medicine

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی

جراحی پلاستیک صورت

جراحی زیبایی پلاستیک صورت  از روشهای جراحی برای افرادی می باشد که از ظاهر خود راضی نیستند. این نارضایتی افراد از چهره خود می تواند به دلیل افزایش سن، جراحات ناشی از تصادفات ،نواقص مادرزادی و مشکلاتی ازاین قبیل که ممکن است در صورت افراد بوجود آید باشد.

 

برای رفع این گونه مشکلات می توانید جراحی پلاستیک صورت انجام دهید ویک جراح ماهر می تواند تمام مشکلات مربوط به صورت را  با انجام جراحی پلاستیک صورت به طور دائمی  برطرف کند.

 

روش‌های جراحی پلاستیک صورت متفاوتی وجود دارد که می تواند به شما در داشتن صورت زیبا کمک کند. با انجام جراحی پلاستیک صورت  شما می توانید  تغییراتی در شکل بینی، برداشتن پوست شل ، حذف چربی های اضافه در صورت خود ایجاد کنید.

 

هدف از انجام جراحی پلاستیک صورت

به طور کلی بیشتر افراد، جراحی پلاستیکی صورت  را برای رسیدن به دو هدف انجام می دهند:

اولین هدف از جراحی پلاستیک صورت به دست آوردن ظاهری زیبا و جوان‌تراست .دومین هدف  از جراحی پلاستیک در این است که فرد برای بهبود ،اصلاح شکل و خطوط مختلف صورت مانند بینی، چشم‌ها، گونه‌ها، چانه، ابروها و گوش‌ها انجام می دهد.

 

جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک نوعی از جراحی است که به افراد کمک می کند تا  ظاهرزیباتری داشته باشند تا فرد بتواند  توانایی عملکرد  خود را تغییر دهد به عنوان مثال جراحی پلاستیک صورت درعمل‌های بازسازی منجربه اصلاح نقص‌ها روی صورت یا بدن افراد می شود.

 

جراحی پلاستیک صورت چیست

این نواقص شامل  نواقص مادر زادی  همانند لب ترک‌ خورده  ، گوش های بد ریخت  ویا  آسیب‌ دیدگی هایی که به دلایل مختلف مانند سوختگی است همچنین ازجراحی پلاستیک می توانند برای بازسازی سینه زنان پس از جراحی سرطان سینه نیز استفاده کرد.

جراحی پلاستیک صورت که برای زیبایی انجام می شود در بخش هایی از صورت که فرد درآن احساس رضایت ندارد انجام می شود در این روش پزشک می تواند تغییراتی در شکل بینی و برداشتن چربی ، جراحی پلک در صورت فرد ایجاد کند.

چرا افراد جراحی پلاستیک صورت انجام می دهند

افراد زیادی ممکن است جراحی پلاستیک را جهت زیبایی انجام دهند که این جراح  شامل جراحی کل صورت، بینی، لب، گوش و گردن می باشند.

 

در حقیقت جراحی پلاستیک نوعی روش  بازسازی برای بیمارانی  است که با مشکلات صورت همانند لب وکام ترک‌ خورده، گوش‌های برآمده و لبخند کج متولد می شود ودر بعضی مواقع به دلیل تصادف، ضربه، سوختگی نیزاین مشکلات درصورت افراد ایجاد می شود که با جراحی پلاستیک صورت اصلاح می‌شوند.

 

جراحی پلاستیک صورت  از جراحی های است که برای بالا بردن ساختارها وویژگی‌های صورت برای افراد انجام می شود.این  روندها شامل برجسته‌سازی صورت، برجسته‌سازی چشم، کاشت چانه و گونه، لیپوساکشن و روندها برای اصلاح چین و چروک صورت جوانسازی پوست صورت می باشد یک جراح  پلاستیک می تواند به خوبی تمام این مشکلات را برطرف کند.

با جراحی پلاستیک صورت چه نوع مشکلاتی درمان می‌شوند

 

جراحی بینی:یکی از مشکلاتی که با جراحی پلاستیک صورت برطرف می شود مشکلات بینی است . جراح با انجام جراحی بینی خارجی و داخلی غضروف و استخوان  بینی فرد را بازسازی می کند  تا ظاهرو عملکرد بینی بهبود یابد.

جراحی پلک: درجراحی پلا ستیک صورت جراح با انجام جراحی پلک بالا یا پایین ظاهرو حالت چشم‌ها را بهبود می بخشد.

ریتیدکتومی: جراح پلاستیک با انجام جراحی پوست صورت و گردن باعث کشیدگی پوست و همچنین  حذف چین و چروک اضافی  این بخش از بدن می شود.

 

برولیفت: یکی دیگر از جراحی پلاستیک  جراحی برولیفت است که باعث می شود چروک‌های پیشانی و ابروها بهبود یابد

 

لیپوساکشن: نوعی د یگر از جراحی پلاستیک می باشد که چربی مازاد زیر چانه یا گردن وشکم  را از بین می برد

 

ایمپلنت‌های صورت : ایمپلنت صورت یکی دیگرازجراحی پلاستیک است که باعث برجسته‌ترسازی ساختارهای گونه، لب‌ها، چانه صورت می شود .

اتوپلاستی:  اتوپلاستی نوعی از جراحی  پلاستیک صورت می باشد  که غضروف گوش را به نوعی شکل دهی می دهد که کمتر برآمده شود.

البته جراح بدون جراحی و با استفاده از لیزر می تواند خوردگی پوست، چین و چروک پوست را بهبود ببخشد و باعث صافی پوست شود .

 

بازسازی صورت با جراحی پلاستیک صورت

گاهی اوقات بر اثر  تصادفات ، ناهنجاری‌های مادرزادی ضایعاتی بر روی صورت فرد به وجود می اید در مرحله اول پزشک تلاش می کند با انجام بعضی  روش‌های غیر جراحی نظیر انواع لیزرها، میکرودرم و یا داروهای ضایعات را تا جای ممکن بهبود ببخشد در صورتی که نتیجه حاصل از این روشهای غیر جراحی مطلوب نباشد، جراح با انجام  جراحی پلاستیک صورت  نسبت به بهبود آن اقدام می کند.

باسازی صورت با جراحی پلاستیک صورت

 

 

 

چه کسانی مناسب جراحی پلاستیک صورت هستند

یک جراح پلاستیک  در ابتدا مشاوره دقیقی در طی چندین  جلسه با بیمارخود باید داشته باشد  جراح باید در این جلسه مشاوره به شرایط سنی فرد ، وضعیت روانی فرد ،موقعیت خانوادگی و موقعیت اجتماعی او اطلاعات کافی به دست آورد.

انجام عمل جراحی زیبایی برای هر کسی توصیه نمی شود. در ابتدا لازم است فرد دلایل خود  را برای  جراح توضیح دهد و آن ها را با جراح پلاستیک در میان بگذارد تا مطمئن شوید که اهداف مورد انتظار شما با انجام جراحی زیبایی پلاستیک قابل دستیابی هستند.

 

به طور کلی می توان گفت که عمل جراحی پلاستیک برای افرادی مناسب است که  به دلیل ناهنجاری های مادرزادی و یا به علت حوادث مختلف مانند تصادفات  در صورشان ناهنجاری های شدیدی ایجاد شده است .

 

این افراد اگر مشکلات صورت خود را برطرف نکند پس از مدتی دچار مشکلات روحی  خواهند شد به همین دلیل بهتر است که این افراد نواقص زیبایی خود را با  انجام جراحی پلاستیک صورت برطرف کند .قطعا درصورتی که جراح  تشخیص دهد که امکان استفاده از جراحی پلاستیک را دارید شما می توانید به چهره ی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

 

https://drhessami.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

جراحی لاغری

جراحی لاغری

جراحی لاغری یکی از روشی های نوین برای لاغری می باشد که در کاهش وزن فردبسیار تاثیر گذاراست .بیشتر ا فردای که دچارچاقی مفرط هستند بعد از مدتی دچار بیماری‌هایی چاقی خواهند شد.

به همین دلیل این افراد به درمان هایی مانند  جراحی لاغری  روی می آورند تا به وزن مطلوب  خود برسند اما باید گفت که درمان لاغری یک روش کمکی برای کاهش وزن  می باشد و بیشتر این افراد  تا آخر عمرباید رژیم غذایی مناسب داشته باشند وفعالیت بدنی منظمی داشته باشند تا به وزن قبل از جراحی بازنگردد.

 

 

سن مناسب جراحی لاغری

به طور کلی می توان گفت که افرادی که به سن بلوغ رسیده‌اند، می توانند جراحی لاغری انجام دهند.البته در ابتدا پزشک شما دریک جلسه مشاوره پزشکی با شما خواهد داشت  وبه بررسی مشکلات زمینه‌ای مثل مشکلات ژنتیکی، مشکلات هورمونی، دیابت وغیره خواهد پرداخت. البته مشکلاتی که در افراد  چاق وجود دارد ممکن است به دلیل برخی بیماری ها باشد ، قطعا اولین توصیه پزشک این است که در ابتدا مشکلاتی زمینه‌ای را برطرف کند. ودر صورت مناسب بودن شرایط بدنی جراحی لاغری برای فرد انجام شود.

قبل از جراحی لاغری به این  نکات توجه کنید

-بعد از انجام کاهش وزن وهمچنین جراحی لاغری ممکن است فرد دچار افتادگی پوست خواهد شد البته افراد ی که جوان‌ترهستند  و ورزش می‌کنند کمتر دچار چنین حالتی خواهند شد.

-انجام روش‌های لاغری  مانند بالن زدن از روشهای موقتی هستند و برای گرفتن نتایج طولانی‌ مدت باید از روش‌هایی مثل بای‌پس معده و اسلیومعده  استفاده کنید.

-بعد از عمل  لاغری باید به صورت منظم ورزش داشته باشید ومکمل‌های ویتامینی تحت نظر پزشک  نیز مصرف کنید.

جراحی لاغری بای پس روده

جراحی لاغری بای پس روده  کمک می کند تا حجم معده  شما با این روش کاهش یابد همچنین تمام طول روده به استثنای ۱۰۰ الی ۱۵۰ سانتی متری انتهایی بای پس شده و از دور جذب خارج می شود.

جراحی لاغری بای پس روده روش موثر و قوی می باشد که درکاهش وزن افراد بسیارموثراست.اما این روش سوءجذب بسیار شدید دارد  وشما کمبود شدید ویتامین و پروتئین بعد از جراحی خواهید داشت و اسهال یکی از عوارضی است که برخی افراد بعد ازعمل به ان دچار می شوند.

البته از بای پس روده به دلیل عوارض گفته شده امروزه کمترمورد استفاده قرار می گیرد از این روش بیشتر در مواردی  استفاده می شود که بیمار پس از انجام بای پس معده  دچار چاقی مجدد  خواهد شدویا کاهش وزن کافی بعد از جراحی نداشته است و شدت چاقی و عوارض آن در حدی باشد که حیات شخص را تهدید نماید از این روش استفاده می شود.

جراحی لاغری به کمک لیزر

جراحی  با لیزر لیپولیز، روشی  است که حداقل تهاجم برای ازبین بردن دائمی چربی ها همراه با کشیدن پوست در ناحیه ی درمان می باشد.

جراحی لاغری با لیزر لیپولیزر مناسب افرادی می باشد  که می خواهند در ناحیه هایی از بدن که حذف چربی آنها مشکل است را برطرف کنند تا ظاهر مناسبی برای خود ایجاد کنند با این روش چربی پهلوها، بغل ران ها، شکم، ران ها، دست ها، چانه و باسن به راحتی  حذف می شود .زیرا لیزرلیپولیز شامل ابزارهای نوک تیزی می باشد که اجازه ی برداشتن چربی با جزئیات بالاتری را به فرد می دهند.

البته می توان گفت که لیزر لیپولیز روش نوین  لیپوساکشن به کمک لرزش است. به کمک لیزر لیپولیز سلول های چربی  توسط یک لوله ی مخصوص از بدن فرد خارج می شود.

 

جراحی لاغری بای پس معده

اگر شما قصد دارید لاغری باروش   بای پس معده انجام دهید در مورد این جراحی باید گفت که  در این جراحی معده شما به دو قسمت تقسیم می شود یک کیسه کوچک در بالا و بقیه در پایین معده قرارخواهد گرفت بعد از این مرحله روده های شما مجددا مرتب می شوند تا روده کوچک به کیسه کوچک وصل شود بعد از جراحی لاغری با بای پس معده اگر رژیم غذایی مناسب را دنبال نکنید، دچارسوء تغذیه خواهید شد.

بعد از جراحی لاغری با بای پس معده افراد به سرعت وزن از دست خواهید داد زیرا کیسه کوچک معده ی باعث می شود که در هنگام خوردن زودتر احساس سیری کنید به همین دلیل شما نمی توانید مقدار زیادی غذا بخورید وبدن شما مواد معدنی کمتری جذب می کند.

 

جراحی لاغری اسلیو معده

در جراحی لاغری اسلیومعده بخشی از معده شما با کمک جراحی  برداشته خواهد شد ومعده شما  به شکل یک لوله باریک درخواهد آمد به همین دلیل  بیمار غذای زیادی نمی تواند بخورد.

جراحی لاغری

برخلاف روشهای دیگر بیمارزودتر احساس سیری می‌کند. در مورد جراحی لاغری با اسلیوه معده باید گفت که تا به حال عارضه  خاصی برای این نوع شناخته نشده است و مسیر سیستم گوارش تغییر نمی‌کند و می‌تواند برای بیماران بعد از عمل آندوسکوپی انجام داد. الیته جذب بدن فرد بعد از جراحی ممکن است  مختل ‌شود پس لازم نیست تا آخرعمر داروهای مکمل استفاده کنید.

در هر صورت اگر شما  عمل اسلیو معده را برای لاغری انتخاب کرده باشید بخش بزرگی از معده شما برداشته خواهد شد و شما بعد از غذا خوردن زودتر احساس سیری خواهید کرد.به همین دلیل  به سرعت وزن از دست خواهید داد زیرا شما نمی توانید مقدار زیادی غذا بخورید

روش جراحی لاغری مناسب من کدام است ‌

انتخاب  هر کدام از روشهای جراحی  برای شما متفاوت خواهد بود و در واقع  انتخاب هر کدام از این روشها به فاکتورهای متعددی از جمله نوع تغذیه  ،بیماری‌های بیمار بستگی دارد.

به عنوان  مثال کسانی که دچار ریفلاکس معده هستند نمی توانند  جراحی اسلیومعده  انجام دهند  همچنین کسانی که سابقه سرطان معده دارند نباید جراحی بای‌پس انجام دهند زیرا در این عمل دو قسمت معده از هم جدا می‌شود و دیگر با آندوسکوپ به آن دسترسی نخواهیم داشت تا معده را بررسی کنیم.

 

جراحی لاغری

ورزش بعد از جراحی لاغری

مبتلایان به چاقی عوارض و بیماری‌های مختلف آن رنج می‌برند این افراد ریسک بسیار بالا یی  برای ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، چربی خون بالا، فشار خون بالا، سکته مغزی، سکته قلبی دارند.

درمان چاقی دربرخی  بیماران به کمک  رژیم غذایی و ورزش بدون درمان دارویی به سختی میسر می‌شود و مسلما نتایج درمان برای این افراد طولانی‌مدت ومایوس‌کننده‌ترخواهد بود بنابراین افراد به جراحی  رو خواهند آورد اما بعد از انجام جراحی فرد باید به طور مداوم رژیم لاغری و ورزش را انجام دهد.

هزینه  جراحی لاغری

مطمئنا اگر در نظر دارید که از روش های عمل لاغری برای رسیدن به اندامی ایده آلبهده ببرید. داشتن اطلاعات کافی و انجام تحقیقات لازم جزء اولین اقداماتی است که صورت می دهید. در این راستا باید بگوییم با توجه به مقدار زیاد فعالیت هایی که افراد پیش رو دارند هزینه انجام این عمل یکی از مهمترین دغدغه بیماران محسوب می شود.

در واقع هزینه انجام این عمل تنها توسط پزشک مشخص می شود و برای اطلاع از آن باید به سراغ پزشکی متخصص و با تجربه بروید همچنین باید بدانید انتخاب اینکه از کدام روش برای لاغری استفاده می کنید در این هزینه تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. همچنین هزینه هایی نظیر بیمارستان و سایر مسائل مربوطه را نیز باید در نظر بگیرید.

 

 

https://drhessami.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین دکتر جراح بینی در تهران می تواند در نتیجه جراحی بینی تاثیر زیادی بگذارد. انتخاب جراح بینی ازمسائلی است که فرد باید قبل ازجراحی بینی درمورد آن تحقیقات لازم را انجام دهد تا بتواند با آگاهی لازم بهترین جراح بینی گوشتی درتهران را پیدا کند زیرا جراح بینی  تهران باید بتواند مشکلاتی مانند قوز بینی، افتادگی نوک بینی و انحراف تیغه بینی و غیره را با این جراحی رفع کند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینیگوشتی در تهران باید با توجه به مهارتی که در این زمینه کسب کرده است باید در حین انجام عمل زیبایی عملکرد طبیعی بینی را حفظ کندوتناسب بینی نیز باید با سایر اجزای صورت حفظ  شود تا در نهایت  بتواند بینی و چهره زیبایی را برای فرد ایجاد کند.

بنابراین در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید دقت کافی داشته باشید. زیرا در صورتی که شما ازنتیجه عمل بینی خود راضی نباشد ،تا یک سال نمی تواند عمل ترمیمی انجام دهید

پس می توان گفت که انتخاب بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  مسئله مشکلی است زیرا فرد گزینه های زیادی برای انتخاب جراح دارد.همچنین جراحی بینی گوشتی جراحی حساس است و انتخاب  جراح بینی  را برای فرد مشکل تر می کند.

 چگونه بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب کنیم

برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران یا هر نقطه دیگر کشوردر ابتدا  باید تحقیقات و بررسی های لازم  را در این زمینه انجام دهید تا به نتایج مطلوب برسید. در مورد انتخاب جراح بینی گوشتی در تهران شما می توانید به نکات زیرتوجه کنید:

-در مورد بهترین جراح بینی گوشتی در تهران اطلاعات لازم را می توانید از سایت های موجود بدست آورید.

– بهتر است برای این کار لیستی از جراحان بینی تهران تهیه  کنید ودر مورد آنها تحقیقات لازم را انجام دهید.

–  به میزان تحصیلات، تخصص، میزان سابقه، دیدگاه های جراح بینی و مدارج علمی جراح بینی تهران بررسی کنید با دید بازو انتظارات منطقی برای جراحی بینی اقدام نمایید و مطمئن شوید که شما  کاندید مناسبی برای  انجام جراحی بینی  هستید .

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

– می توانید در انتخاب جراح بینی در تهران  به مطب جراح بینی مراجعه کنید و بیماران قبلی جراح را از نزدیک ببینید و در مورد نحوه عمل ونتیجه عمل ازآنها پرس وجوکنید درحین  مشاوره با جراح بینی تهران نمونه کارهایش را هم ببینید.

به این نکته نیز قبل از جراحی  توجه کنید ک قبل از هر اقدامی در مورد توقعات خود با جراح خوددر مورد  جراحی زیبایی بینی خود صحبت کنید تا راهنمایی لازم را از وی دریافت کنید.

انجام جراحی بینی گوشتی

بیشتر افرادی که بینی گوشتی دارند دارای پوستی ضخیم وغدد چربی در بینی خود هستند نوع بینی ها، بافت وغضروف بینی ضعیفی دارند و پره های بازوضخیم دارند .همچنین نوک اینگونه بینی ها افتاده می باشد.

درسالهای قبل بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  بافت و غضروف بینی را  می تراشید اما امروزه جراح بافت غضروفی را تقویت می کند وبا استفاده از تیغه وسط بینی به دلیل استحکام بالایش ، جهت تقویت نوک بینی گوشتی استفاده می کند.

بنابراین  جراح بینی گوشتی در تهران که می خواهد چنین جراحی  را انجام دهد باید مهارت تجربه و تخصص بسیار بالایی در این زمینه کسب کرده باشد. زیرا جراحی بینی گوشتی جراحی سخت تری نسبت به جراحی های دیگر بینی است.وحتی  بیمار باید دوران نقاهت بیشتری را نسبت به بینی استخوانی داشته باشد تا تورم و کبودی بینی و صورت کاهش یابد.همچنین ، نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی معمولا بعد از یک سال  مشخص می شود.

قیمت جراحی بینی گوشتی

درهزینه جراحی بینی عواملی مانند دستمزد جراح بینی تهران ، هزینه های بیمارستان ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و دارو ، جلسات معاینه وغیره تاثیرگذاراست.توصیه می شود برای جراحی زیبایی بینی به دلیل هزینه کمتر نزد هر جراحی نروید بلکه بیشتر درمورد مهارت و تخصص و عمل های قبلی او تحقیق کنید ودر آخر بهترین جراح بینی گوشتی در تهران راانتخاب کنید.

افراد مناسب جراحی بینی

افرادی که دربینی شان انحراف دارند ویا بینی پهنی دارند  این عوامل باعث به هم خوردن زیبایی و تناسب صورتشان شده است.همچنین افرادی که بینی گوشتی دارند و نوک بینی آن ها بسیار پهن و بزرگ است و یا افرادی که به دلیل ضربه بینی شان کج شده است نیزافراد مناسبی جهت جراحی بینی به حساب می آیند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران 

شرایط  فرد برای انجام جراحی بینی گوشتی

-بهترین جراح بینی گوشتی در تهران در ابتدا بر سلامت روحی و جسمی فرد تاکید می کند زیرا در نتیجه جراحی  تاثیر زیادی خواهد داشت زمانی که فرد ازسلامتی کامل برخوردار باشد .دوره ی نقاهت  جراحی بینی او هم کوتاه تر خواهد شد همچنین عوارض کمتری نیز برایش ایجاد می شود.

بهترین جراحی بینی  گوشتی در تهران ،سن مناسب برای انجام جراحی بینی فرد را زمانی می داند که  فرد به سن مناسب رسیده باشد. در پسران از ۱۵ تا ۱۷ سالگی و در دختران از ۱۴ تا ۱۶ سالگی رشد بینی کامل می شود . افراد با سن بالا  نیز در صورتی که شرایط جسمی خوبی داشته باشند می توانند این جراحی را انجام دهد.

پوست بینی نیز درنتیجه ی جراحی زیبایی بینی تاثیر می گذارد،.بنابراین کسانی که پوست بینی نازکی دارند نسبت به افرادی که پوست بینی ضخیم تری دارند جراحی بینی بهتری خواهند داشت و نتیجه عمل این افراد نیز رضایت بخش خواهد بود.

 

بهترین دکترجراح بینی گوشتی درتهران

بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در تهران باید قبل ازهر اقدامی اطلاعات لازم را به بیمار خود بدهد و او را از نتیجه جراحی تا جای ممکن آگاه کند.

در آخر باید گفت که معمولا افراد به دو دلیل جراحی بینی انجام می دهند یکی  به دلیل سلامتی فرد است این افراداین عمل را انجام می دهند تا مشکلات حاد تنفسی آنها برطرف شودو دیگری برای زیبایی و برطرف کردن  نواقص ظاهری بینی انجام می شود.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

ولی در هر دو مورد باید بیماران قبل از هر اقدامی در انتخاب بهترین دکتر جراح بینی گوشتی درتهران و همچنین کلینیکی که باید در آن جراحی شوند وآزمایش های قبل و بعد عمل و مراقبت های قبل و بعد عمل اطلاعات کافی داشته باشد تا از نتیجه عمل رضایت داشته باشید و دچار پشیمانی نشوند و مجبور نباشند برای جراحی ترمیمی اقدام کنید.

 

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

جراح خوب بینی

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

جراح خوب بینی در تهران باید اصول و تکنیک‌های خاص و لازم را روی بینی پیاده کند،تا بتواند باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه مثبت در افراد شود و در صورتی که مشکلات تنفسی هر چند جزئی نیز وجود داشته باشد آن را برطرف کند، وسبب شود سطح بازدهی فرد در کار و زندگی افزایش یابد.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

انتخاب جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

-از دوستان و نزدیکان خود که جراحی بینی انجام داده اند درباره جراح بینی شان تحقیق کنید.

-جراح بینی انتخاب کنید که مطب یا مرکز زیبایی وی به منطقه زندگی تان نزدیک باشد.

-جراح بینی انتخاب کنید که برای انجام جراحی بینی تجربه و مهارت کافی را داشته باشد.

-جراح بینی خوب با بیماران صادق است.

پس از انتخاب جراح بینی با وی یک جلسه مشاوره داشته باشید و از او بخواهید درباره جراحی زیبایی بینی و تمامی موارد مربوط به آن اطلاعاتی لازم را در اختیار شما قرار دهد.

 

اهمیت انتخاب جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

بسیاری از متقاضیان جراحی بینی از عوارض جراحی بینی یا تیغه جراحی واهمه دارند و با شک و تردید اقدام به رینوپلاستی می کنند.در چنین مواقعی انتخاب یک بهترین جراح بینی تهران خوب و ماهر تاثیر بسیار مثبتی دارد.

اگر متقاضی رینوپلاستی به مهارت جراح بینی اطمینان داشته باشد دیگر نگران عوارض جراحی زیبایی نیست و استرسی که تجربه می کند نیز طبیعی خواهد بود.

برخورد خوش جراح بینی نیز در کاهش استرس بیمار  تاثیر بسیار شگفت انگیزی دارد.به همین دلیل است که اکیداً توصیه می کنیم در انتخاب جراح بینی نهایت دقت را به کارگیرید.برخی از متقاضیان نیز بعد از عمل بینی رضایت کافی از رینوپلاستی را ندارد یا به اختلالات تنفسی و نپسندیدن فرم بینی دچار شده اند.

 

 

    جراحی بینی

 

جراحی بینی یکی از عمل هایی است که باید توسط جراح پلاستیک انجام می شود. می توان گفت اولین و مهم ترین نکته ای  که قبل از جراحی بینی باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب جراح بینی است.

جراح بینی با داشتن آگاهی و تبحر لازم می تواند بینی شما را به بهترین نحو جراحی کند. برای انتخاب جراح بینی نیاز است که نمونه کارهای وی را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به مطب وی رفته و با تنظیم یک قرار ملاقات در ارتباط با جراحی بینی با او مشاوره نمایید. جراح بینی با معاینه ی شما نوع بینی شما را مشخص می کند و در مورد نوع جراحی شما و همچنین نتیجه ی جراحی بینی تان با شما صحبت خواهد نمود.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

روش انتخاب بهترین جراح بینی

اولین مراحله در انتخاب جراح پلاستیک بینی سرچ کردن بهترین جراح بینی در موتورهای جستجو است که لیستی از جراحان بینی نمایش داده می شود.

افراد می توانند با مراجعه به سایت جراح بینی و رفتن به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام نمونه کارهای قبل و بعد از عمل بینی جراح بینی را مشاهده نمایند.

افراد داخل سایت جراح بینی با مراجعه به درباره ی دکتر می توانند در مورد تخصص و تجربه و میزان مهارت و غیره جراح بینی اطلاعات کسب نماید.

بعد از این مراحل فرد می تواند با مراجعه حضوری به مطب با جراح بینی مشاوره داشته باشد و در مورد انتظار خود از انجام جراحی بینی صحبت کند و جراح بینی با توجه به نوع و ساختار بینی یک دیدگاه کلی از عمل زیبایی بینی به فرد خواهد داد تا فرد بتواند برای انجام عمل بینی خود تصمیم گیری نماید.

فرد می تواند با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کند و میزان رضایتشان را از انجام جراحی زیبایی بینی جویا شود.

 

 

مراقبت های بعد از عمل جراحی بینی

 

– بیمار تا چند ساعت بعد از عمل احساس سرگیجه و حالت تهوع مختصری دارد که مسئله ای طبیعی است.

– در برخی موارد بیمار طی ساعات ابتدایی پس از جراحی ، احساس گلو درد و سرماخوردگی خواهد کرد که ناشی از وجود لوله بیهوشی در حین عمل می باشد و مصرف مایعات گرم می تواند در رفع این مسئله کمک کننده باشد.

-به دلیل عدم وجود تامپون داخل بینی ، تا ۲ روز پس از عمل با ترشح خونابه از بینی مواجه خواهید بود. توجه داشته باشید که به منظور تمیز کردن خونابه ها از روی بینی حتما از گاز استریل استفاده کنید ، زیرا در صورت استفاده از دستمال کاغذی امکان آلودگی وجود خواهد داشت.

– تا چند روز بعد از عمل ، ۲ الی ۳ بالش زیر کمرتان بگذارید و در حالت نیمه نشسته بخوابید ؛ یعنی به نحوی که سر ، سینه و بالاتنه تان بالاتر از سطح پاهای تان قرار گیرد.

 

– تورم و کبودی تا ٧٢ ساعت بعد از عمل تشدید می گردد و پس از روز چهارم ، تدریجا مرتفع می شود.

– نحوه خوابیدن شما تا ۲ الی ۳ هفته اول بعد از عمل باید به صورت طاقباز باشد و به پهلو نخوابید.

– توجه داشته باشید که بعد از عمل نباید خیلی خم شوید و همچنین باید از فریاد زدن با صدای بلند نیز پرهیز کنید.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

 

برای جراحی بینی به نکات زیر توجه کنید

 

عمل بینی بسیار رایج است و باید در انتخاب جراح خوب دقت کنید که از تجربه کافی برخوردار باشد و انتخاب متخصص جراح زیبایی بینی خوب که بتواند بر اساس یک فرآیند منظم جراحی بینی را انجام دهد بسیار مهم است.

 

متاسفانه برخی از جراحان یک عمل بینی را برای همه بیماران خود انجام می دهند و این اشتباه است و جراح  و متخصص باید جراحی بینی را با توجه به نیازها و خواسته های بیمار انجام دهد.برخی از جراحان برای جراحی بینی  بیشتر به استفاده از تکنیک های جدید تمایل دارند و این جراحان از احترام بیشتری برخوردارند.

 

در جلسه مشاوره باید بینی به طور کامل ارزیابی شود و در صورتی که مشاوره سریع و در زمان کم انجام شود ممکن است یک فاجعه و یک پرچم قرمز برای شما باشد و باید به این موضوع توجه کنید.

 

جراحی بینی نیاز به دوره های طولانی دارد و در انتخاب دکتر زیبایی خوب توجه کنید که متخصص در این حوزه تخصصی دارای سطح آموزش پیشرفته باشد.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

هزینه جراحی زیبایی بینی

 

جراحی بینی هزینه های متغیری دارد زیرا دستمزدی که هر جراح بینی بابت جراحی زیبایی بینی یا جراحی درمانی بینی می گیرد متفاوت است.

 

دستمزد جراح بینی بخش عمده ای از هزینه جراحی بینی است و هزینه هایی چون هزینه بیمارستان نیز در تعیین قیمت دخیل هستند.

 

برخی از جراحان بینی ، هزینه جراحی بینی را بعد از معاینه و با توجه به نوع بینی و مشکلی که باید رفع شود می گویند.

 

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

 

 

 

  • mahdi akbarii