medicine

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی

جراحی پلاستیک صورت

جراحی زیبایی پلاستیک صورت  از روشهای جراحی برای افرادی می باشد که از ظاهر خود راضی نیستند. این نارضایتی افراد از چهره خود می تواند به دلیل افزایش سن، جراحات ناشی از تصادفات ،نواقص مادرزادی و مشکلاتی ازاین قبیل که ممکن است در صورت افراد بوجود آید باشد.

 

برای رفع این گونه مشکلات می توانید جراحی پلاستیک صورت انجام دهید ویک جراح ماهر می تواند تمام مشکلات مربوط به صورت را  با انجام جراحی پلاستیک صورت به طور دائمی  برطرف کند.

 

روش‌های جراحی پلاستیک صورت متفاوتی وجود دارد که می تواند به شما در داشتن صورت زیبا کمک کند. با انجام جراحی پلاستیک صورت  شما می توانید  تغییراتی در شکل بینی، برداشتن پوست شل ، حذف چربی های اضافه در صورت خود ایجاد کنید.

 

هدف از انجام جراحی پلاستیک صورت

به طور کلی بیشتر افراد، جراحی پلاستیکی صورت  را برای رسیدن به دو هدف انجام می دهند:

اولین هدف از جراحی پلاستیک صورت به دست آوردن ظاهری زیبا و جوان‌تراست .دومین هدف  از جراحی پلاستیک در این است که فرد برای بهبود ،اصلاح شکل و خطوط مختلف صورت مانند بینی، چشم‌ها، گونه‌ها، چانه، ابروها و گوش‌ها انجام می دهد.

 

جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک نوعی از جراحی است که به افراد کمک می کند تا  ظاهرزیباتری داشته باشند تا فرد بتواند  توانایی عملکرد  خود را تغییر دهد به عنوان مثال جراحی پلاستیک صورت درعمل‌های بازسازی منجربه اصلاح نقص‌ها روی صورت یا بدن افراد می شود.

 

جراحی پلاستیک صورت چیست

این نواقص شامل  نواقص مادر زادی  همانند لب ترک‌ خورده  ، گوش های بد ریخت  ویا  آسیب‌ دیدگی هایی که به دلایل مختلف مانند سوختگی است همچنین ازجراحی پلاستیک می توانند برای بازسازی سینه زنان پس از جراحی سرطان سینه نیز استفاده کرد.

جراحی پلاستیک صورت که برای زیبایی انجام می شود در بخش هایی از صورت که فرد درآن احساس رضایت ندارد انجام می شود در این روش پزشک می تواند تغییراتی در شکل بینی و برداشتن چربی ، جراحی پلک در صورت فرد ایجاد کند.

چرا افراد جراحی پلاستیک صورت انجام می دهند

افراد زیادی ممکن است جراحی پلاستیک را جهت زیبایی انجام دهند که این جراح  شامل جراحی کل صورت، بینی، لب، گوش و گردن می باشند.

 

در حقیقت جراحی پلاستیک نوعی روش  بازسازی برای بیمارانی  است که با مشکلات صورت همانند لب وکام ترک‌ خورده، گوش‌های برآمده و لبخند کج متولد می شود ودر بعضی مواقع به دلیل تصادف، ضربه، سوختگی نیزاین مشکلات درصورت افراد ایجاد می شود که با جراحی پلاستیک صورت اصلاح می‌شوند.

 

جراحی پلاستیک صورت  از جراحی های است که برای بالا بردن ساختارها وویژگی‌های صورت برای افراد انجام می شود.این  روندها شامل برجسته‌سازی صورت، برجسته‌سازی چشم، کاشت چانه و گونه، لیپوساکشن و روندها برای اصلاح چین و چروک صورت جوانسازی پوست صورت می باشد یک جراح  پلاستیک می تواند به خوبی تمام این مشکلات را برطرف کند.

با جراحی پلاستیک صورت چه نوع مشکلاتی درمان می‌شوند

 

جراحی بینی:یکی از مشکلاتی که با جراحی پلاستیک صورت برطرف می شود مشکلات بینی است . جراح با انجام جراحی بینی خارجی و داخلی غضروف و استخوان  بینی فرد را بازسازی می کند  تا ظاهرو عملکرد بینی بهبود یابد.

جراحی پلک: درجراحی پلا ستیک صورت جراح با انجام جراحی پلک بالا یا پایین ظاهرو حالت چشم‌ها را بهبود می بخشد.

ریتیدکتومی: جراح پلاستیک با انجام جراحی پوست صورت و گردن باعث کشیدگی پوست و همچنین  حذف چین و چروک اضافی  این بخش از بدن می شود.

 

برولیفت: یکی دیگر از جراحی پلاستیک  جراحی برولیفت است که باعث می شود چروک‌های پیشانی و ابروها بهبود یابد

 

لیپوساکشن: نوعی د یگر از جراحی پلاستیک می باشد که چربی مازاد زیر چانه یا گردن وشکم  را از بین می برد

 

ایمپلنت‌های صورت : ایمپلنت صورت یکی دیگرازجراحی پلاستیک است که باعث برجسته‌ترسازی ساختارهای گونه، لب‌ها، چانه صورت می شود .

اتوپلاستی:  اتوپلاستی نوعی از جراحی  پلاستیک صورت می باشد  که غضروف گوش را به نوعی شکل دهی می دهد که کمتر برآمده شود.

البته جراح بدون جراحی و با استفاده از لیزر می تواند خوردگی پوست، چین و چروک پوست را بهبود ببخشد و باعث صافی پوست شود .

 

بازسازی صورت با جراحی پلاستیک صورت

گاهی اوقات بر اثر  تصادفات ، ناهنجاری‌های مادرزادی ضایعاتی بر روی صورت فرد به وجود می اید در مرحله اول پزشک تلاش می کند با انجام بعضی  روش‌های غیر جراحی نظیر انواع لیزرها، میکرودرم و یا داروهای ضایعات را تا جای ممکن بهبود ببخشد در صورتی که نتیجه حاصل از این روشهای غیر جراحی مطلوب نباشد، جراح با انجام  جراحی پلاستیک صورت  نسبت به بهبود آن اقدام می کند.

باسازی صورت با جراحی پلاستیک صورت

 

 

 

چه کسانی مناسب جراحی پلاستیک صورت هستند

یک جراح پلاستیک  در ابتدا مشاوره دقیقی در طی چندین  جلسه با بیمارخود باید داشته باشد  جراح باید در این جلسه مشاوره به شرایط سنی فرد ، وضعیت روانی فرد ،موقعیت خانوادگی و موقعیت اجتماعی او اطلاعات کافی به دست آورد.

انجام عمل جراحی زیبایی برای هر کسی توصیه نمی شود. در ابتدا لازم است فرد دلایل خود  را برای  جراح توضیح دهد و آن ها را با جراح پلاستیک در میان بگذارد تا مطمئن شوید که اهداف مورد انتظار شما با انجام جراحی زیبایی پلاستیک قابل دستیابی هستند.

 

به طور کلی می توان گفت که عمل جراحی پلاستیک برای افرادی مناسب است که  به دلیل ناهنجاری های مادرزادی و یا به علت حوادث مختلف مانند تصادفات  در صورشان ناهنجاری های شدیدی ایجاد شده است .

 

این افراد اگر مشکلات صورت خود را برطرف نکند پس از مدتی دچار مشکلات روحی  خواهند شد به همین دلیل بهتر است که این افراد نواقص زیبایی خود را با  انجام جراحی پلاستیک صورت برطرف کند .قطعا درصورتی که جراح  تشخیص دهد که امکان استفاده از جراحی پلاستیک را دارید شما می توانید به چهره ی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

 

https://drhessami.com/

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • mahdi akbarii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی