medicine

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شنوایی سنجی

شنوایی سنجی

شنوایی سنجی در حقیقت شامل یک سری آزمون‌هایی است که عملکرد گوش‌های شما را مورد بررسی قرار می‌دهند. این آزمون‌ها هم شدت و تُن صدای دریافتی توسط شما را تست کرده و مشکلات تعادلی و دیگر مشکلات مربوط به گوش داخلی‌تان را شناسایی می‌کنند. تشخیص و درمان این موضوعات بر عهده متخصص شنوایی سنجی است.

 

شنوایی سنجی

 

مطمئنا تست شنوایی گوش کمک می‌کند در بسیاری از مواقع پیش از بروز اختلالات جبران ناپذیر بتوانید به سادگی جلوی آن‌ها را بگیرید تا فرد دچار ناشنوایی یا کم شنوایی شدید نشود.

 

انواع شنوایی سنجی

شنوای سنجی برای گروه های مختلف سنی از نوزاد تا بزرگسالان با استفاده از ابزارهای خاص قابل انجام است. استفاده از دستگاههای ادیومتر , تمپانومتر , OAE , ABR  ارزیابی شنوایی برای تشخیص  و بررسی سیستم شنوایی نوزادان , کودکان و بزرگسالان انجام می شود.برای ارزیابی سیستم شنوایی از انواع شنوایی سنجی در مراکز شنوایی شناسی استفاده می شود که مهمترین آنها به شرح زیر است :

 

ادیومتری

ادیومتری یکی از روشهای روتین انواع شنوایی سنجی محسوب می شود . که با استفاده از ادیومتر تستهای مختلفی برای بررسی سیستم شنوایی انجام می شود که معمولترین آنها ادیومتری تن خالص , ادیومتری گفتاری می باشد .

درادیومتری تن خالص , آستانه های شنوایی بوسیله ارائه فرکانسهای خاص درمحدوده ۲۵۰ هرتز تا ۸۰۰۰ هرتز  با  روشهای انتقال صدا از طریق هدایت انتقالی که شامل انتقال صدا به نواحی حسی عصبی گوش از راه گوش خارجی و میانی می باشد  و هدایت استخوانی انتقال صدا به بخش حسی عصبی از طرق استخوان ماستوئید و بدون دخالت گوش خارجی و میانی  بدست می آید.

و در ادیومتری گفتاری ضمن بررسی آستانه شنوایی ازطریق یک سرس کلمات دو سیلابی , میزان درصد تمایز گفتار فرد نیز با استفاده از کلمات تک سیلابی ارزیابی  می شود . و نتایج بر روی یک یک جدول ثبت میشود که به آن ادیوگرام میگویند.

شنوایی سنجی

تمپانومتری

در تمپانومتری با استفاده از تمپانومتر عملکرد گوش میانی شامل پرده , فشار گوش میانی , تحرک استخوانچه ها و رفلکس عضله رکابی مورد بررسی قرار می گیرد که نتایج  بدست آمده از آن موارد تشخیصی مختلفی را به همراه دارد. نتیچه تمپانومتری بصورت یک منحنی رسم شده و برای تشخیص در اختیار پزشک معالج قرار می گیرد .

 

این روش نشان می دهد که زمانی که صدای نرم و فشار هوا در کانال گوش ارائه می شود آیا پرده گوش به درستی حرکت می کند یا نه . این تست در شناسایی مشکلات گوش میانی، مانند تجمع مایع پشت پرده گوش , سفت شدگی و یا انفصال استخوانچه های داخل گوش میانی مفید است.

نتیجه تمپانومتری بصورت یک گراف بنام تمپانوگرام ثبت می شود و نشان دهنده وضعیت حرکت پرده گوش می باشد . مثلا اگر این گراف بصورت خط صاف باشد نشاندهنده یک وضعیت غیر طبیعی در گوش میانی است و اگر یک قله را نشان دهد ممکن است نشان از وضعیت نرمال گوش میانی باشد .

 

البته تفسیر تمپانوگرام در شرایط مختلف بسیار پیچیده است و نیاز به دانش تخصصی دارد و به سادگی که توضیح داده شد نمی باشد .

 

OAE از انواع شنوایی سنجی

با استفاده از OAE  میتوان شنوایی نوزادان و کودکان را مورد سنجش قرار دادو در صورت لزوم کودکان مشکوک جهت ارزابیهای تکمیلی ارجاع شوند تا بررسی های دقیقتر و تشخیصی انجام شود .

 

 

این آزمون سریع را می توان برای یک نوزاد در حین خواب یا یک کودک بزرگتر که بتواند بی سر و صدا بنشیند، انجام داد.

 

یک پروب کوچک در کانال گوش قرار می گیرد، پس از آن پالس های صوتی زیادی فرستاده می شوند و پروب پاسخ صوتی “اکو” را از سلول های مویی خارجی گوش داخلی می گیرد. این پاسخهای ضبط شده توسط یک رایانه معدل گیری می شود

 

ABR

 

یک تست الکتروفیزلوژی است که با توجه به امواج بدست آمده از طریق پاسخهای برانگیخته در ساقه مغز  , ضمن بررسی آستانه های شنوایی در کودکان و افراد سخت آزمون و متمارض, در موارد تشخیص تومورهایی موجود در نواحی بالاتر کوکلئر تا ساقه مغز  , نقش مهمی دارد .

 

امواج مغزی در پاسخ به محرک صوتی در محدوده فرکانس خاص , به صورت منحنی هایی ثبت میشود که شامل ۵ موج مهم است و هریک از این امواج نشاندهنده وضعیت یک بخش از راه شنوایی از کوکلئر تا ساقه مغز است .  از ABR  می توان برای افتراق سرگیجه و وزوزهای  ناشی از اختلالات حلزونی استفاده نمود .

 

 

شنواسنجی درمنزل

یکی از ساده ترین روش ها برای سنجیدن میزان شنوایی افراد تست شنوایی سنجی است. شنوایی سنجی در منزل , به وسیله دستگاهی به نام ادیومتری انجام می شود که آستانه شنوایی افراد را می سنجد.

 

 

شنوایی سنجی در منزل , با کمک دوآزمایش انتقال راه هوا و آزمایش انتقال استخوان وضعیت شنوایی بیمار بدست آورید.

شنوایی سنجی در منزل , در این آزمایش ها حساسیت گوش داخلی انسان همراه با اعصاب شنوایی بررسی می شود.

درشنوایی سنجی در منزل , متخصص شنوا سنجی به همراه داشتن کلیه ابزارهای لازمه  به منزل شما آمده و کار شنوایی سنجی بمیار شما را انجام می دهند.

 

ویزیت شنوایی سنجی درمنزل

ویزیت در منزل یکی از خدماتی است که توسط این مرکز ارائه می شود  و شما می‌توانید به راحتی خدمات استفاده از شنوایی سنجی در منزل را برای کودکانی که دچار مشکل فلج مغزی و عقب ماندگی ذهنی یا برای سالمندانی که به علت کهولت سن توانایی جابجایی ندارند، بکار ببرید.

 

 

ویزیت شنوایی سنجی در منزل توسط شنوا سنج انجام می‌شود که با داشتن تخصص لازم در این زمینه می‌تواند کمک زیادی به بیمار داشته باشد.

 

اما شما قبل از هر چیزی باید بدانید در چه مواقعی نیاز به ویزیت شنوایی سنجی در منزل دارید. علایم و نشانه های رایج کم شنوایی:

-گوش‌دادن به تلویزیون و رادیو با صدای بلندتر

-درخواست از دیگران برای تکرار گفته‌هایشان

-چالش‌انگیز بودن درک سخنان افراد

-دوری‌گزیدن از اجتماع

-خستگی مفرط پس از شرکت در رخداد‌های اجتماعی و گردهمایی‌ها

 

 

 

 

در آخرباید گفت که خدمات شنوایی سنجی در منزل زمینه تشخیص به موقع و نیز درمان سریع را برای فرد فراهم می کند. در این دسته از خدمات متخصصان با تجربه ای که دانش لازم جهت تشخیص و درمان مشکلات شنوایی را کسب کرده اند، در محل زندگی فرد به ارزیابی شنوایی او و در صورت نیاز شروع مراحل درمان او خواهند پرداخت.ودر صورت نیاز سمعک تجویز می کنند.

 

 

تست شنوایی چگونه انجام می شود؟

به طور کلی گوش های ما سه قسمت مجزا دارد: گوش بیرونی، میانی و داخلی. در صورتی که گوش داخلی و  اعصاب گوش آسیب ببینند باعث کاهش شنوایی حسی -عصبی و در صورتی که گوش میانی و یا بیرونی آسیب ببیند باعث کاهش شنوایی هدایتی می شود.

تست های شنوایی سنجی می توانند تشخیص دهند که کاهش شنوایی فرد از نوع کاهش  شنوایی حسی عصبی و یا کاهش شنوایی هدایتی می باشد. تست شنوایی سنجی خالص حداقل و حداکثر فرکانسی از صوت که  که شخص می تواند بشنود تعیین می کند. در حین انجام تست، شما باید گوشهای خود را بپوشید و طیف وسیعی از صداها را بطور همزمان گوش دهید.

 

 

آیا لازم است شنوایی سنجی شوید؟

 

اگر احساس می‌کنید قدرت شنوایی‌تان کاهش یافته است ، یا برای شنیدن مشکل دارید .چه در محیط ساکت یا در سروصدا)، یا اگر حتما باید صدای تلویزیون را بلند کنید تا بشنوید، این علائم نشان می‌دهند لازم است شنوایی سنجی شوید. تجربیات نشان می‌دهد که در مراحل اولیه‌ی ضعف شنوایی، بهتر می‌توانید به ابزار‌های کمکی شنوایی عادت کنید، تا اینکه صبر کنید مشکل‌تان تشدید شود.

 

شنوایی سنجی

شنوایی سنجی  بزرگسالان چه فایده ای دارد ؟

 

این تست سریع ترین نوع راه تشخیص کم شنوایی است . کم شنوایی ممکن است علل مختلفی داشته باشد که تشخیص زودهنگام کمک بسیاری به شما می کند. شایع ترین علل کم شنوایی می توانند شامل عفونت گوش ، بیمارهای گوش داخلی ، ضربه به سر ، داروهایی که به شنوایی ضربه می زنند ،

 

 

نتیجه  نرمال شنوایی سنجی بزرگسالان چیست ؟

 

در ادیوگرام شنوایی  به صورت کلی شنوایی نرمال به حالتی می گویند که گوش قادر به شنیدن صداهایی با فرکانس ۲۵۰ تا ۸۰۰۰ هرتز در بلندی ۲۵ یا کمتر باشد.

 

 

 

https://iran-samak.ir/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

لیفت سینه

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه با از بین بردن پوست اضافه و جمع کردن بافت اطراف باعث بالا رفتن سینه‌ها می شود و به آنها شکل جدیدی می دهد.

جراحی لیفت سینه چیست

آمار جدید جامعه ی جراحان پلاستیک آمریکا نشان میدهد که از سال 2000 جراحی لیفت سینه 70درصد افزایش یافته است و تعداد جراحی های لیفت  دو برابر تعداد جراحیهای پروتز سینه می باشد.

گاهی اوقات هاله اطراف نوک پستان در طی زمان بزرگ می شود و لیفت سینه می تواند این مشکل را به خوبی از بین ببرد.

جراحی لیفت سینه می تواند با ظاهر جوان تر و برجسته تری که به سینه های شما می دهد، موجب جوانسازی بدن شما شود. سینه های بانوان معمولا در طی زمان تغییر می کنند و ظاهر و حالت جوان خود را از دست می دهند. این تغییرات واز بین رفتن حالت کشسانی پوست می توانند ناشی از موارد زیر باشند:

-بارداری

-شیردهی

-تغییرات وزن

-افزایش سن

-جاذبه

-وراثت

جراحی لیفت سینه چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

جراحی لیفت سینه به طور دقیق اندازه‌ی سینه ی شما را تغییر نمی دهد. اگر می خواهید سینه های پرتری داشته باشید عمل لیفت سینه و عمل پروتز سینه را باهم انجام دهید.

اگر سینه های کوچک تری می خواهید عمل لیفت سینه و عمل کوچک کردن سینه را باهم انجام دهید.

نحوه انجام جراحی لیفت سینه

کاندیدای مناسب جراحی لیفت سینه کیست؟

عمل جراحی لیفت سینه عملی است که به سلیقه وتمایلات شما بستگی دارد. شما باید این کار را برای خودتان انجام دهید نه برای میل شخص دیگری یا برای گنجاندن خود در هرگونه تصویر ایده آلی این نوع جراحی را انجام دهید.

 

در صورت داشتن شرایط زیر شما می توانید کاندیدای عمل جراحی لیفت سینه باشید

-سلامت جسمانی و وزن ثابت

-سیگاری نکشیدن

-این موضوع که سینه های شما افتاده اند و حالت خود را از دست داده اند آزارتان می دهد

-در حالت عادی نوک سینه های شما زیر سینه می افتند

-نوک سینه ی شما به سمت پایین است

-پوست شما کشیده شده است و هاله نوک سینه بزرگ شده است

-یکی از سینه ها از دیگری پایین تراست

در هنگام مشاوره برای جراحی لیفت سینه چه انتظاراتی باید داشته باشم؟

در هنگام مشاوره جراحی  لیفت سینه آماده ی صحبت درباره ی موارد زیر باشید:

-اهدافتان از جراحی لیفت سینه

-شرایط پزشکی، حساسیت دارویی و درمان های پزشکی

-داروها،مکمل های گیاهی و ویتامین هایی که درحال حاضر استفاده می کنید؛ استفاده از الکل، تنباکو و مواد مخدر ،جراحی های قبلیآیا در خانواده سابقه ی سرطان سینه دارید یا خیر

-نتیجه ی ماموگرافی ها

 

اقدامات جراح پلاستیک شما

ارزشیابی وضعیت سلامت عمومی شما و هرگونه مشکل در سلامتی که از قبل وجود داشته است و ریسک فاکتورها

صحبت درباره ی گزینه های شما

ارزیابی و اندازه گیری سینه های شما و حتی اندازه گیری هر بخش، کیفیت پوست و محل قرار گیری نوک سینه های شما و هاله دور نوک سینه

عکس برداری

پیشنهاد روش درمان

صحبت درباره ی نتایج محتمل لیفت سینه و هرگونه خطر احتمالی

 

چه سوالاتی باید از جراح پلاستیکم درباره جراحی  لیفت سینه بپرسم؟

حتما سوالات خود را بپرسید. ما برای کمک به شما لیستی از سوالاتی که ممکن است بخواهید از جراح پلاستیکتان بپرسید آماده کرده ایم که می توانید آن را با خود به جلسه ی مشاوره ببرید.

بسیار مهم است که که تمام جنبه های لیفت سینه را در نظر بگیرید. طبیعی است که احساس نگرانی کنید. چه این نگرانی ناشی از هیجان برای ظاهر جدیدتان باشد چه ناشی از استرس باشد. از در میان گذاشتن این احساسات با جراحتان خجالت نکشید.

اقدامات قبل از جراحی لیفت سینه

در جلسه ی مشاوره از این لیست به عنوان راهنما استفاده کنید

آیا به طور تخصصی برای این کار آموزش دیده اید؟

در چه بیمارستان یا کلینیکی این عمل را انجام میدهید؟

تا به حال چند عمل در این زمینه انجام داده اید؟

آیا من کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستم؟

برای گرفتن بهترین نتیجه چه انتظاراتی از من وجود خواهد داشت؟

چه تکنیک جراحی ای برای من پیشنهاد می شود؟

دوران نقاهت چه مقدار طول خواهد کشید و در دوران نقاهت به چه کمک هایی احتیاج خواهم داشت؟

این جراحی چه خطرها و پیچیدگی هایی را به همراه خواهد داشت؟

توانایی من در شیردهی چقدر تحت تاثیر خواهد بود؟

بعد از مدتی سینه های من چگونه خواهند بود؟

اگر از نتیجه ی لیفت ناراضی باشم چه گزینه هایی دارم؟

آیا عکس های قبل از عمل و بعد از عمل از هر عمل دارید که من به آنها نگاه کنم و نتایج منطقی چه هستند؟

خطرات جراحی لیفت سینه چیست؟

تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک سینه به شدت شخصی است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا عمل جراحی شما را به خواسته هایتان می رساند یا خیر. و آیا خطرات و مشکلات احتمالی لیفت سینه برای شما قابل پذیرش است یا خیر.

از شما خواسته می شود که برگه هایی را امضا کنید که نشان می دهد شما به طور کامل متوجه عملی که قرار است انجام دهید و خطرها و مشکلات احتمالی آن هستید.

 

خطرات احتمالی جراحی لیفت سینه

خطرات بیهوشی

خونریزی

ترمیم نامناسب برش ها

تغییراتی در حساسیت سینه یا نوک سینه که ممکن است دائمی یا موقت باشد

نامعمول بودن خطوط سینه یا حالت آن

عدم تقارن سینه ها

بافت چربی زیر پوست ممکن است از بین برود

تجمع مایع

امکان از دست دادن قسمتی یا تمام نوک سینه و آرئولا

 

ترومبوز ورید عمقی، عوارض قلبی و ریوی

امکان نیاز به جراحی مجدد

درباره ی این خطرها و خطرهای دیگر به طور کامل صحبت خواهد شد. بسیار مهم است که شما تمام سوالاتتان را مستقیما از جراح پلاستیک خود بپرسید.

 

لیفت سینه و پروتز سینه

برخی خانمها ممکن است بخواهند به علاوه ی لیفت سینه، پروتز سینه نیز انجام دهند.پروتز سینه باعث پرتر شدن سینه ها می شود. پروتزها را می توان همزمان با لیفت سینه یا در جراحی دیگری قرار داد و این بستگی به تجربه ی جراح دارد.

 

چطور باید برای جراحی لیفت سینه آماده شوم؟

در زمان آماده سازی برای جراحی  لیفت سینه ممکن است موارد زیر از شما خواسته شود:

آزمایشهای لازم یا ارزشیابی پزشکی

استفاده از داروهای خاص یا تنظیم داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید

انجام ماموگرافی قبل و بعد از عمل باعث پیدا کردن هرگونه تغییر در بافت سینه ی شما می شود

عدم استعمال دخانیات

عدم استفاده از آسپیرین و داروهای ضد التهاب یا داروهای گیاهی، به این خاطر که باعث افزایش خونریزی می شوند

جراحی لیفت سینه ممکن است در مرکز جراحی، به صورت سرپایی یا در بیمارستان انجام شود

 

 

حتما با یک نفر هماهنگ کنید که شما را تا مکان جراحی برساند و برگرداند و حداقل شب بعد از عمل را همراه شما بماند.

جراحی  لیفت سینه و بارداری

جراحی لیفت سینه باید بعد از این که شیرخوارگی کودک تمام شد انجام شود

تغییراتی که در ظاهر سینه در دوران شیردهی برای سینه ها اتفاق می افتد می تواند نتایج مطلوب لیفت سینه را از بین ببرد.

از دست دادن مشهود وزن بعد از جراحی لیفت سینه می تواند تاثیر منفی بر روی ظاهر سینه های شما بگذارد.

 

مراحل انجام عمل لیفت سینه چیست؟

عمل لیفت سینه ی شما می تواند با روشهای مختلف و برشهای مختلف صورت بگیرد.

 

روش مناسب برای شما با توجه به موارد زیر تخمین زده می شود:

اندازه و حالت سینه

اندازه و حالت قرار گیری نوک سینه

درجه ی افتادگی سینه

کیفیت پوست و حالت کشسانی آن و همچنین پوست اضافه

 

 

https://drhessami.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

جراح بینی خوب در تهران

جراح بینی خوب در تهران : اگر به دنبال جراح بینی خوب در تهران هستید برای اینکار یهتر است یک سری تحقیق کامل هم در فضای مجازی داشته باشبد و سپس به مطب ها مراجعه کنید و حضورا با بیماران قبلی صحبت کنید .جراح بینی خوب در تهران باید بتواند سلیقه و خواسته شما را کاملا تامین کند.

جراح بینی خوب در تهران

انتخاب جراح بینی خوب درتهران

انتخاب جراح بینی در تهران که او را می شناسید و به وی اعتماد دارید بسیار مهم است. برای انتخاب جراح بینی خوب شما باید قبل از هر اقدامی یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید ودر این جلسه مشاوره می باید چندین سوال ازپزشک خود بپرسید:

-هزینه جراحی بینی

– طول دوره بهبود شما بعد از جراحی

– مراقبت های لازم قبل از عمل بینی

-مراقبت های لازم  بعد از عمل بینی

-زمان مورد نیاز برای استراحت بعد از جراحی بینی

در انتخاب جراح بینی خوب در تهران چه نکاتی را درنظر بگیریم

یکی ازنکاتی که در انتخاب جراح بینی خوب در تهران باید آن را در نظر گرفت این است که پزشک باید با بیمار صادقانه برخورد کند به عنوان مثال در صورتی که بیمار تمایل به کوچک کردن بیش از اندازه بینی خود دارد در صورتی که این نوع بینی برای فرد متناسب نیست و ممکن است بعد از جراحی برای وی مشکلاتی ایجاد کند ،نباید با خواسته اوموافقت کند و باید در طی جلسه ای مشاوره بیمار خود را قانع کند. زیرا کوچک کردن بیش از اندازه ی بینی باعث مشکلات تنفسی در فرد می شود.

به طور کلی یک جراح بینی خوب در تهران باید در حین جراحی بینی به دو زاویه ی بینی بیشتر توجه داشته باشد . جنبه زیبایی و جنبه سلامتی فرد است این دو مورد ذکر شده دو نکته مهم است  زیرا در صورتی که هر کدام ازآن ها رعایت نشود بیمار پس از مدتی مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی خواهد شد  که جراحی ترمیمی بینی خود عوارضی را برای بیماردارد.

در انتخاب جراح بینی خوب در تهران چه ویژگی هایی را در نظربگیریم

از ویژگیهای مهمی که در انتخاب جراح بینی خوب   باید در نظر بگیریم این است که جراح تخصص و تجربه و مهارت کافی را در زمینه جراحی بینی داشته باشد.زیرا جراح بینی خوب  برطبق مهارت وتجربه ای که در زمینه جراحی بینی  دارد در ابتدا پوست و استخوان بندی فرد را مورد بررسی قرار می دهد سپس با توجه به ویژگیهای بینی فرد روش مناسب برای جراحی بینی را انتخاب می کند.زیرا انتخاب یک جراح بینی  که تجربه و مهارت لازم برای جراحی دارد بیشترین اثر را بر روی نتیجه جراحی بینی فرد خواهد گذشت.

انتخاب جراحی بینی خوب در تهران

بنابراین می توان گفت که جراح بینی خوب در تهران باید ویژگی هایی زیر را دارا باشد

– یک جراح بینی در تهران پیش از انجام جراحی بینی مشاورات لازم را قبل از هراقدامی در جلسه مشاوره به بیمار گوش زد می کند.

-جراح بینی خوب  با توجه به  فرم بینی واجزای دیگر صورت فرد بهترین روش جراحی را انتخاب می کند تا با صورت وی هماهنگی کافی را داشته باشد.

– یک جراح بینی  باید با تجربه کافی و تخصص لازم  که درزمینه جراحی بینی دارد. روش جراحی درستی را انتخاب کند تا بیمار از نتیجه جراحی رضایت داشته باشد.

– یک جراح بینی   قبل از هر اقدامی در ابتدا به سلامت وعمل تنفس بیمار را درهنگام جراحی در نظر می گیرد.

با دانستن این نکات در انتخاب جراح بینی  می توانید درصد موفقیت جراحی بینی خود را  به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

روش های جراحی بینی

معمولا جراحی بینی به دوروش باز وبسته توسط جراح بینی خوب در تهران انجام می شود. انتخاب این روش به جراح بینی در تهران و نوع بینی شما بستگی دارد.بعضی از جراحان بینی روش بازو بعضی دیگر روش بسته را برای جراحی انتخاب می کنند.ولی درکل بیشتر جراحان ،از روش بازبرای جراحی استفاده می کنند.

جراحی بینی یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی شناخته شده است.با انجام جراحی بینی مشکلات و نقص هایی که بینی دارد قابل برطرف شدن است .در اینجا به برخی از جراحی های بینی اشاره شده است

جراح بینی خوب در تهران کیست

 

جراحی بینی گوشتی

همان گونه که می دانید بینی گوشتی غضروف ضعیف و پوستی ضخیم دارد. درروش های قدیمی برای جراحی گوشتی نتیجه جراحی بینی خیلی خوب نبود زیرا با تراشیدن غضروف ها و نازک کردن آن ها به مرور زمان وبعد از جراحی بینی به فرم و حالت قبل باز می گشت.اما امروزه درروشهای جدید جراحی بینی جراح بینی خوب در تهران با  تقویت غضروف های بینی و استحکام ساختار آن تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد می کند به گونه که نتیجه جراحی برای فرد بدون برگشت پذیری و افتادگی بینی گوشتی به حداقل و یا حتی به صفر خواهد رساند.در واقع در روش جدید جراحی بینی گوشتی، غضروف را از تیغه وسط بینی یا سپتوم برداشته و در بخش نوک بینی قرار می دهند که این امرموجب تقویت غضروف ها ی نوک بینی می گردد.

جراحی بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی یکی از جراحی های رایج است و در واقع با بازسازی پوست بینی و تراش استخوان های اضافی بینی می توان به بینی های استخوانی شکل داد.

در این روش  بیشتر افراد از نتیجه جراحی بسیار راضی بوده و درطولانی مدت هیچ تغییری را احساس نمیکند  بینی های استخوانی به دلیل داشتن بافتی سخت برای جراحی بینی گزینه بسیار مناسبی است .فرم بینی و هم چنین شکل آن با توجه به نظر فرد و البته تأیید پزشک قابل انجام است .

 

جراحی بینی فانتزی

یکی دیگرازانواع جراحی بینی برای فرد جراحی بینی فانتزی است که این مدل جراحی  بیشتر در بین خانم ها طرفدار دارد. در صورتی که این نوع از جراحی زیبایی برای همه افراد مناسب نیست و جراح خوب در تهران قبل از هر اقدامی نتایج جراحی را برای بیمار گوشزد می کند، برای مثال افرادی که بینی گوشتی دارند به علت ضخامت پوست بینی، تغییرات ایجاد شده در بینی به خوبی به نمایش درنخواهد آمد.

 

مهارت جراح بینی خوب در تهران

 

 

جراحی بینی ترمیمی

در صورتی که بعد از جراحی زیبایی بینی اولیه  نتیجه ای مطلوبی از جراحی  حاصل نشود یا عارضه ای ناخواسته برای بینی فرد رخ دهد ممکن است بعد از مدتی فرد نیاز به جراحی ثانویه بینی داشته باشد که در حقیقت همان جراحی ترمیمی بینی است.

در صورتی  که درظاهر و عملکرد بینی مشکلات  شدید در اثر جراحی بینی به وجود آمده باشد، جراح ممکن است از غضروف لاله گوش و یا دنده برای ترمیم بینی استفاده کند.و جراح بینی خوب درتهران با استفاده ازاصول جراحی زیبایی ومهارت و تجربه ای که در این زمینه دارد اشکالات ظاهری و عملکردی بینی را به خوبی برطرف می کند.

دلیل انتخاب جراح بینی خوب در تهران

به دلیل این که بینی عضو برجسته بینی است نسبت به سایر اعضای دیگر صورت آسیب‌پذیرتر خواهد بود. این آسیب‌دیدگی ممکن است به دلیل انحراف، شکستگی و سایر مشکلات دیگر درصورت فرداتفاق بیفتد. جهت رفع این گونه مشکلات انتخاب جراح بینی خوب در تهران بهترین ومهمترین دلیل می باشد. زیرا درصورت کم تجربگی جراح بینی ، تغییرات اعمال شده روی بینی نتیجه مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت.

در نهایت پاسخ سؤال مهم ترین جراح بینی خوب   یست برای متقاضیان جراحی زیبایی بینی بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

بعضی از افراد برای جراحی بینی وسواس زیادی به خرج می‌دهند و نگران فرم بینی بعد از جراحی بینی خود هستند در جراحی بینی یا راینوپلاستی علاوه بر فرم بینی ، حفظ سلامت فرد نیزبرای این افراد مهم است.

اگرجراح بینی خوب در تهران با تکنیک های به روز آشنایی داشته  باشد به خوبی می داند چگونه باید جراحی بینی را انجام دهد که بیمار دچار عوارض و آسیب نشود

نکات مهم درانتخاب جراح بینی خوب در تهران

-در ابتدا باید بدانید که جراحی بینی یک عمل اورژانسی نمی‌باشد و فرد زمان کافی برای تحقیق و انتخاب بهترین دکتر عمل بینی را دارید

-قبل از جراحی لیستی ازبهترین دکترعمل بینی در تهران تهیه کنید و پزشکانی که تجربه کافی در مورد  جراحی بینی دارند را انتخاب کنند.

در رابطه با میزان تحصیلات و تجربه کاریشان تحقیق و پرس و جوکنید.

جراح بینی خوب در تهران

برای مشاوره حضوری به جراح بینی  مراجعه کنید و انتظارتان از  جراحی بینی  را به آن ها توضیح دهید.

جراح بینی خوب  یک آلبوم از جراحی های خود دارد، از ایشان بخواهید که آن را به شما نشان دهد.

با بیمارانی که در مطب جراح بینی  حاضر هستند ، صحبت کنید و میزان رضایت‌مندی آن ها از عمل بینی را بسنجید

تاثیر انتخاب جراح بینی خوب در تهران در نتیجه جراحی

افرادی که به دنبال جراح بینی در تهران می باشند  باید بدانند که حساسیت جراحی بینی  بالامی باشد وباید در انتخاب جراح بینی خوب در تهران دقت لازم را داشته باشند

کسانی که دنبال جراح بینی خوب  هستند باید پزشکی را انتخاب کنند که در این زمینه تجربه بالایی داشته باشند زیرا جراح بینی خوب  با انجام این جراحی فرم زیبایی را به بینی شما خواهد داد بدون اینکه مشکلی در تنفس شما ایجاد شود.

عدم انتخاب جراح بینی مناسب در نتیجه جراحی بینی

باید بگوییم که بین نتیجه جراحی بینی و انتخاب جراح بینی رابطه ای مستقیم وجود دارد بنابراین برای دستیابی به نتایج رضایت بخش توصیه می شود جراحی بینی خود را به دست جراح متبحر و مجرب بسپارید.

اگر جراح بینی ، در کار خود به اندازه کافی زبده و مجرب نباشد می تواند باعث رو به رو شدن بیمار با مشکلاتی پس از جراحی بینی شود برخی از این مشکلات عبارتند از :

  1. به وجود آمدن مشکلات تنفسی
  2. غیر قرینه شدن حفره های بینی
  3. کاهش حس بویایی
  4. تغییر رنگ پوست بینی
  5. عفونت
  6. درد شدید

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

 

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

حرکات ورزشی برای دیسک کمر

حرکات ورزشی برای دیسک کمر : ورزش برای دیسک کمر در کنار روش های درمانی دیگر بهتر از تجویز داروی مسکن برای بیماران است. انجام حرکات ورزشی برای  دیسک کمر در صورتی مجاز است که باعث بروز یا تشدید علائم دیسک کمر نشود. پیش از شروع ورزشهای دیسک کمر و گردن در نظر داشته باشید که باید با متخصص خود  در مورد مناسب و ایمن بودن آنها حتما  مشورت کنید.

حرکات ورزشی برای دیسک کمر

ورزش‌های مناسب برای درمان دیسک کمر

التهاب صفحات بین مهره‌های کمری که به آن دیسک کمر می‌گویند باعث ایجاد درد در ستون مهره می‎شود با انجام چند تمرین ساده می‌توان از این دردها جلوگیری کرد.مهره‌های کمر انسان به وسیله صفحات غضروفی انعطاف پذیری به نام دیسک بین مهره‌ای از هم جدا می‌شوند و از ورود فشار مهره بالایی به مهره پایینی جلوگیری می‌کنند.

اگر به هر دلیلی دیسک از قسمت اصلی خود بیرون بزند یا در آن قسمت دچار فتق شود این قسمت بیرون زده روی نخاع یا رشته‌های نخاع فشار وارد می‌کند وسبب بروز درد در ناحیه کمر می شود که معمولا به پاها انتشار پیدا می‌کند؛ بیشتر مردم به اصطلاح به این بیماری دیسک کمر می‌گویند که البته اصطلاح درست آن فتق دیسک کمری است.

نشانه‌های دیسک کمر عبارتند از :

1- درد قسمت پایین کمر
2- پا درد
3- خواب رفتن پا
4-ضعف پا

حرکات ورزشی برای درمان دیسک کمر

دراین مقاله چندین مدل حرکات ورزشی برای دیسک کمر به بیماران توصیه میشود که برای انجام آنها حتما با متخصص خود از قبل مشورت کنید :

1-روی زمین به پشت بخوابید و زانوهایتان را خم کنید؛ برای راحتی می‌توانید یک زیرانداز یا یک حوله زیر لوله کرده و زیر سرتان قرار دهید سپس به آرامی عضلات باسن و عضلات شکمتان را منقبض کنید، به طوری که پشتتان به طور کامل روی زمین قرار بگیرد با قوس دادن کمرتان، لگن خود کمی رو به بالا خم کنید و تا پنج شماره در همین وضعیت باقی بمانید سپس به وضعیت اولیه‌تان برگردید حالا کمرتان را طوری قوس دهید که لگنتان رو به پایین خم شود سپس تا پنج شماره در این حالت بمانید و سپس عضلاتتان را شل کنید

حرکات ورزشی برای دیسک کمر

2- بر روی زمین به پشت دراز بکشید و زانوهایتان را جمع کنید سپس با کمک عضلات شکمتان زانوهایتان را تا حدی که نیاز به فشار نداشته باشد به طرف سینه خود بالا بیاورید و با هر دو دست زانویتان را بگیرید؛ به طور منظم و یکنواخت نفس بکشید و تا پنج شماره در همین وضعیت بمانید سپس پا را با کمک عضلات شکمی پایین بیاورید و این حرکت را با پای دیگرتان نیز تکرار کنید.

حرکات ورزشی یرای دیسک کمر

3-ابتدا کمرتان را راست کنید، چانه‌تان را پایین بیاورید و دستتان را به حالت شل در دو طرف بدنتان نگه‌دارید سپس تیغه‌های شانه‌هایتان را به آرامی به یکدیگر نزدیک کنید، تا حدی که فشردگی را احساس کنید؛ اگر این حرکت باعث درد می‌شود، میزان فشردگی را کمتر کنید.؛ تا پنج شماره در این وضعیت بمانید در این مدت به نفس کشیدنتان ادامه دهید شپسعضلاتتان را آزاد کنید.

حرکات ورزشی برای دیسک کمر

4-به پشت دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید، و کف پاهایتان را روی زمین قرار دهید سپس عضلات باسن و شکمتان را منقبض کنید، اما سر و شانه‌های خود را شل نگه‌دارید؛ باسن خود را از زمین بلند کنید، تا حدی که زانوها، باسن و ناحیه شانه‌ها در یک خط راست قرار گیرند؛ پنج شماره در همین وضعیت بمانید سپس به وضعیت اولیه برگردید؛ در ابتدا این تمرین‌ را پنج بار تکرار کنید و سپس به تدریج تعداد آن را به 20 بار برسانید.

حرکات ورزشی برای دیسک کمر

5-به پشت بخوابید، زانوهایتان را جمع کنید و کف پاهایتان را به طور کامل روی زمین قرار دهید؛ پشت و شانه‌هایتان را ثابت روی زمین نگه‌دارید، و در همین حال زانوهای خم شده‌تان را تا حدی به طرف چپ بچرخانید که با زمین تماس پیدا کنند یا آنکه آن‌ها را به اندازه‌ای بچرخانید که بدون احساس ناراحتی تا حد ممکن به زمین نزدیک شوند؛ پنج شماره در همین وضعیت بمانید سپس پاهایتان را رها کرده و استراحت کنید.

حرکات ورزشی برای دیسک کمر

6-به حالت دمر دراز بکشید و با استفاده از آرنج‌هایتان به عنوان تکیه‌گاه بالا تنه خود را به آرامی بالا بیاورید سپس پایین تنه‌تان را روی زمین نگه دارید؛ تنها تا حدی بدن خود را تحت کشش قرار دهید که بتوانید به خوبی نفس بکشید و پایین تنه‌تان را به طور کامل روی زمین نگه‌دارید؛ به اندازه 10 شماره در این وضعیت بمانید و سپس به حالت اولیه برگردید.

حرکات ورزشی برای دیسک کمر

ولی اگر مراجعه به موقع انجام نشود و بیمار در مرحله پیشرفت باشد ودچار پارگی و بیرون زدگی و فشار روی ریشه عصبی شده باشد از روش های ذکر شده نمی توان استفاده کرد.

ورزش برای دیسک کمر مفیدتر از داروهای مسکن

در تمام روش های درمانی دیسک کمر امکان عود مجدد وجود دارد ولی معمولا عود در سطوح بالایی یا پایینی دیسک درمان شده قبلی اتفاق می‌افتد. البته گاهی ممکن است در دیسک قبلی هم اتفاق بیفتد.اگر بیمار مرحله درمان را به خوبی طی کند و ورزش ها و تمرین های تجویز شده را به درستی انجام و ادامه دهد ممکن است تا آخر عمر نیز دچار مشکل نشود. ولی اگر مراحل درمان را کامل یا درست انجام ندهد امکان عود مجدد وجود دارد. در روش های جراحی هم به همین ترتیب است.

ورزش برای دیسک کمر در کنار روش های درمانی دیگر بهتر از تجویز داروی مسکن برای بیماران مبتلا به دیسک کمر است. ورزش هایی برای دیسک کمر وجود دارد که به بیماران مبتلا به پارگی و بیرون زدگی دیسک توصیه می شود آنها را انجام دهند.

 حرکات ورزشی برای دیسک کمر  چگونه میتواند کمک کند

 

http://shams-chiro.com/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

جراح خوب بینی

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

جراح خوب بینی در تهران باید اصول و تکنیک‌های خاص و لازم را روی بینی پیاده کند،تا بتواند باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه مثبت در افراد شود و در صورتی که مشکلات تنفسی هر چند جزئی نیز وجود داشته باشد آن را برطرف کند، وسبب شود سطح بازدهی فرد در کار و زندگی افزایش یابد.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

انتخاب جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

-از دوستان و نزدیکان خود که جراحی بینی انجام داده اند درباره جراح بینی شان تحقیق کنید.

-جراح بینی انتخاب کنید که مطب یا مرکز زیبایی وی به منطقه زندگی تان نزدیک باشد.

-جراح بینی انتخاب کنید که برای انجام جراحی بینی تجربه و مهارت کافی را داشته باشد.

-جراح بینی خوب با بیماران صادق است.

پس از انتخاب جراح بینی با وی یک جلسه مشاوره داشته باشید و از او بخواهید درباره جراحی زیبایی بینی و تمامی موارد مربوط به آن اطلاعاتی لازم را در اختیار شما قرار دهد.

 

اهمیت انتخاب جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

بسیاری از متقاضیان جراحی بینی از عوارض جراحی بینی یا تیغه جراحی واهمه دارند و با شک و تردید اقدام به رینوپلاستی می کنند.در چنین مواقعی انتخاب یک بهترین جراح بینی تهران خوب و ماهر تاثیر بسیار مثبتی دارد.

اگر متقاضی رینوپلاستی به مهارت جراح بینی اطمینان داشته باشد دیگر نگران عوارض جراحی زیبایی نیست و استرسی که تجربه می کند نیز طبیعی خواهد بود.

برخورد خوش جراح بینی نیز در کاهش استرس بیمار  تاثیر بسیار شگفت انگیزی دارد.به همین دلیل است که اکیداً توصیه می کنیم در انتخاب جراح بینی نهایت دقت را به کارگیرید.برخی از متقاضیان نیز بعد از عمل بینی رضایت کافی از رینوپلاستی را ندارد یا به اختلالات تنفسی و نپسندیدن فرم بینی دچار شده اند.

 

 

    جراحی بینی

 

جراحی بینی یکی از عمل هایی است که باید توسط جراح پلاستیک انجام می شود. می توان گفت اولین و مهم ترین نکته ای  که قبل از جراحی بینی باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب جراح بینی است.

جراح بینی با داشتن آگاهی و تبحر لازم می تواند بینی شما را به بهترین نحو جراحی کند. برای انتخاب جراح بینی نیاز است که نمونه کارهای وی را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به مطب وی رفته و با تنظیم یک قرار ملاقات در ارتباط با جراحی بینی با او مشاوره نمایید. جراح بینی با معاینه ی شما نوع بینی شما را مشخص می کند و در مورد نوع جراحی شما و همچنین نتیجه ی جراحی بینی تان با شما صحبت خواهد نمود.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

روش انتخاب بهترین جراح بینی

اولین مراحله در انتخاب جراح پلاستیک بینی سرچ کردن بهترین جراح بینی در موتورهای جستجو است که لیستی از جراحان بینی نمایش داده می شود.

افراد می توانند با مراجعه به سایت جراح بینی و رفتن به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام نمونه کارهای قبل و بعد از عمل بینی جراح بینی را مشاهده نمایند.

افراد داخل سایت جراح بینی با مراجعه به درباره ی دکتر می توانند در مورد تخصص و تجربه و میزان مهارت و غیره جراح بینی اطلاعات کسب نماید.

بعد از این مراحل فرد می تواند با مراجعه حضوری به مطب با جراح بینی مشاوره داشته باشد و در مورد انتظار خود از انجام جراحی بینی صحبت کند و جراح بینی با توجه به نوع و ساختار بینی یک دیدگاه کلی از عمل زیبایی بینی به فرد خواهد داد تا فرد بتواند برای انجام عمل بینی خود تصمیم گیری نماید.

فرد می تواند با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کند و میزان رضایتشان را از انجام جراحی زیبایی بینی جویا شود.

 

 

مراقبت های بعد از عمل جراحی بینی

 

– بیمار تا چند ساعت بعد از عمل احساس سرگیجه و حالت تهوع مختصری دارد که مسئله ای طبیعی است.

– در برخی موارد بیمار طی ساعات ابتدایی پس از جراحی ، احساس گلو درد و سرماخوردگی خواهد کرد که ناشی از وجود لوله بیهوشی در حین عمل می باشد و مصرف مایعات گرم می تواند در رفع این مسئله کمک کننده باشد.

-به دلیل عدم وجود تامپون داخل بینی ، تا ۲ روز پس از عمل با ترشح خونابه از بینی مواجه خواهید بود. توجه داشته باشید که به منظور تمیز کردن خونابه ها از روی بینی حتما از گاز استریل استفاده کنید ، زیرا در صورت استفاده از دستمال کاغذی امکان آلودگی وجود خواهد داشت.

– تا چند روز بعد از عمل ، ۲ الی ۳ بالش زیر کمرتان بگذارید و در حالت نیمه نشسته بخوابید ؛ یعنی به نحوی که سر ، سینه و بالاتنه تان بالاتر از سطح پاهای تان قرار گیرد.

 

– تورم و کبودی تا ٧٢ ساعت بعد از عمل تشدید می گردد و پس از روز چهارم ، تدریجا مرتفع می شود.

– نحوه خوابیدن شما تا ۲ الی ۳ هفته اول بعد از عمل باید به صورت طاقباز باشد و به پهلو نخوابید.

– توجه داشته باشید که بعد از عمل نباید خیلی خم شوید و همچنین باید از فریاد زدن با صدای بلند نیز پرهیز کنید.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

 

برای جراحی بینی به نکات زیر توجه کنید

 

عمل بینی بسیار رایج است و باید در انتخاب جراح خوب دقت کنید که از تجربه کافی برخوردار باشد و انتخاب متخصص جراح زیبایی بینی خوب که بتواند بر اساس یک فرآیند منظم جراحی بینی را انجام دهد بسیار مهم است.

 

متاسفانه برخی از جراحان یک عمل بینی را برای همه بیماران خود انجام می دهند و این اشتباه است و جراح  و متخصص باید جراحی بینی را با توجه به نیازها و خواسته های بیمار انجام دهد.برخی از جراحان برای جراحی بینی  بیشتر به استفاده از تکنیک های جدید تمایل دارند و این جراحان از احترام بیشتری برخوردارند.

 

در جلسه مشاوره باید بینی به طور کامل ارزیابی شود و در صورتی که مشاوره سریع و در زمان کم انجام شود ممکن است یک فاجعه و یک پرچم قرمز برای شما باشد و باید به این موضوع توجه کنید.

 

جراحی بینی نیاز به دوره های طولانی دارد و در انتخاب دکتر زیبایی خوب توجه کنید که متخصص در این حوزه تخصصی دارای سطح آموزش پیشرفته باشد.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

هزینه جراحی زیبایی بینی

 

جراحی بینی هزینه های متغیری دارد زیرا دستمزدی که هر جراح بینی بابت جراحی زیبایی بینی یا جراحی درمانی بینی می گیرد متفاوت است.

 

دستمزد جراح بینی بخش عمده ای از هزینه جراحی بینی است و هزینه هایی چون هزینه بیمارستان نیز در تعیین قیمت دخیل هستند.

 

برخی از جراحان بینی ، هزینه جراحی بینی را بعد از معاینه و با توجه به نوع بینی و مشکلی که باید رفع شود می گویند.

 

 

 

دلایل تفاوت قیمت در این جراحی می توان موارد زیر را ذکر کرد

یکی از دلایل تفاوت قیمت تجربه جراح است اینکه جراحی انجام شده برای بیمار چندمین جراحی برای جراح محسوب می شود.به عنوان مثال اگر جراحی ترمیمی باشد قاعدتا هزینه آن با اولین جراحی متفاوت خواهد بود.

دلیل دیگر وجود مشکلاتی غیر از زیبایی مثل اختلال پولیپ در بینی فرد است که در نتیجه جراحی تاثیرگذار است.

نیاز بیمار به پیوند بافت از بدن و یا گذاشتن بافت مصنوعی هم در قیمت جراحی موثر است.

 

تخصص جراح و قیمت جراحی بینی

 

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین دکتر جراح بینی در تهران می تواند در نتیجه جراحی بینی تاثیر زیادی بگذارد. انتخاب جراح بینی ازمسائلی است که فرد باید قبل ازجراحی بینی درمورد آن تحقیقات لازم را انجام دهد تا بتواند با آگاهی لازم بهترین جراح بینی گوشتی درتهران را پیدا کند زیرا جراح بینی  تهران باید بتواند مشکلاتی مانند قوز بینی، افتادگی نوک بینی و انحراف تیغه بینی و غیره را با این جراحی رفع کند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینیگوشتی در تهران باید با توجه به مهارتی که در این زمینه کسب کرده است باید در حین انجام عمل زیبایی عملکرد طبیعی بینی را حفظ کندوتناسب بینی نیز باید با سایر اجزای صورت حفظ  شود تا در نهایت  بتواند بینی و چهره زیبایی را برای فرد ایجاد کند.

بنابراین در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید دقت کافی داشته باشید. زیرا در صورتی که شما ازنتیجه عمل بینی خود راضی نباشد ،تا یک سال نمی تواند عمل ترمیمی انجام دهید

پس می توان گفت که انتخاب بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  مسئله مشکلی است زیرا فرد گزینه های زیادی برای انتخاب جراح دارد.همچنین جراحی بینی گوشتی جراحی حساس است و انتخاب  جراح بینی  را برای فرد مشکل تر می کند.

 چگونه بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب کنیم

برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران یا هر نقطه دیگر کشوردر ابتدا  باید تحقیقات و بررسی های لازم  را در این زمینه انجام دهید تا به نتایج مطلوب برسید. در مورد انتخاب جراح بینی گوشتی در تهران شما می توانید به نکات زیرتوجه کنید:

-در مورد بهترین جراح بینی گوشتی در تهران اطلاعات لازم را می توانید از سایت های موجود بدست آورید.

– بهتر است برای این کار لیستی از جراحان بینی تهران تهیه  کنید ودر مورد آنها تحقیقات لازم را انجام دهید.

–  به میزان تحصیلات، تخصص، میزان سابقه، دیدگاه های جراح بینی و مدارج علمی جراح بینی تهران بررسی کنید با دید بازو انتظارات منطقی برای جراحی بینی اقدام نمایید و مطمئن شوید که شما  کاندید مناسبی برای  انجام جراحی بینی  هستید .

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

– می توانید در انتخاب جراح بینی در تهران  به مطب جراح بینی مراجعه کنید و بیماران قبلی جراح را از نزدیک ببینید و در مورد نحوه عمل ونتیجه عمل ازآنها پرس وجوکنید درحین  مشاوره با جراح بینی تهران نمونه کارهایش را هم ببینید.

به این نکته نیز قبل از جراحی  توجه کنید ک قبل از هر اقدامی در مورد توقعات خود با جراح خوددر مورد  جراحی زیبایی بینی خود صحبت کنید تا راهنمایی لازم را از وی دریافت کنید.

انجام جراحی بینی گوشتی

بیشتر افرادی که بینی گوشتی دارند دارای پوستی ضخیم وغدد چربی در بینی خود هستند نوع بینی ها، بافت وغضروف بینی ضعیفی دارند و پره های بازوضخیم دارند .همچنین نوک اینگونه بینی ها افتاده می باشد.

درسالهای قبل بهترین جراح  بینی گوشتی در تهران  بافت و غضروف بینی را  می تراشید اما امروزه جراح بافت غضروفی را تقویت می کند وبا استفاده از تیغه وسط بینی به دلیل استحکام بالایش ، جهت تقویت نوک بینی گوشتی استفاده می کند.

بنابراین  جراح بینی گوشتی در تهران که می خواهد چنین جراحی  را انجام دهد باید مهارت تجربه و تخصص بسیار بالایی در این زمینه کسب کرده باشد. زیرا جراحی بینی گوشتی جراحی سخت تری نسبت به جراحی های دیگر بینی است.وحتی  بیمار باید دوران نقاهت بیشتری را نسبت به بینی استخوانی داشته باشد تا تورم و کبودی بینی و صورت کاهش یابد.همچنین ، نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی معمولا بعد از یک سال  مشخص می شود.

قیمت جراحی بینی گوشتی

درهزینه جراحی بینی عواملی مانند دستمزد جراح بینی تهران ، هزینه های بیمارستان ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و دارو ، جلسات معاینه وغیره تاثیرگذاراست.توصیه می شود برای جراحی زیبایی بینی به دلیل هزینه کمتر نزد هر جراحی نروید بلکه بیشتر درمورد مهارت و تخصص و عمل های قبلی او تحقیق کنید ودر آخر بهترین جراح بینی گوشتی در تهران راانتخاب کنید.

افراد مناسب جراحی بینی

افرادی که دربینی شان انحراف دارند ویا بینی پهنی دارند  این عوامل باعث به هم خوردن زیبایی و تناسب صورتشان شده است.همچنین افرادی که بینی گوشتی دارند و نوک بینی آن ها بسیار پهن و بزرگ است و یا افرادی که به دلیل ضربه بینی شان کج شده است نیزافراد مناسبی جهت جراحی بینی به حساب می آیند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

شرایط  فرد برای انجام جراحی بینی گوشتی

-بهترین جراح بینی گوشتی در تهران در ابتدا بر سلامت روحی و جسمی فرد تاکید می کند زیرا در نتیجه جراحی  تاثیر زیادی خواهد داشت زمانی که فرد ازسلامتی کامل برخوردار باشد .دوره ی نقاهت  جراحی بینی او هم کوتاه تر خواهد شد همچنین عوارض کمتری نیز برایش ایجاد می شود.

بهترین جراحی بینی  گوشتی در تهران ،سن مناسب برای انجام جراحی بینی فرد را زمانی می داند که  فرد به سن مناسب رسیده باشد. در پسران از ۱۵ تا ۱۷ سالگی و در دختران از ۱۴ تا ۱۶ سالگی رشد بینی کامل می شود . افراد با سن بالا  نیز در صورتی که شرایط جسمی خوبی داشته باشند می توانند این جراحی را انجام دهد.

پوست بینی نیز درنتیجه ی جراحی زیبایی بینی تاثیر می گذارد،.بنابراین کسانی که پوست بینی نازکی دارند نسبت به افرادی که پوست بینی ضخیم تری دارند جراحی بینی بهتری خواهند داشت و نتیجه عمل این افراد نیز رضایت بخش خواهد بود.

بهترین دکترجراح بینی گوشتی درتهران

بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در تهران باید قبل ازهر اقدامی اطلاعات لازم را به بیمار خود بدهد و او را از نتیجه جراحی تا جای ممکن آگاه کند.

در آخر باید گفت که معمولا افراد به دو دلیل جراحی بینی انجام می دهند یکی  به دلیل سلامتی فرد است این افراداین عمل را انجام می دهند تا مشکلات حاد تنفسی آنها برطرف شودو دیگری برای زیبایی و برطرف کردن  نواقص ظاهری بینی انجام می شود.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

ولی در هر دو مورد باید بیماران قبل از هر اقدامی در انتخاب بهترین دکتر جراح بینی گوشتی درتهران و همچنین کلینیکی که باید در آن جراحی شوند وآزمایش های قبل و بعد عمل و مراقبت های قبل و بعد عمل اطلاعات کافی داشته باشد تا از نتیجه عمل رضایت داشته باشید و دچار پشیمانی نشوند و مجبور نباشند برای جراحی ترمیمی اقدام کنید.

آیاعمل بینی گوشتی سخت است ؟

در مورد عمل بینی در انواع بینی های گوشتی باید گفت که ضخامت و کیفیت پوست  از عوامل تعیین کننده در نتیجه ی نهایی عمل بینی گوشتی است. و همچنین یکی از مواردی است که به سختی می توان نتایج آن را  پیش بینی کرد. در عمل  بینی گوشتی  بیشترین کاری که پزشک شما انجام می دهد تغییر شکل غضروف و استخوان بینی است که اسکلت بندی بینی را می سازد.ما به روش های مختلف غضروف و استخوان بینی را تغییر می دهیم تا به حالت مورد نظر برسیم.طول دوره ی بهبود  درجراحی بینی گوشتی چندین  ماه طول خواهد کشید . به همین علت شما نتیجه ی نهایی آن را تا هفته ها و یا ماه ها پس از عمل بینی گوشتی نمی بینید زیرا پوست و بافت نرم متورم است

تکنیک های مورد استفاده  برای جراحی بینی گوشتی

برای اینکه عمل  بینی گوشتی برای افرادی که بینی گوشتی دارند بهتر مشخص شود و به طور کلی  مشخصات بینی بهتر نمایان شود پزشکان از  تکنیک های  عمل بینی گوشتی خاصی به کار بردند  که در اینجا به انها اشاره شده است

-پیوند غضروف به نوک بینی و پل بینی یکی از این تکنیک هایی است که برای افرادی که  پوست ضخیم در بینی دارند استفاده می شود، برای اینکه مشخصات نوک بینی و پل بینی بهتر مشاهده شود می تواند از پیوند غضروف در جراحی بینی گوشتی استفاده کرد.

کاهش چربی در بافت نرم ،نازک کردن دقیق و ماهرانه ی چربی های تشکیل دهنده ی بافت نرم ، به خصوص در نوک بینی به نمایان شدن مشخصات بینی در جراحی بینی گوشتی می تواند کمک کند.

-کاهش اندازه و تناسب سایز کلی بینی  از آنجایی که پوست ضخیم بینی  برای بهبود به زمان بیشتری نیاز دارد پزشکان از یک روش اندازه گیری برای کوچک کردن بینی افراد استفاده می کنند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

اگر زمان جراحی بینی گوشتی فاصله ی بین استخوان بندی بینی و پوست زیاد باشد احتمالا به اسکار یا گوشت اضافی به وجود می آید و در نتیجه بینی بیمار، نافرم و ناخوش آیند خواهد شد.بنابراین پزشک باید بتواند تعادلی بین کوچک کردن بینی و حفظ اسکلت بندی بینی برقرار کند .

پوست ضخیم بینی برای عمل بینی های گوشتی

در مورد پوست ضخیم در بینی گوشتی باید گفت که پوست ضخیم هر گونه بی نظمی کوچک را بعد از جراحی بینی  به راحتی پنهان می کند. مشخصات بینی بعد از عمل بینی های  گوشتی خیلی مشکل است زیرا خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم به خوبی نمایان نخواهد شد .

در این شرایط می توان غضروف نوک بینی را به کمک  پیوند غضروف در جراحی بینی گوشتی بزرگ تر کرد. همچنین می توان بافت چربی را از زیر پوست به خصوص نوک بینی خارج ساخت که البته این کار باید کاملا با احتیاط صورت بگیرد.

هزینه عمل بینی گوشتی

زمانی که جراحی بینی گوشتی به دقت و توجه بیشتر نیازی دارد، پس هزینه آن نسبت به جراحی بینی استخوانی بیشتر است. البته عوامل مختلفی مانند ضعیف بودن غضروف، ضخامت پوست بینی و میزان چربی بینی بر روی هزینه عمل تاثیر مستقیمی می گذارد.

البته جراحان با توجه به سابقه کاری و کیفیت جراحی خود، هزینه های متفاوتی برای عمل بینی در نظر می گیرند.

همان گونه که گفته شد عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت جراحی زیبایی بینی ، تاثیر گذار هستند که برخی از آن ها عبارت اند از :

  • تجربه جراح بینی
  • میزان وسعت جراحی بینی
  • ایرادات بینی
  • شرایط بیماران
  • هزینه آزمایشات و داروها
  • هزینه بیمارستان و کلینیک
  • هزینه اتاق عمل
  • دستمزد جراح بینی

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

 

 

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

Best nose surgeons in Turkey

BEST NOSE SURGEONS IN TURKEY

Best nose surgeons in Turkey: Many people choose rhinoplasty to improve the look of their nose and face. But many others also undergo the procedure to correct breathing problems related to the nose, or to correct disfigurement of the nose that has occurred as a result of an injury, trauma or birth defects. Sometimes patients have the surgery for both reasons.

 

WHY IS IT IMPORTANT TO CHOOSE THE BEST NOSE SURGEONS IN TURKEY?

Choosing the best nose surgeons in Turkey for your rhinoplasty is very important. You have to imagine that having rhinoplasty surgery done is not like buying a shirt that you can ultimately take back, or a car that can easily be replaced; this is your face, and it is not something to take lightly. You have to take the time to do the research yourself. Referrals from friends and family are good, but you should make a decision based on your own judgment of concrete evidence Below is a list of things to consider when choosing the best nose surgeons in Turkey:

 Best Nose Surgeons in Turkey, Best Nose Surgeon Istanbul, Best Nose Surgeon in Istanbul1

SURGICAL SKILL

Best nose surgeons in Turkey are well-educated and well-trained, with great credentials from prestigious institutions. They have a history of many successful surgeries, authenticated by testimonials from satisfied patients. These surgeons are capable of both closed and open rhinoplasty procedures, and they provide many options in terms of patient recovery.

 

CREDENTIALS

In addition to being a surgeon, the best nose surgeons in Turkey are licensed and board certified. Any titles or awards in prestigious organizations pertaining to the nose surgery field, indicate that the surgeon you choose is well respected by peers as well as patients.

 

EXPERIENCE

The next important thing that you are supposed to consider is the experience. The best nose surgeons in Turkey have been in the industry of plastic surgery for a long time, and have performed the procedure successfully many times. This means that they have learnt from their past encounters and they are therefore not likely to make mistakes.

 

BEFORE-AND-AFTER PHOTOS

Because patients are interested in getting the best outcome possible, they should see before and after photos of individuals who have undergone similar procedure as well. Best nose surgeon Istanbul has examples of their work available for easy viewing on their websites and even different social platforms as well. You should never choose a nose surgeon without seeing examples of their work beforehand.

 

TEMPERAMENT

No matter how highly recommended the surgeon is, or how impressive his or her credentials are, your feeling of confidence and comfort with the surgeon as a person is what really matters. Best nose surgeon Istanbul shows an interest in getting to know you, listens to you and answers your questions thoroughly. He or she is open with you about the results you can expect and respects your decision-making process.

Best Nose Surgeons in Turkey, Best Nose Surgeon Istanbul, Best Nose Surgeon in Istanbul4

RHINOPLASTY TECHNIQUES

Best nose surgeon Istanbul can perform rhinoplasty with two different techniques depending on your goals and how extensive your procedure is.

OPEN RHINOPLASTY

Open rhinoplasty, also referred to as external rhinoplasty, is performed from outside of the nose, with a small incision placed along the width of the columella (the fleshy column between the nostrils). In this incision nasal skin is folded back giving surgical access and visibility to the entire nose structure, including the nasal tip. This access results in improved accuracy for reshaping the framework of the nose to achieve desired contouring, which is not possible with the closed technique. Additionally, the open technique is often required in revision rhinoplasty to correct surgical errors, collapse of nose structure, or other aesthetic or structural problem.

 

CLOSED RHINOPLASTY

Closed rhinoplasty, also referred to as endonasal rhinoplasty, involves only incisions placed within the nostrils. Using these incisions, this surgical technique can be completed entirely inside the nose without lifting the skin or tissues. This limits visibility and surgical access to the underlying structure and does not allow complex tip remodeling to be carried out easily. So the closed rhinoplasty is appropriate for minor corrections and subtle reshaping. As this method is less invasive than open rhinoplasty it tends to cause less post-procedure swelling and often results in a shorter recovery period.

Best Nose Surgeons in Turkey, Best Nose Surgeon Istanbul, Best Nose Surgeon in Istanbul2

RHINOPLASTY INSTRUCTIONS

During your consultation, the best nose surgeon in Istanbul will provide all the specific instructions for you to follow before and after surgery.

PREPARING FOR SURGERY

  • Do not take products containing aspirin, ibuprofen, Vitamin E for 2 weeks before and 2 weeks after your surgery. Many medications contain these compounds which are known to prolong bleeding.
  • Refrain from tobacco products and alcohol for 2 weeks prior and 3 weeks following surgery. Delayed wound healing, persistent skin redness and other complications may persist when tobacco and alcohol are not discontinued.
  • Fill your prescriptions prior to your surgery and have them available for when you arrive home from the hospital.
  • Arrange for a friend or family member to stay with you for the first 24-48 hours following your surgery.
  • Be aware that you will not be able to fly for two weeks following your surgery and plan accordingly.
  • You will need 2 weeks off from work mainly because of bruising.

 

https://jarahizibaie.com/EN

 

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

عمل پروتز سینه

عمل پروتز سینه

 عمل پروتز سینه: آیا علاقمند به بزرگ کردن سینه هستید؟ نظر جراحان پلاستیک این است که عمل پروتز سینه روش رایج و محبوب بزرگ گردن سینه است. بسیاری از بیماران نگران نتیجه جراحی ایمپلنت سینه هستند چرا که در صورت موفقیت آمیز نبودن عمل تبدیل به یک تجربه سخت و تلخ می شود. به همین دلیل هم انتخاب و پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران با تجربه و ماهر برای ایمپلنت سینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

عمل پروتز سینه

عمل پروتز سینه چکار می کند؟

عمل پروتز سینه، سینه را به اندازه مطلوب رسانده و آن را خوش فرم می کند. همچنین می توان با آن غیریکنواختی سینه را نیز بهبود بخشید و کمی لیفت نیز ایجاد کرد. در این جراحی ، پروتز را در زیر بافت های نرم سینه قرار می دهند و پروتز با سیلیکون یا سالین پر می شود. میتوان  هم زمان با لیفت سینه از این نوع جراحی نیز استفاده کرد.

چه کسانی کاندید جراحی بزرگ کردن سینه هستند؟

می توان در شرایط زیر ازاین نوع پروتز استفاده کرد:

  • برای بزرگ کردن سینه
  • برای متناسب شدن لباس در تن
  • متناسب کردن اندازه سینه
  • در صورتی که به خاطر بارداری، شیردهی، کاهش وزن یا پیری ،اندازه سینه کاهش یافته است.
  • بهبود افتادگی سینه در صورت کاهش وزن

انتخاب پروتز سینه

شرایط لازم جهت انجام عمل پروتز سینه

  • دارا بودن بیمار از سلامت عمومی: قبل از عمل پروتز سینه، سلامت بیمار توسط پزشک ارزیابی می شود.
  • سیگاری ها باید ۲ هفته قبل از عمل پروتز ، اقدام به ترک سیگار کنند.
  • در مورد شیردهی باید توجه داشت که بیمارانی که شیردهی دارند، ۴-۸ هفته بعد از پایان شیردهی اندازه واقعی سینه شان مشخص می شود و باید تا آن موقع منتظر بمانند.
  • واقع بین بودن بیمار.

 

 

انواع پروتزهای سینه

انواع پروتز سینه عبارتند از:

  • سیلیکون
  • سالین

 

پروتز سالینی

پروتز سالینی پس از قرار دادن داخل سینه  با مایع (سرم) پر می شود و در عمل پروتز سینه که نوع پروتز از نوع سالینی است، برش کوچکتری برای جاگذاری آن نیاز است و هزینه کمتری هم نیاز دارد.

پروتز سیلیکونی

پروتز های سیلیکونی ژل سیلیکون دارند و طبیعی تر دیده می شوند و مناسب کسانی است که می خواهند پروتز آن ها  احتمال چین خوردگی کمتری داشته باشد. همچنین نسبت به پروتز های سالینی پرهزینه تر هستند وب رای جاگذاری به برش بزرگ تری نیاز دارند.

هر نوع پروتزی دارای مزایایی است. انتخاب هر کس بر اساس این تفاوت ها صورت می گیرد. همچنین ممکن است عوامل شخصی دیگری نیز در نظر گرفته شود. قبل از عمل بزرگ کردن سینه جراح با بیمار مشاوره ای انجام می دهد و ارزیابی کاملی به عمل می آورد و سپس پیشنهادات لازم را می دهد و بیمار را در تصمیمم گیری یاری می دهد. همچنین بیمار باید آگاه باشد که این جراحی ممکن است در طولانی مدت خالی شود. ریسک خالی شدن آن حدود ۱ درصد در سال است و در بسیاری از بیماران به مدت ۲۰-۱۰ سال سالم می ماند.

اندازه پروتز را چطور انتخاب کنیم ؟

در زمان مشاوره برای عمل ،  جراح به خواسته های بیمار گوش می دهد، اندازه گیری آناتومیکی سینه را انجام می دهد و سپس اقدام به انتخاب پروتز مناسب می کند. اما در نهایت انتخاب اندازه یک تصمیم کاملا شخصی توسط بیمار می باشد.

اندازه پروتز سینه

برای اینکه بیمار برای عمل پروتز سینه تصمیم بهتری بگیرد توصیه می شود عکس های زیادی از قبل و بعد عمل پروتز سینه در سایز های مختلف ببیند و آن ها را بررسی کند و مشاوره های لازم را نیز انجام دهد.

 

برش مورد نیاز جهت گذاشتن پروتز

هر نوع روش جراحی زخمی از خود به جا می گذارد اما در جراحی پلاستیک زخم ها کمتر دیده می شوند. رایج ترین برش برای گذاشتن پروتز در چین زیر سینه می باشد که به خوبی قابلیت پنهان شدن دارد و هر نوع لباسی زخم ها را مخفی می کند. سایرگزینه ها برای برش جهت گذاشتن پروتز مرتتبط با سینه

  1. ترانس آگزیلاری: از طریق زیر بغل
  2. پری آرئولار: در هاله اطراف نوک سینه
  3. در صورت انجام همزمان لیفت سینه و ایمپلنت سینه ، نیازی به برش اضافی غیر از برش های مورد نیاز جهت لیفت نمی باشد.

نقاهت بعد از عمل پروتز سینه

توصیه می شود بیمار بعد از عمل پروتز سینه در منزل استراحت کند. او می تواند فعالیت های سبکی مثل مطالعه و  تماشای تلویزیون را انجام دهد اما باید از فعالیت فیزیکی زیاد اجتناب کند. بیمار به مدت ۲-۱ هفته در سینه اش احساس گرفتگی و درد می کند که برای تسکین درد برای بیمار دارو تجویز می شود. خیلی از بیماران بعد ۷-۵ روز پس از عمل پروتز سینه به سر کار باز می گردند. پزشک پس از گذشت یک هفته از جراحی بیمار را ویزیت می کند تا بخیه ها را بکشد و میزان بهبود را ارزیابی کند. همچنین به بیمار ماساژ پروتز آموزش داده می شود.

نقاهت پس از عمل پروتز سینه

بیماران می توانند ۲-۱ هفته پس از جراحی سینه ورزش های سبک را آغاز کنند. فعالیت سنگین باید ۴-۶ هفته بعد از عمل  شروع شوند. همچنین بعد از عمل پروتز سینه باید عکس هایی از سینه بیمار گرفته شود. در ابتدا بیمار احساس می کند  سینه هایش بسیار بالا و مصنوعی است و حس خوبی به آن ها ندارد. اما این امر کاملا طبیعی است و پس از  ۶-۳ ماه از جراحی زیبایی سینه برطرف می شود و بیمار کم کم متوجه می شود که سینه هایش شکل و اندازه و موقعیت طبیعی خود را پیدا کرده اند.

 

اقدامات پس از عمل پروتز سینه

پس از عمل پروتز سینه باید توسط بیمار اقداماتی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود و رضایت کامل بیمار را به همراه بیاورد. توصیه می شود بعد از جراحی زیبایی سینه پروتز ، سینه بند طبی استفاده شود تا مانع از حرکات سینه شود و باعث ثابت نگه داشته شدن بافت سینه شود. همچنین استفاده از سینه بند طبیعی در روند ترمیم پس از جراحی زیبایی سینهنیز بسیار موثر است. اگر سینه باعث فشار و درد شد باید اقدام به تعویض آن بکنید.

اقدامات پس از عمل پروتز سینه

داروهایی که جراح برای بیمار تجویز می کند باید بطور کامل مصرف شود. پس از عمل پروتز سینه نباید فعالیت های سنگین انجام داد. اگر بعد از عمل سینه تورم و کبودی دیدید از کمپرس یخ استفاده کنید. همچنین آناناس تازه در روند بهبود کبودی و تورم پس از عمل پروتز سینه خیلی تاثیر گذار است. پس از جراحی باید بیمار به پشت بخوابد و به هیچ وجه پس از عمل پروتز سینه نباید روی شکم بخوابد. دخانیات در روند بهبودی پس از انجام عمل پروتز سینه اختلال ایجاد می کند. در نتیجه پس از آن باید از مصرف دخانیات به مدت ۳ هفته اجتناب شود.

مراقبت های پس از عمل بزرگ کردن سینه

مراقبت‏های اولیه پس ازعمل پروتز سینه، مصرف به‌ موقع آنتی‌بیوتیک ‏های تجویز شده توسط پزشک و پانسمان صحیح زخم جراحی به مدت ۱۰ روز بعد عمل می باشد. روزهای اول پس از عمل برای اینکه احتمال جا‌بجا شدن پروتز از بین برود باید از کشیدن و بالا بردن دست‏ها، دست زدن به سینه‌ها و خوابیدن به پهلو یا شکم، بلند کردن اجسام سنگین و ضربه به سینه‌ها جلوگیری شود.

آیا امکان عفونت بعد از آن وجود دارد؟

برای اینکه ازعفونت پس از عمل جلوگیری شود و زخم در اطراف سینه و زیر بغل‏ ایجاد نشود باید از دستکاری جوش های چرکی در این ناحیه خود‌داری شود. وجود هر گونه عفونتی در بدن تا چند ماه پس از عمل پروتز سینه می تواند پروتز را آلوده کند، به همین دلیل در صورت وجود پروتز باید هر چه سریعتر نسبت به درمان آن اقدام نمود.

 

اشتفاده از سوتین مخصوص بعد از عمل

پوشیدن سوتین مخصوص، پروتز را در محل خود حفظ می کند و سبب می شود پروتز حد‌اقل جابه‌جایی به سمت پایین را در اثر نیروی جاذبه داشته باشد. در برخی موارد ممکن است پروتز بعد از عمل کمی بالاتر از جایگاه طبیعی قرار بگیرد که در اینصورت می توان با بستن کش مناسب طبی در بالای سینه‌ها این مشکل را برطرف کرد.

 

نکات مهمی که بعد از عمل پروتز سینه باید جدی گرفته شود

 در پوست‏های سفت این امکان وجود دارد که روی سینه ترک ایجاد شود که دراینصورت باید هر چه سریعتر نسبت به درمان آن با کرم‏های مناسب یا اقدامات دیگر طبی اقدام کرد.

 اگر در عمل پروتز سینه از پروتز از نوع سطح صاف استفاده شده باشد، در اینصورت باید سینه‌ها ماساژ داده شوند(روش‏های ماساژ را  پزشک به بیمار آموزش می دهد) تا کپسول سفت دور پروتز ایجاد نشود.

 برای اینکه در محل عمل اسکار ایجاد نشود باید از کرم های مناسبی استفاده شود که هر چه سریعتر محل زخم ها بهبود یابد. استفاده از این کرم ها دو یا سه هفته بعد عمل بسته به میزان زخم شروع می شود و حداقل باید چند ماه استفاده شود. چنانچه فرد سابقه سابقه بد ‌زخمی داشته باشد باید برای پیشگیری  از لیزر مخصوص در هفته سوم یا چهارم استفاده شود.

 معاینات دوره‌ای پس از عمل پروتز سینه ضروری می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی به موقع تشخیص داده شود و درمان به موقع صورت بگیرد.

آبمیوه های تازه پس از عمل پروتز سینه

بعد از عمل پروتز پیروی از رژیم غذایی مناسب بسیار با اهمیت می باشد.  برای مثال نباید از غذاهای پرنمک استفاده شود چرا که تورم و کبودی بعد از عمل پرووتز سینه را تشدید می کند. توصیه می شود در این رژیم از آب میوه های تازه بیشتری استفاده شود.

نتیجه گیری

توصیه می شود برای انجام عمل ایمپلنت سینه از پروتز هایی که سایز متعادل دارند استفاده کنید و در این مورد به نظر جراحتان احترام بگذارید زیرا در صورت بزرگتر بودن بیش از حد پروتز، سنگینی و کشش بیش از حد پوست و فشار پروتز به بافت های مجاور سبب بروز عوارضی می شود که ممکن است فرد نیاز به جراحی مجدد پیدا کند و مجبور شود پروتز را درآورد.

 

 

رنگ پروتز سینه در بدن

باوجوداینکه پروتزهای سیلیکونی به سینه واقعی خیلی شباهت دارد اما به‌هرحال  نمی‌توانند حالت و بافت  طبیعی سینه را داشته باشد.

باوجوداینکه امکان  داشتن رنگ دقیق پوست در پروتز کمی  مشکل است اما تولیدکنندگان پروتز سعی کرده اند آن‌ها را بارنگ‌های پوستی متناوب  ساخته‌اند تا استفاده‌کنندگان با رضایت بیشتری پروتز مصنوعی خود را انتخاب کنند. داشتن یک پروتز نزدیک به رنگ پوست احساس اعتمادبه‌نفس بیشتری به فرد می‌دهد.

و در آخر به این نکته توجه کنید که پروتز سینه  نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد. وبری اینکه  پروتز سینه شما طول عمر بیشتری داشته باشد، باید مراقبت از آن را به‌درستی و دقیق انجام دهید.

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

  • mahdi akbarii
  • ۰
  • ۰

دکتر خوب بینی

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

جراح پلاستیک دکتر خوب بینی در تهران باید اصول و تکنیک‌های خاص و لازم را روی بینی پیاده کند،تا بتواند باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه مثبت در افراد شود و در صورتی که مشکلات تنفسی هر چند جزئی نیز وجود داشته باشد آن را برطرف کند، وسبب شود سطح بازدهی فرد در کار و زندگی افزایش یابد.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

انتخاب جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

-از دوستان و نزدیکان خود که جراحی بینی انجام داده اند درباره جراح بینی شان تحقیق کنید.

-جراح بینی انتخاب کنید که مطب یا مرکز زیبایی وی به منطقه زندگی تان نزدیک باشد.

-جراح بینی انتخاب کنید که برای انجام جراحی بینی تجربه و مهارت کافی را داشته باشد.

-جراح بینی خوب با بیماران صادق است.

پس از انتخاب جراح بینی با وی یک جلسه مشاوره داشته باشید و از او بخواهید درباره جراحی زیبایی بینی و تمامی موارد مربوط به آن اطلاعاتی لازم را در اختیار شما قرار دهد.

 

اهمیت انتخاب جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

بسیاری از متقاضیان جراحی بینی از عوارض جراحی بینی یا تیغه جراحی واهمه دارند و با شک و تردید اقدام به رینوپلاستی می کنند.در چنین مواقعی انتخاب یک بهترین جراح بینی تهران خوب و ماهر تاثیر بسیار مثبتی دارد.

اگر متقاضی رینوپلاستی به مهارت جراح بینی اطمینان داشته باشد دیگر نگران عوارض جراحی زیبایی نیست و استرسی که تجربه می کند نیز طبیعی خواهد بود.

برخورد خوش جراح بینی نیز در کاهش استرس بیمار  تاثیر بسیار شگفت انگیزی دارد.به همین دلیل است که اکیداً توصیه می کنیم در انتخاب جراح بینی نهایت دقت را به کارگیرید.برخی از متقاضیان نیز بعد از عمل بینی رضایت کافی از رینوپلاستی را ندارد یا به اختلالات تنفسی و نپسندیدن فرم بینی دچار شده اند.

 

 

    جراحی بینی

 

جراحی بینی یکی از عمل هایی است که باید توسط جراح پلاستیک انجام می شود. می توان گفت اولین و مهم ترین نکته ای  که قبل از جراحی بینی باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب جراح بینی است.

جراح بینی با داشتن آگاهی و تبحر لازم می تواند بینی شما را به بهترین نحو جراحی کند. برای انتخاب جراح بینی نیاز است که نمونه کارهای وی را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به مطب وی رفته و با تنظیم یک قرار ملاقات در ارتباط با جراحی بینی با او مشاوره نمایید. جراح بینی با معاینه ی شما نوع بینی شما را مشخص می کند و در مورد نوع جراحی شما و همچنین نتیجه ی جراحی بینی تان با شما صحبت خواهد نمود.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

روش انتخاب بهترین جراح بینی

اولین مراحله در انتخاب جراح پلاستیک بینی سرچ کردن بهترین جراح بینی در موتورهای جستجو است که لیستی از جراحان بینی نمایش داده می شود.

افراد می توانند با مراجعه به سایت جراح بینی و رفتن به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام نمونه کارهای قبل و بعد از عمل بینی جراح بینی را مشاهده نمایند.

افراد داخل سایت جراح بینی با مراجعه به درباره ی دکتر می توانند در مورد تخصص و تجربه و میزان مهارت و غیره جراح بینی اطلاعات کسب نماید.

بعد از این مراحل فرد می تواند با مراجعه حضوری به مطب با جراح بینی مشاوره داشته باشد و در مورد انتظار خود از انجام جراحی بینی صحبت کند و جراح بینی با توجه به نوع و ساختار بینی یک دیدگاه کلی از عمل زیبایی بینی به فرد خواهد داد تا فرد بتواند برای انجام عمل بینی خود تصمیم گیری نماید.

فرد می تواند با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کند و میزان رضایتشان را از انجام جراحی زیبایی بینی جویا شود.

 

 

مراقبت های بعد از عمل جراحی بینی

 

– بیمار تا چند ساعت بعد از عمل احساس سرگیجه و حالت تهوع مختصری دارد که مسئله ای طبیعی است.

– در برخی موارد بیمار طی ساعات ابتدایی پس از جراحی ، احساس گلو درد و سرماخوردگی خواهد کرد که ناشی از وجود لوله بیهوشی در حین عمل می باشد و مصرف مایعات گرم می تواند در رفع این مسئله کمک کننده باشد.

-به دلیل عدم وجود تامپون داخل بینی ، تا ۲ روز پس از عمل با ترشح خونابه از بینی مواجه خواهید بود. توجه داشته باشید که به منظور تمیز کردن خونابه ها از روی بینی حتما از گاز استریل استفاده کنید ، زیرا در صورت استفاده از دستمال کاغذی امکان آلودگی وجود خواهد داشت.

– تا چند روز بعد از عمل ، ۲ الی ۳ بالش زیر کمرتان بگذارید و در حالت نیمه نشسته بخوابید ؛ یعنی به نحوی که سر ، سینه و بالاتنه تان بالاتر از سطح پاهای تان قرار گیرد.

 

– تورم و کبودی تا ٧٢ ساعت بعد از عمل تشدید می گردد و پس از روز چهارم ، تدریجا مرتفع می شود.

– نحوه خوابیدن شما تا ۲ الی ۳ هفته اول بعد از عمل باید به صورت طاقباز باشد و به پهلو نخوابید.

– توجه داشته باشید که بعد از عمل نباید خیلی خم شوید و همچنین باید از فریاد زدن با صدای بلند نیز پرهیز کنید.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

 

 

برای جراحی بینی به نکات زیر توجه کنید

 

عمل بینی بسیار رایج است و باید در انتخاب جراح خوب دقت کنید که از تجربه کافی برخوردار باشد و انتخاب متخصص جراح زیبایی بینی خوب که بتواند بر اساس یک فرآیند منظم جراحی بینی را انجام دهد بسیار مهم است.

 

متاسفانه برخی از جراحان یک عمل بینی را برای همه بیماران خود انجام می دهند و این اشتباه است و جراح  و متخصص باید جراحی بینی را با توجه به نیازها و خواسته های بیمار انجام دهد.برخی از جراحان برای جراحی بینی  بیشتر به استفاده از تکنیک های جدید تمایل دارند و این جراحان از احترام بیشتری برخوردارند.

 

در جلسه مشاوره باید بینی به طور کامل ارزیابی شود و در صورتی که مشاوره سریع و در زمان کم انجام شود ممکن است یک فاجعه و یک پرچم قرمز برای شما باشد و باید به این موضوع توجه کنید.

 

جراحی بینی نیاز به دوره های طولانی دارد و در انتخاب دکتر زیبایی خوب توجه کنید که متخصص در این حوزه تخصصی دارای سطح آموزش پیشرفته باشد.

جراح پلاستیک خوب بینی در تهران

هزینه جراحی زیبایی بینی

 

جراحی بینی هزینه های متغیری دارد زیرا دستمزدی که هر جراح بینی بابت جراحی زیبایی بینی یا جراحی درمانی بینی می گیرد متفاوت است.

 

دستمزد جراح بینی بخش عمده ای از هزینه جراحی بینی است و هزینه هایی چون هزینه بیمارستان نیز در تعیین قیمت دخیل هستند.

 

برخی از جراحان بینی ، هزینه جراحی بینی را بعد از معاینه و با توجه به نوع بینی و مشکلی که باید رفع شود می گویند.

 

 

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

  • mahdi akbarii