که سلول‌های چربی این ناحیه آزاد شوند. این حرکت باید به مدت ۳ تا ۵ دقیقه اجرا شود.

 

گام پنجم

در گام پنجم ماساژ لاغری،  شخص به پشت دراز میکشد و ماساژور عضلات ران را تا انتهای آن ماساژ لاغری می‌دهد. ماساژور سر انگشتان خود را در ابتدا به روغن یا ژل لاغری آغشته کرده و عضلات ران تا زانو را ماساژ می‌دهد. در حرکت بعدی؛ کف یک دست خود را روی دست دیگر قرار داده و با حرکات دورانی، عضلات ران را فرم می‌دهد. همین حرکت آرامش بخش نه تنها جریان خون را سریعتر می‌کند، بلکه سلول‌‌های چربی این ناحیه از بدن را آزاد کرده و روند لاغری آغاز می‌شود.

گام ششم

ماساژ لاغری به قدری آرامش بخش است که شخص ممکن است به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه به خواب برود. اگر شخص به خواب کوتاهی رفته باشد، باید در این مرحله از خواب بلند شده و دوش آب گرم بگیرد.

به خاطر داشته باشید که برای نتیجه بخش بودن فرآیند ماساژ لاغری، باید به مدت ۳ الی ۴ بار در هر هفته این مراحل انجام شوند. تنها در این صورت است که به اندامی زیبا و آرامشی دوست داشتنی دست خواهید یافت.

 

Slimmingmassage

 

روی چه اعضایی از بدن  ماساژ لاغری، بیشتر به کار گرفته می‌شود؟

باید بدانید که برای افزایش تاثیر ماساژ لاغری بر روی لاغری باید بیشتر بر روی پوست،‌  عضلات، تاندون‌ها، رباط‌ها، مفاصل و دیگر بافت‌های همبند همانند  عروق لنفاوی و احشای داخل شکمی و همچنین  بافت‌های چربی زیرجلدی مانند  کنار ران‌ها و شکم و بازوها ماساژ صورت می گیرد . البته فراموش نکنید که  در صورتی که ماساژ دردناک نباشد و باعث بالا رفتن  جریان خون در بدن خواهد شد در نهایت موجب کم شدن استرس و بالا رفتن آرامش شخص می شود .

هدف استفاده از روغن ماساژ لاغری چیست؟

قطعا یک ماساژ بدون روغن نیز می تواند انجام شود، اما ماساژ سختی خواهد بود. روغن ماساژ لاغری برای کاهش اصطحکاک بین دست و پوست مورد نیاز میباشد. پس روغن ماساژ بر کیفیت ماساژ لاغری می افزاید و استفاده از آن را به امری مهم و ضروری بدل می کند. درواقع استفاده از روغن در روند ماساز لاغری به غیر راحتی در هنگام ماساژ، موجب بهبودی جراحت، درخشندگی ، نرمی و جوانسازی پوست می شود. ویژگی های یک روغن ماساژ لاغری مناسب برای انجام اقدامات ماساژ لاغری باید دارای ویژگی هایی به مانند: غلظت کم، مرطوب کنندگی، قابلیت جذب شدن به پوست، چسبناک نباشد و همچنین دارای عطر و بوی ماندگار و خوشایند باشد.

 

Massage

 

انواع روغن ماساژ لاغری

 

روغن نارگیل

روغن نارگیل برای بسیاری از افراد مطلوب است و ماساژ لاغری عالی ارئه می دهد. روغن نارگیل معمولا در هوای سرد نگهداری می شود. اما، می توان آن را نیز گرم و روی پوست استفاده کرد. بی رنگ است، بسیار سبک و باعث درخشان شدن پوست می شود. این روغن ماساژ لاغری در مناطق استوایی و ساحلی بسیار محبوب است. روغن نارگیل برای افراد مبتلا به آکنه بسیار مفید است که باعث بسته شدن منافذ پوست می شود.

روغن یاسمن

روغن یاسمن یا جاسمین از گیاه گل یاسمن گفته می شود. این روغن به طور کلی دارای بو عطر قوی و اثرات شفا بخش است. فواید این روغن ماساژ عباراتند از:

درمان اسپاسم

این روغن کمک به کاهش سرفه، گرفتگی معده و اسپاسم عضلات در سایر قسمت های بدن می کند.

مشکلات قاعدگی و مشکلات زناشویی را کاهش می دهد

 روغن یاسمن ممکن است به کاهش درد در طی قاعدگی کمک کند و  در تنظیم چرخه قاعدگی نیز  موثر باشد. همچنین ممکن است در حین زایمان سودمند باشد زیرا گزارش شده است که انقباضات را تقویت کرده و جریان شیر دهی را افزایش می دهد.

به عنوان ضد عفونی کننده کار می کند

بنزالدهید، بنزوئیک اسید و بنزیل بنزوات در این اسانس دارای خواص ضد ویروسی و میکروبی هستند. ممکن است  برای جلوگیری از عفونت در هنگام زخم استفاده شود.

پوست را جوان می کند

 این روغن می تواند در درمان خشکی پوست، اگزما و درماتیت کمک کند. با این حال، آن را نباید برای زخم باز استفاده کرد، زیرا ممکن است باعث تحریک پوست یا واکنش آلرژیک شود.

آرامش ذهن

روغن یاسمن می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس، خوش بینی شود. این کمک می کند تا ترس، گناه و استرس  از بین برود. رایحه ی روغن  موجب آرامش و روحیه افراد می شود.


روغن انگور

اگر چه روغن انگور کمی گرانتر از روغن های دیگر میباشد، روغن انگور باعث می شود روغن ماساژ خوبی ایجاد شود. بسیار رقیق و سبک است و پوست را روشن و براق می کند. روغن انگور نیز بسیار مغذی است، زیرا حاوی مقدار زیادی اسید لینولئیک است.

 

ماساژ لاغری با شمع

در ماساژ لاغری شمع از شمع های مخصوصی برای انجام ماساژ استفاده می شود که از روغن ها ی خالص ،طبیعی و بسیار مفید برای پوست تشکیل شده اند و به آرامی با شعله ی شمع آب شده و ماسور آن را بر روی بدن فرد میریزد و ماساژ را انجام می دهد. این ماساژ لاغری به شدت آرامبخش میباشد و حس را در بدن شما بیدار خواهد کرد. این گونه ماساژ لاغری در اتاقی گرم و آرام به همراه نور شمع روشن شده صورت میگیرد و ذهن شما را آرام و رها می کند.از تفاوتهای این نوع ماساژ عطر تسکین دهنده ی شمع، گرمای روغن آب شده از شمع بروی پوست و اسانسهای گرم آن است. حرکات دست ماسور در این نوع ماساژ لاغری بسیار آرام ،ملایم ،با فشار اندک و آرامش بخش است. ماساژ لاغری شمع کاملا ایمن و مفید است و در این شمع ها مواد مضری مانند پارابن ،اسید پتالیک یا گلیکول وجود ندارد.

 

https://jarahizibaie.com/

  • mahdi akbarii